[m] Summerfeeling
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Staticsouthdjs    posted on 22-05-2011 13:23
Onze nieuwste mixtape!

Summerfeeling

1. Sex Machine (DJ Rebel B-More Bootleg) - James Brown?
2. Memories (Chuckie bootleg) - David Guetta?
3. Just Can't Get Enough (Mike Mazu Bootleg) - Black Eyed Peas?
4. Just The Way Gregory Is (Freaquency Bootleg) - Bruno Mars?
5. Coming Home (Dirty South Club Mix) - Diddy-Dirty Money feat. Skylar Grey?
6. Back & Forth Spirit (Alex Gaudino & Jason Rooney Bootleg) - Fedde Le Grand vs. Nirvana?
7.Conscindo on a dream (Static South edit)?Conscindo on a dream (Static South edit) by Static South DOWNLOAD?
8. Bang (ROLVARIO BOOTLEG) - Richard Grey ft. Robin S?
9. Bromance in the Air (Tristan Garner Bootleg) - Avicii VS Tv Rock & Axwell Feat. Live Element?
10. Work This Pussy (Dimitri vegas & Like Mike Remix) - Dani L. Mebius & Billy The Klit?
11. Dirty Talk (Laidback Luke Remix) - Wynter Gordon?
12. Flash 2.9 - Hifi Vs Dave Darell?
13. Killing in the name of God (Gregori Klosman bootleg - Rage Against The Machine vs Laidback Luke?
14. Fuckin' Down - Tristan Garner & Gregori Klosman?
15. Senta's Moombah (Static South edit)?Senta's Moombah (Static South edit) by Static South DOWNLOAD?
16. Nothing But Love (Louis Couss?e Edit) - Axwell?
17. Move It 2 The Drum - Chuckie & Hardwell Feat. Ambush?
18. Yin For The Kill (Dave Spoon Bootleg) - Wolfgang Gartner vs. La Roux?
19. Control Room - Fedde Le Grand?
20. Zipper - Sound Of Stereo?
21. Raven (Crookers Remix) - Proxy?
22. Rave The Otherside (Louis Couss?e Roll Bootleg) - Steve Angello & RHCP?
23. Step By Step (Big Room Mix) - Laidback Luke & Gregor Salto Feat. Mavis Acquah?
24. Get this party working! - Dj Edstase?
24. Afrika (Robert Abigail Belgica Hollanda bootleg) - Franky Rizardo?
25. Hey (Nah Neh Nah) - Vaya Con Dios (Milk & Sugar Vocal Mix)

Bezoek ons op facebook:
Facebook
User edit by Staticsouthdjs on 22-05-2011 @ 14:43:25 (9%)

What do you think about [m] Summerfeeling ??

Vote :   

Staticsouthdjs    posted on 22-05-2011 14:17
Wat feedback is altijd welkom!
Esmee    posted on 22-05-2011 14:32
Tracklist ziet er goed uit! Ik ga hem vanmiddag even checken. Je moet even een [m]voor je topic titel zetten dan weten mensen dat het om een mix gaat. Ook zou het leuk zijn als je je even voorstelt in het voorstel topic.
Henri_D    posted on 22-05-2011 14:45
Altijd leuk om mensen uit gent te zien. Thumbs Up ga eens mix beluisteren en mss wel eens live langskomen na examens, hoewel the blue nu niet echt een plek is waar ik normaal ga (en aan je daar vaak zit zo te zien).

edit: Goeie mix alvast. Erg populaire nummers (dus doen het wel goed voor doorsnee publiek), enkel mis ik eventueel nog wat meer opbouw als ik iets van kritiek moet zoeken... Je hebt lange mixtape dus zeker ruimte om van rustige opbouw naar even stevig doorgaan te evolueren.
Maar algemeen mooi gedaan, als je eens vooruit/overpoort staat spring ik mss wel binnen even! (Wel geen download hier, Cool meeste van deze nummers ben ik al beu gehoord/gedraaid, maar dat is dan weer iets waar mensen op fuiven niet zo vlug last van hebben)
User edit by Henri_D on 22-05-2011 @ 15:39:23 (100%)
Staticsouthdjs    posted on 22-05-2011 18:42
Alvast bedankt voor jullie feedback :p
Dat van die commerciele nummers kan ik wel geloven, het was een mix voor een wat ruimer publiek om een keer te tonen wat we in ons mars hebben. Onze volgende mix (na de examens wrs) zal weeral eens iets anders zijn. Waarschijnlijk zal het meer richting progressive gaan want daar voelen we ons echt thuis in. Alleen is het moeilijk om in die stijl bookings te vinden. Mocht je mensen weten die daarnaar op zoek zijn mag je altijd een berichtje sturen, haha Winking my eye

Henri_D    posted on 22-05-2011 18:50
mja :p je vind wel eens goeie dj sets in gent, maar zijn dan meestal grote namen. Doorsnee uitgangsavond zit idd gewoon vol met commerciele dingen (vaak slecht) aan elkaar gemixed. Maar met genoeg drank kom je wel de avonden door haha. Heb je al gekeken voor resident ergens?
Staticsouthdjs    posted on 22-05-2011 19:03
Haha, inderdaad wil je daarmee zeggen dat je eerst goed moet gezopen hebben om onze mix goed te vinden? Nene 'k maak een grapje Happy, laughing
Ik heb nog niet echt rondgekeken ergens om resident te worden. Maar om echt elke week ergens te staan in een cafe ofzo vind ik ook niet echt aantrekkelijk. En als je al je eigen ding wil doen moet je toch ergens een club met naam vinden. Niet een cafetje om de hoek
Henri_D    posted on 22-05-2011 19:20
Maar club met naam zul je niet binnen raken zonder ervaring en die moet je jammer genoeg opdoen op zo'n manier. Persoonlijk doe ik dj'n puur als hobby, naast m'n studies is het niet te combineren om elke nacht te gaan draaien. Vienden van mij die dit wel ongeveer doen kunnen toch vrij vlug evolueren en verdienen mooi geld. Maar mag je wel vaak eens tot 6-7u in de ochtend gaan draaien.
Staticsouthdjs    posted on 28-05-2011 10:07
Dat weet ik.
Maar elke begin is moeilijk zeker :p
We proberen gewoon ons best te doen en daarna zien we wel waar we uitkomen.
Nu is het nog steeds voor de fun, proberen we wat grotere fuiven te krijgen en daarna zien we wel
Blackaround    posted on 03-06-2011 17:40
Mooie mix ! ;D

This is an old Topic

No new postings for 5.225 days.
 Post CommentThat would be 174.2 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

199 Users online: 60 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 31.397
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.366.928