DJ M!keyy-V. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 22-05-2011 11:17
Hey, ik ben Michael Vogels, 15 jaar, en ik kom uit Deurne.
Ik ben een echte muziekfreak. Muzikaliteit zit ook in de familie.
Het lijkt me fantastisch om ergens op te treden waar allemaal mensen helemaal uit zijn dak gaan op de muziek die ik draai.

Bijna een jaar geleden kwam ik toevallig in contact met een professionele DJ waar ik ook bij op bezoek mocht komen. Hij heeft mij leren draaien?en dat stimuleerde met echt heel erg waardoor ik nu gewoon soms op vakantiedag 8 uur draai.?Ik heb nu als?DJ Gear:
-2x Numark NDX200
-Behringer VMX200usb Pro Mixer
-Sennheiser HD205
-Software als FL Studio 9 & Virtual DJ.?

Ik oefen echt ontzettend veel.?Ik maak veel demo's en geef ze aan vrienden en bekenden?en ik post ze af en toe ook op Soundcloud. Ze worden steeds beter, alleen nog niet goed genoeg.

Ik draai af en toe in sporthallen bij warming-up van basketballwedstrijd e.d. wat erg leuk is. Ook ben ik twee maanden geleden aangenomen bij jongerenradiostation PowerFM op de dancestream. www.dance.PowerFM.eu Ik draai hier ook altijd ontzettend graag en laat hier ook wel eens een demo horen. Ik ben blij?dat?dus?wel de kans wordt gegeven aan mij om ergens te draaien.?Ik zou graag zelf willen optreden, maar ik ben nog niet eens 16. Ik heb een aantal mails gestuurd naar o.a. DJ School van Pioneer en organisaties voor DJ talent en de leeftijd zit wel in de weg. Als er geen minimumleeftijd is, is er wel een ander probleem. Het is een dure hobby maar ik wil best investeren.?Die DJ kan mij ontzettend veel leren en hij heeft mij een priv?cursus tot 'professionele DJ' aangeboden van 8 lessen. Ik ga hem waarschijnlijk volgen en hopen dat ik beter word!

Dit is om mezelf voor te stellen aan andere DJ Resource leden! Geen biografie om op mijn site te zetten.
Grtz DJ M!keyy-V./Michael Vogels!Cool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 22-05-2011 @ 15:18:03 (100%)

What do you think about DJ M!keyy-V. ??

Vote :   

Gerdo    posted on 24-05-2011 14:56
Welkom hier en veel plezier. Ik heb even naar je demo geluisterd, bijna bij elke mix zitten de vocalen door elkaar dit klinkt niet lekker. Volgens mij wil je te snel over mixen. Ik zou zeggen blijf lekker door oefenen! En luister eens naar mixen van anderen daar kun je veel van leren!
succes
MichaelMiller    posted on 24-05-2011 15:30
@Gerdo... Klopt, bedankt voor reactie. Dit was meer commerci?le mix (bij deze nummers heel veel vocals)?binnen twee weken staat er een goede mix op! O.a. muziek van Steve Aoki
MichaelMiller    posted on 26-05-2011 18:26
!!!!!!!!!!
17 juni misschien draaien in het voorprogramma van Sascha Visser & Dean Saunders voor een hele school!
www.wineenschoolfeest.nl en @WinSchoolfeest op #twitter voor meer info!
4 DJ's maken kans. Dinsdag wordt bekend gemaakt wie er mag draaien.
Jesus wat wil ik DAT graag!!!!!!!!!!!!!!!!!

#Pray
MichaelMiller    posted on 12-06-2011 21:55
Hey iedereen,
volgende week draaien voor 900 man in voorprogramma Sascha Visser & Dean Saunders en ook nog eens?aangenomen bij nieuw radiostation waar wereldberoemde DJ draait! Probleem; Ik heb geen DJ Naam... Eerst DJ M!keyy-V. toen DJ Miguel Pajaro wat bijna niemand kan schrijven/uitspreken.. Heb dringend een goede naam nodig, help?!?
Henri_D    posted on 12-06-2011 22:05
Vind persoonlijk Miguel Pajaro wel best goed, klinkt al wat meer 'serieus'. Zo enorm moeilijk is het niet Thumbs Up als je eigen bekendheid gaat stijgen leren ze het wel schrijven en uitspreken hoor?Cool
User edit by Henri_D on 12-06-2011 @ 22:07:34 (3%)
MichaelMiller    posted on 12-06-2011 23:03
DJ Qualix wordt het waarschijnlijk.
Kan later nog altijd terugvallen op DJ Miguel Pajaro.
15 jaar en nog niet superbekend dusja, maar heb voor komende weken nodig.
Bonchanoize    posted on 13-06-2011 00:10
Qualix heb ik gezien als suggestie van iemand anders op ik zoek een naam-forum.
Als je het daar van hebt, zou ik dat enorm laag vinden van je.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 11:07
Quality - Kwaliteit - Qualix... Ik was van alles aan het zoeken en zag dat ooit iemand het gehad heeft op Google maar nu niet. Ik heb op soundcloud gezocht, niemand heeft Qualix. Op Twitter, niemand Qualix. Wat ik juist niet wil is een naam die al bestaat want daar krijg ik flink problemen mee.
mrmagix    posted on 13-06-2011 11:17
Poster: Bonchanoize
Qualix heb ik gezien als suggestie van iemand anders op ik zoek een naam-forum.
Als je het daar van hebt, zou ik dat enorm laag vinden van je.

Wat is daar nu mis mee? Je eigen naam heb je toch ook van je ouders?
Er is al een tweede groot topic voor een dj naam te zoeken omdat het eerste gewoon vol zat, dus ik denk echt wel dat je de enige bent dat hier zo over denkt Cool
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 11:57
In een ander topic zei ik al dat Bonchanoize ongeveer gelijk had. Iedereen zegt gaat om kwaliteit niet om de naam. Toen dacht ik kwaliteit-Quality en Quality zag ik al staan. Toen Qualix kwam ik op maar die herkende ik ergens van. Ik heb dus Soundcloud, Google, Twitter gezocht en ik kan Qualix gebruiken zonder last van te hebben. Dat herkennen komt inderdaad van dit forum, was suggestie niet echte naam dus ik beschouw dit niet als jatten. Bedankt ook voor je wijze reactie mrmagix...Winking my eye
mrmagix    posted on 13-06-2011 12:08
Er is niets als jatten als mensen zelf suggesties geven voor je naam. Qualix is een naam dat blijft hangen in het hoofd en dat mooi op affiches staan. Een Q is een super elegant teken en een X kan je zoveel mee... Voor de designers leuk dus! En ook voor je logo kan je hiermee iets leuks doen
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
MichaelMiller    posted on 13-06-2011 12:15
Klopt, en het past fantastisch bij dat radioprogramma. Gaat waarschijnlijk erg groot worden, draait nu al DJ Passion, erg beroemde DJ & komt nog een Duitse DJ. Krijg elke week dance hour. Jingles zijn al besteld enz. Ik ga vrijdag ook DJ Qualix gebruiken.
MichaelMiller    posted on 17-06-2011 00:02
Yeah, it's #June17th! Vanavond dus voor 800 man draaien in voorprogramma Dean Saunders & Sascha Visser! (sorry dat ik weer zeg) Heb ongeveer 50 'geschikte' supergave nummers voor 1,5 uur. Zeker genoeg denk ik. Ontzettend druk gehad in combinatie met school (moet toch over) dus wordt toch veel improviseren! (Welk topic zou dit eigk moeten?:$)
Tekhead    posted on 17-06-2011 00:14
Welkom Mikeyy-V.
Kom je uit Deurne in Nederland of in Belgie ?
Zie ook je vlaggetje, maar datkan ook verkeerd zijn he.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 18-06-2011 21:17
Nu tot 22:00 te horen op www.pop4live.nl met mijn radioprogramma Quality Time by DJ Qualix (Dance Hour)! Live mix!

Thx voor het luisteren...! Ga waarschijnlijk wel hier stoppen. Geluidskwaliteit enz. niet lekker en?alles?beneden mijn verwachtingen eigenlijk. Klikte ook niet met mijn baas.?Rond September?begint in regio Deurne lokaal radiostation op 106.2. Zijn al superlang aan het werken achter de schermen en die krijgen ook veel meer luisteraars..?Voor mij is het fijner om te draaien voor honderden luisteraars dan voor 4,?ook al doe ik het?wel voor die 4 man.?Ik?krijg?daar dus in ieder geval?elke week een dance-hour voor jongeren. Ik maak ff nieuw topic aan, zelfde persoon, andere naam!
User edit by MichaelMiller on 19-06-2011 @ 03:44:59 (100%)
MichaelMiller    posted on 18-06-2011 21:18
& Deurne Nederland...Winking my eye Gisteren optreden was echt fantastisch! Pioneer 3 CDJ's 2000 & DJM 2000 mixer! Holy &$#^*$^#& wat een goddelijk mooi spul. Sascha was echt een topkerel en mooi om Dean te zien en beetje te spreken. Zong ook samen met broer Jaimy. Veel over te vertellen. Wat een droomstart!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

157 Users online: 65 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 26.958
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.362.489