Ik zit met een ernistig probleem, ik knap van de ideeen voor bootlegs! Alleen moet ik even weten hoe je de Vocal Loop Effect krijgt. Ik zal even voorbeeldje geven
http://soundcloud.com/djfunkd/inna-sun-is-up-funk-d-jay Spring even in deze bootleg naar 1:15 en dan hoor je de hele tijd ''High'' Alleen als ik nu knip en plak krijg je zo raar loop geluid. Dit loopt mooi in elkaar over.
Iemand een goede tut of dergelijke ?
Greetzzz,
What do you think about Vocal Loop ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja zo kan je het doen, je kan ook je sample laden in fl, kopieren en dan manueel knippen zodat je kortere stukjes krijgt, en deze achter elkaar plakken
Anders bekijk even een Studio Session van Sander van Doorn op Youtube. In 1 van die series legt hij uit hoe hij zijn remix heeft gemaakt van Reach Out. Volgens mij in de eerste video van die reeks vertelt hij ook iets over de Vocal Loop.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.