[M] Solicitatie Demo goed/slecht ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 25-05-2011 21:49
Dj's !?

Ik wil een demo maken waarmee ik kan soliciteren in een Club.
Nu heb ik er ??n gemaakt, maar nu ben ik nieuwschierig wat jullie ervan vinden, en of deze geschikt is voor een solicitatie, qua muziek keuze !?

Alvast bedankt !

Link:?http://www.youtube.com/watch?v=z_ezSfuTAjI
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about [M] Solicitatie Demo goed/slecht ? ??

Vote :   
MrQreeny    posted on 25-05-2011 23:19
Ik vind dat er wel degelijk een paar lekkere transitions tussen zitten. En je mixt lekker door! Maar er zitten ook wel wat mindere bij (van partysquad naar bingo players zit er naast, maar de transition naar chuckie vind ik wel geniaal Winking my eye ).
Trackkeuze kan denk ik ook net wat scherper en er zitten vaak vocals door elkaar heen.
Misschien kan je wat meer met je eq's rommelen??

Begrijp me goed: Vat het op als dingen die ik hoor en waar je misschien iets mee kan en vooral niet als gezeik Winking my eye!!

Succes
'Music is the universal language of mankind...'
jeffrey412    posted on 27-05-2011 18:53
Poster: MrQreeny
Ik vind dat er wel degelijk een paar lekkere transitions tussen zitten. En je mixt lekker door! Maar er zitten ook wel wat mindere bij (van partysquad naar bingo players zit er naast, maar de transition naar chuckie vind ik wel geniaal Winking my eye ).
Trackkeuze kan denk ik ook net wat scherper en er zitten vaak vocals door elkaar heen.
Misschien kan je wat meer met je eq's rommelen??

Begrijp me goed: Vat het op als dingen die ik hoor en waar je misschien iets mee kan en vooral niet als gezeik Winking my eye!!

Succes

Thx voor je reactie!
je zegt, trackkeuze kan misschien wat scherper ? Welke tracks zou jij in zo'n demo gooien dan ?

Ik begrijp je uiteraard goed ! Juist aan alle commentaar heb ik veel, dus gooi het eruit !

DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Lomme_    posted on 27-05-2011 19:07
De intro is niet saai. Dankzij je intro ben ik verder blijven luisteren. Daarna vind ik 'm niet goed meer, gewoon omdat het mijn stijl niet is. Voor de rest is het een dikke mix! Ik denk dat deze wel voldoet als demo mixtape.

This is an old Topic

No new postings for 5.232 days.
 Post CommentThat would be 174.4 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

289 Users online: 77 Guests (212 Unknown)
Pages generated today : 36.381
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.371.912