DJ M!keyy-V. (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichaelMiller    posted on 22-05-2011 11:17
Hey, ik ben Michael Vogels, 15 jaar, en ik kom uit Deurne.
Ik ben een echte muziekfreak. Muzikaliteit zit ook in de familie.
Het lijkt me fantastisch om ergens op te treden waar allemaal mensen helemaal uit zijn dak gaan op de muziek die ik draai.

Bijna een jaar geleden kwam ik toevallig in contact met een professionele DJ waar ik ook bij op bezoek mocht komen. Hij heeft mij leren draaien?en dat stimuleerde met echt heel erg waardoor ik nu gewoon soms op vakantiedag 8 uur draai.?Ik heb nu als?DJ Gear:
-2x Numark NDX200
-Behringer VMX200usb Pro Mixer
-Sennheiser HD205
-Software als FL Studio 9 & Virtual DJ.?

Ik oefen echt ontzettend veel.?Ik maak veel demo's en geef ze aan vrienden en bekenden?en ik post ze af en toe ook op Soundcloud. Ze worden steeds beter, alleen nog niet goed genoeg.

Ik draai af en toe in sporthallen bij warming-up van basketballwedstrijd e.d. wat erg leuk is. Ook ben ik twee maanden geleden aangenomen bij jongerenradiostation PowerFM op de dancestream. www.dance.PowerFM.eu Ik draai hier ook altijd ontzettend graag en laat hier ook wel eens een demo horen. Ik ben blij?dat?dus?wel de kans wordt gegeven aan mij om ergens te draaien.?Ik zou graag zelf willen optreden, maar ik ben nog niet eens 16. Ik heb een aantal mails gestuurd naar o.a. DJ School van Pioneer en organisaties voor DJ talent en de leeftijd zit wel in de weg. Als er geen minimumleeftijd is, is er wel een ander probleem. Het is een dure hobby maar ik wil best investeren.?Die DJ kan mij ontzettend veel leren en hij heeft mij een priv?cursus tot 'professionele DJ' aangeboden van 8 lessen. Ik ga hem waarschijnlijk volgen en hopen dat ik beter word!

Dit is om mezelf voor te stellen aan andere DJ Resource leden! Geen biografie om op mijn site te zetten.
Grtz DJ M!keyy-V./Michael Vogels!Cool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 22-05-2011 @ 15:18:03 (100%)

What do you think about DJ M!keyy-V. ??

Vote :   

Bcurly    posted on 22-05-2011 12:02
Nogal wat overbodige info eruit halen, hij is erg lang!
Ik weet niet precies waar je dit voor gaat gebruiken, maar als een gast dit ziet die je site bezoekt zal
hij snel afhaken lijkt mij.
Dingetjes over poker/prijzen Dj cursus e.d.
Ohja, en vermijd zinnen zoals 'ik heb al mijn hele leven lang', mensen kunnen zich hier mateloos aan irriteren
omdat je 'pas' 15 bent.
dJORD    posted on 22-05-2011 13:26
Als je alinea's gebruikt is je biografie een stuk makkelijker te lezen, ook zou ik de mannier waarop je leestekens gebruikt even nakijken.
Lomme_    posted on 22-05-2011 13:38
Het staat VOL schrijf- en typfouten. Lees het nog maar een tiental keren na. Vat samen wat je wil zeggen, 95% zal nooit zo'n lap tekst gaan lezen. Vertel over je eigen, niet over je kapper en over een DJ die in Rusland gaat spelen.
User edit by Lomme_ on 22-05-2011 @ 13:41:05 (100%)
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 13:58
Nu voor een heel groot gedeelte aangepast!
User edit by MichaelMiller on 22-05-2011 @ 14:32:51 (100%)
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 14:05
Ik denk niet dat jullie het slecht bedoelen... Ik zag nu zelf ook dat ik?behoorlijk waardeloze shit heb geschreven, haha. Nu een stuk korter en wat dingen eruit gehaald! Ook positieve dingen?

Spellingsfouten = heeeel enz.? Dit bedoel ik alleen om te benadrukken als ik het bijvoorbeeld ontzettend graag wil.?Maar ik ga bijv. niet georganiseert ofzo schrijven. En het is btw manier i.p.v. mannier...Cool?Ben benieuwd of jullie nu wel tips hebben of iets positiefs? (niet aanvallend bedoeld)
User edit by MichaelMiller on 22-05-2011 @ 14:16:58 (100%)
Henri_D    posted on 22-05-2011 14:16
Niet slecht bedoeld maar... ik vrees dat je gewoon nog niet genoeg hebt om in een bio als dj te gaan schrijven.
Cursussen die je zou willen volgen maar (nog) niet kan, vind ik totaal geen goeie indruk geven. Ik ga er toch van uit dat je deze bio als promo op je site zal zetten of dergelijke. Het is een manier om jezelf te gaan verkopen.

Zaken van hoeveel geld je aan dj'n hebt uitgegeven geven mensen die je willen inhuren echt niets om, noch over dat jij een cursus te duur vind. ?Mochten andere mensen hier niet akkoord gaan met mij, spreek me er zeker over aan. Maar dit is toch mijn gevoel. Het leest gewoon niet lekker als 'bio'.?

Zie het meer als manier van jezelf te verkopen (zonder leugens). Kun je idd beginnen over dat je opgegroeid bent in een muzikale familie en dat muziek al altijd een belangrijk onderdeel van je leven is geweest. Dat je contact met die andere dj een manier hebt gevonden om deze liefde te gaan delen met andere mensen... maak er mooi verhaal van. Spreek ook positief over je ervaringen van waar je al mag gaan spelen. Zelf al vind je ze niet zo leuk, maar ze geven jou een kans dus vind ik het niet zo mooi om dat te gaan schrijven.?

hopelijk heb je er iets aan, en indien niet negeer je deze post maar.
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 14:24
Kijk, daar heb ik iets aan. Aan die reactie van jou Henri_D. Bedankt, ik snap precies wat je bedoelt. Het is toch een 'introduce yourself' forum en geen biografie? Ik stel mezelf hier voor aan andere leden van DJ Resource. O, zie nu dat ik stom ben geweest door bij de poll biografie neer te zetten. En nee, ik heb niet veel ervaring en ik vind het heel erg leuk om daar te draaien! Alleen het is niet zoals draaien in een grote club. Wat dus niet kan. En nogmaals, ik zie het niet als bio ook al gaf ik zelf de verkeerde indruk!

Is bedoeling dat ik me voorstel en laat zien dat ik een jonge jongen ben die heel veel liefde heeft voor muziek en ontzettend graag wil draaien. En vooral respect voor andere DJ's. We delen allemaal dezelfde passie. Ook al kijken anderen bijvoorbeeld op mij neer omdat ik niet veel bereikt heb. Ik oefen heel veel en hoop dat het ooit beloond zal worden. En dat over het geld wordt volgens mij ook verkeerd opgepakt. Ik wou alleen duidelijk maken dat ik het serieus neem en erin wil investeren. Wat ik absoluut niet wil is dat mensen zo raar gaan denken over mij dat ik het niet serieus neem en dat het maar een bevlieging is en dat ik over een jaar zanger wil worden ofzo. Als ik iets wil ga ik er echt voor. Bedankt dat jullie wel eerlijk reacties geven. Maar hebben jullie ook tips wat ik kan doen als 15-jarige om ergens te draaien of ervaring op te doen? Want zoals ik al zei; Ik kom geen een discotheek binnen, behalve af en toe 14+ feest. Alvast bedankt!
main    posted on 22-05-2011 14:36
ben jij niet specialm? want de manier van typen en de zinsopbouw lijkt bijzonder veel op elkaar..

welkom!
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 14:39
Wie is specialm? Ik zal eens opzoeken.

Bedankt!
Henri_D    posted on 22-05-2011 14:43
Poster: Mikeyy-V
K Het is toch een 'introduce yourself' forum en geen biografie? Ik stel mezelf hier voor aan andere leden van DJ Resource.

Dan heeft m'n reactie niet zoveel nut Thumbs Up ik dacht dat dit een vorm van bio was dat je over jezelf wou gaan schrijven.

welkom alvast!
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 14:47
Haha, nee. Ik gaf de verkeerde indruk. Dit is ook geen verkooppraatje of iets dergelijks! Ook bedankt!

Voel me ineens stuk meer geaccepteerd!Cool

Thanks!

En btw; Ik heb gekeken naar specialm en hij heet toevallig ook hetzelfde maar je schrijft anders. Maikel. Hij woont in Winterswijk. Ik ben hem in ieder geval niet!
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 14:58
Ik zoek btw naar DJ naam. Heb nu DJ M!keyy-V., hoe komt dat over? Op andere forum zag ik Marco Martinez. Dat klinkt echt goed! Don Diablo en Vato Gonzalez ook. Tips voor andere naam of commentaar op deze?
main    posted on 22-05-2011 15:08
m!keyy v vind ik een beetje raar.. en daarmee bedoel ik het uitroepteken en de dubbele y. verder is er niks mis met mikey v
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 15:11
@main Ok. Dacht juist dat dat beter was. Ook andere naam in gedachte die beetje te vergelijken is met Gregor Salto/Vato Gonzalez e.d.? Bedankt voor reactie.
main    posted on 22-05-2011 15:12
mensen zullen dat niet bedenken. als jij zegt dat je mikey v heet gaan mensen niet naar m!keyy v zoeken
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 15:15
O, ok. Snap ik. Dan is Mikey V zelfs lastig. Michael Vogels klinkt ook niet echt lekker. Kreeg pas een tip van iemand om verbastering van DeVito in mijn naam te doen. Mike DeVito omdat dat lekker klinkt en hij is ook klein. Ik ben 1,63. Klein dus en hij gaf als tip om beroemd iemand zoals Lionel (Messi) & (Danny) DeVito in naam te verwerken. DeVito weet iedereen waarschijnlijk wie dat is maar hoe zou ik kunnen verbasteren. Dat is niet echt moeilijk zoeken/spellen en klinkt ook nog goed. Tips? Bedankt voor reacties en hulp iedereen.
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 15:47
Voorbeeld van een mix voor mij voor ge?nteresseerden;

http://soundcloud.com/dj-mikeyy-v?<- Soundcloud pagina
main    posted on 22-05-2011 16:02
Poster: Mikeyy-V
O, ok. Snap ik. Dan is Mikey V zelfs lastig. Michael Vogels klinkt ook niet echt lekker. Kreeg pas een tip van iemand om verbastering van DeVito in mijn naam te doen. Mike DeVito omdat dat lekker klinkt en hij is ook klein. Ik ben 1,63. Klein dus en hij gaf als tip om beroemd iemand zoals Lionel (Messi) & (Danny) DeVito in naam te verwerken. DeVito weet iedereen waarschijnlijk wie dat is maar hoe zou ik kunnen verbasteren. Dat is niet echt moeilijk zoeken/spellen en klinkt ook nog goed. Tips? Bedankt voor reacties en hulp iedereen.

ik zou eerst wat meer aandacht besteden aan je kunnen dan aan je naam
Winston    posted on 22-05-2011 16:05
Welkom M!keyy-V en succes met je plannen
Tic Toc
MichaelMiller    posted on 22-05-2011 16:27
Doe ik ook, was alleen vraag.

& Winston; Thanks!
MichaelMiller    posted on 23-05-2011 17:56
Kreeg net echt een coole naam door van Bonchanoizes;
(DJ) Miguel Paj?ro... (Uitspraak; Migwel Padjaroo) Is misschien moeilijk zoeken, maar ik vind het echt gaaf. Paj?ro is Vogel.
Echt creatief. Zoiets zoek ik. Dat gaat hem waarschijnlijk worden.
Wat vinden jullie ervan?
User edit by MichaelMiller on 23-05-2011 @ 18:03:06 (100%)
Bonchanoize    posted on 23-05-2011 19:57
In principe spreek je het wel uit [pacharo], maar je doet maar hoe je het zelf het beste vindt.
Let the magic begin
MichaelMiller    posted on 23-05-2011 23:10
Bedankt... Gebruik hem nu ook op Soundcloud;
http://soundcloud.com/djmiguelpajaro/
Overigens gaat die demo weg, niet erg tevreden over. Binnenkort snel nieuwe!
Bonchanoize    posted on 24-05-2011 08:16
Ok?, veel succes met je nieuwe naam
Let the magic begin
Winston    posted on 24-05-2011 14:29
Bonchanoize vindt ik trouwens ook een zeer opvallende en goede naam.
Tic Toc

194 Users online: 65 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 27.206
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.362.737