Poster: Nvie
Is graven:
vroegâh (2/3 jaar geleden) was het altijd DJ NvE, van Neil van Es. Echter, iemand zei toen eens 'envie' tegen mij (nee, niet in de franse uitspraak). Dat vond ik zo 'gaaf' klinken, dat ik er 'Nvie' van gemaakt heb. Van mij hoeft DJ er niet eens meer voor, klinkt niet zo lekker als kort en krachtig 'Nvie'. En de meeste weten toch wel wat ik onder die naam draai :P
Poster: JorritPoster: Nvie
Is graven:
vroegâh (2/3 jaar geleden) was het altijd DJ NvE, van Neil van Es. Echter, iemand zei toen eens 'envie' tegen mij (nee, niet in de franse uitspraak). Dat vond ik zo 'gaaf' klinken, dat ik er 'Nvie' van gemaakt heb. Van mij hoeft DJ er niet eens meer voor, klinkt niet zo lekker als kort en krachtig 'Nvie'. En de meeste weten toch wel wat ik onder die naam draai :P
Nvie -> To Be Envious -> Jaloers zijn... (misschien hebben je cd spelers en de reactie van veel mensen daarop er iets mee te maken?)
:D
Poster: djlibertyheb ene andere gevonden Jonas V idee opgedaan bij Marco V
De mijne DJ Liberty,maar omdat die al in gebruik is ben ik achter een andere aan het zoeken.
Is onstaan door: voor de meeste dj's is vrijheid wel heel belangrijk zonder vrij zijn achter je mentafel etc kun je niks daarmee de de naam DJ Libert