Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met een bootleg van dit nummer. Een aantal vrienden lieten het mij horen van 'check dit man, vet chil!'. Ik vind het origineel alleen een beetje pussy, dus ik heb mij eigen versie gemaakt.
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, feedback is welkom!
What do you think about [P] Tony Igy - Astronomia (Luuk Dresen Bootleg) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Om te beginnen ken ik het origineel niet. Ik vind t begin van je bootleg, dat piano deel echt heerlijk. Als dan je synth erin komt vind ik dat opzich wel lekker rauw... maar t mag vanmij of nog een stuk rauwer, of iets meer gedetuned worden. T hangt nu een beetje voor mij tussen een heerlijke progressive saw en een rauwe electro synth in. ik zou zeggen; kies wat en niet een beetje in t midden :P. 2:00, vette combi, zo'n rauwe bassline met die synth. Verder verwachte ik na de break eigenlijk wel wat meer variatie op t melodietje. Ooh en dat zegmaar, 'trrrr'geluid wat iedere 4 tellen in je track zit vanaf t begin tot t einde. Op het einde klinkt die een stuk rauwer dan in t begin... t einde vind ik beter klinken dan hoe hij is in t begin.
kijk eens, top reactie esmee, thanks! dat trrr soundje verandert voor zover ik weet niks aan haha :P wat die sound betreft, ik zal eens wat experimenteren, ik snap wat je bedoelt. en de melo zou idd misschien wat variatie in moeten ja. ik zat de denken om in de tweede drop het wat meer electro te maken, goed idee?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community