Poster: ArCee
Mijn voorletters zijn RCG. G weg laten en RC op z'n engels opschrijven zoals je het uitspreekt, ArCee
mijn dj naam heeft niks met mijn DJR account naam te maken. Ik heet (DJ) Mik-E (spreeek uit als Maik- ie). Waarom? Nou ik heet Michael in het echt, dus leek me dit wel leuk. Niet moeilijk te onthouden als je mijn naam weet toch?
Poster: bastianhecker
haha, al die namen. Ja ik zoek eigenlijk ook nog een naam ik draai electro house minimal en techno en ik heet Bastian Hecker. Ik vind alleen dj een beetje zoals al eerder gezegd afgezaagt, en wil eigenlijk liever een dubbele naam zoals sidney samson, benny rodriquez en don diablo... Iemand en idee?
Poster: bastianhecker
haha, al die namen. Ja ik zoek eigenlijk ook nog een naam ik draai electro house minimal en techno en ik heet Bastian Hecker. Ik vind alleen dj een beetje zoals al eerder gezegd afgezaagt, en wil eigenlijk liever een dubbele naam zoals sidney samson, benny rodriquez en don diablo... Iemand en idee?
Poster: woudy
Hmm verbaas me hoe sommige mensen hier aan hun Artiesten naam komen ik ben nog steeds op zoek dus als iemand suggesties heeft:P mijn naam is Wouter Boschi en draai house, techno, electro
vrienden noemen mij altijd woudy
Poster: BryanB
Ik zou je zelf geen naam geven welke lijkt op Wouter Bos, dan zal je niet gauw gerespecteerd worden in NL.
Nou ik zit nu nog met L-SunicaXL, zit er aan te denken om die XL te laten vallen maar dat maakt nu effe niet uit.
Hoe ik eraan ben gekomen?!
Tja, heel veel denken! (duh)
Ik wilde een beetje leuke naam die beetje Housy klonk etc.
Mijn echte naam is Lars, bijnaam Larsson (hoe kan het ook anders) en Xtra Large
Maar vond Larsson zo gaar en fantasieloos klinken, toen zag ik Sonic op tv en dacht ik: Larssonic!
Maar daar was ik ook niet te vreden mee
Toen werd het L-Sonic, maar dat vond ik weer te veel op Sonic lijken!
Toen zat ik aan iets zonnigs te denken en toen schoot opeens ipv L-Sonic -> L-Sunica binnen!
Vond XL wel geinig erachter te zetten maar daar ben ik nu dus niet meer zo zeker van!
Al met al een heeeele tijd wikken en wegen.. en opeens heb je het!
Ik wilde graag een 2e naam achter Tim
Dus ik ging overal naar woorden opzoek... op een gegeven moment haalde ik maar een map met dieren platen tevoorschijn (Monsters! ofzoiets)...
Bij vuurmier stond Solenopsis Invicta... daat 2e woord lijkt veel op Timvicta
Toen heb ik er maar Tim Victa van gemaakt...
@ L-Sunica XL
Ik zou toch zeker El Sunica doen want dat ziet er zeer vet uit...
@ bastianhecker
Bastani Kreech
Bastani Creech
Bastani Hereck
Bastani Hereco