Hey, ik ben Michael Vogels, 15 jaar, en ik kom uit Deurne.
Ik ben een echte muziekfreak. Muzikaliteit zit ook in de familie.
Het lijkt me fantastisch om ergens op te treden waar allemaal mensen helemaal uit zijn dak gaan op de muziek die ik draai.
Bijna een jaar geleden kwam ik toevallig in contact met een professionele DJ waar ik ook bij op bezoek mocht komen. Hij heeft mij leren draaien?en dat stimuleerde met echt heel erg waardoor ik nu gewoon soms op vakantiedag 8 uur draai.?Ik heb nu als?DJ Gear:
-2x Numark NDX200
-Behringer VMX200usb Pro Mixer
-Sennheiser HD205
-Software als FL Studio 9 & Virtual DJ.?
Ik oefen echt ontzettend veel.?Ik maak veel demo's en geef ze aan vrienden en bekenden?en ik post ze af en toe ook op Soundcloud. Ze worden steeds beter, alleen nog niet goed genoeg.
Ik draai af en toe in sporthallen bij warming-up van basketballwedstrijd e.d. wat erg leuk is. Ook ben ik twee maanden geleden aangenomen bij jongerenradiostation PowerFM op de dancestream.
www.dance.PowerFM.eu Ik draai hier ook altijd ontzettend graag en laat hier ook wel eens een demo horen. Ik ben blij?dat?dus?wel de kans wordt gegeven aan mij om ergens te draaien.?Ik zou graag zelf willen optreden, maar ik ben nog niet eens 16. Ik heb een aantal mails gestuurd naar o.a. DJ School van Pioneer en organisaties voor DJ talent en de leeftijd zit wel in de weg. Als er geen minimumleeftijd is, is er wel een ander probleem. Het is een dure hobby maar ik wil best investeren.?Die DJ kan mij ontzettend veel leren en hij heeft mij een priv?cursus tot 'professionele DJ' aangeboden van 8 lessen. Ik ga hem waarschijnlijk volgen en hopen dat ik beter word!
Dit is om mezelf voor te stellen aan andere DJ Resource leden! Geen biografie om op mijn site te zetten.
Grtz DJ M!keyy-V./Michael Vogels!