Wat is jou Dj naam? en hoe is die ontstaan? (10/10)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 05-01-2006 17:25
De ene heeft een simpele naam, de andere een ingewikkelde, weer een ander een stoere strakke naam, of gewoon aangepast aan de muziek stijl.

Nu ben ik wel eens benieuwd hoe iedereen aan zijn naam is gekomen. In dit topic kun je schrijven hoe je eraan bent gekomen, en hoe je er zelf over denkt.

Mijn naam is ooit ontstaan doordat we op school iets hadde over Illusies. Op dat moment was ik net begonnen met deze hobby, en zodoende was ik ook aan het nadenken over een naam.

Dj Illusie klinkt natuurlijk niet. Vandaar heb ik het vertaald naar Illusion. Toen was ik Dj illusion. Inmiddels heb ik overal het DJ voorweg gelaten.?En ben ik nu gewoon 'Illusion'.

:::edit:::

Zoooo dit topic is oud. Even een editje:
Mijn naam is nu Kratoz, pas goed binnen de hardstyle scene. Zat te lezen in de griekse mythologie, en ik kwam een titan tegen genaamd Kratoz. Kratoz was volgens mij een zoon van Zeus. Kratoz stond bekend om kracht.

Ik wil laten zien dat ik de kracht/energie heb om door te zetten in het producers vak. Dat laat ik ook in mijn nummers horen.

Wat is jou naam, en hoe is die ontstaan?

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 14-06-2010 @ 18:02:59 (74%)

What do you think about Wat is jou Dj naam? en hoe is die ontstaan? ??

Vote :   

Tekhead    posted on 21-01-2011 16:52
Ik had vroeger een radio programma ook op een piratenzender en dat programma heette Teknological, en het logo was een hoofd met draden die overal uitkwamen (neus, ogen, oren, haar) met daarboven de tekst this is a?Teknological head, dat werd dan dj tekhead,?maar gebruik ook nog steeds een zeer oude naam van mij, nl Do'hminator, wat deels een afkorting van mijn familienaam is, en neen heeft niks met de plaat te maken, ik gebruikte die naam al voor er zelfs sprake was van House.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 5.340 days.
 Post CommentThat would be 178 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

209 Users online: 101 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 19.226
Most visitors online this month : 378
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.138.192