Vraag over Beatport
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxM    posted on 12-05-2011 22:55
Weet iemand of je op Beatport ook zonder een creditcard aan je PayPal-profiel te hebben gelinkt kunt betalen met PayPal? Als ik uitcheck met PayPal wordt mij dit gevraagd te doen voor ik verder kan. Ik heb echter geen creditcard.. Op de site van Beatport zelf vind ik geen duidelijk antwoord.

Thnx alvast!

What do you think about Vraag over Beatport ??

Vote :   
bambamstudio    posted on 12-05-2011 22:56
Je kunt vanaf je gewone rekening toch geld overmaken naar je paypal rekening?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MaxM    posted on 12-05-2011 23:00
Ja sure, maar waarom vraagt ie dan toch om m'n credit card gegevens te koppelen? Of zal je die melding niet krijgen als er genoeg geld op staat? Dat wil ik eerst even zeker weten voor ik geld op m'n PayPal-rekening stort..
bambamstudio    posted on 12-05-2011 23:00
Volgens mij gaat het zonder, maar staat dat nergens op de paypal site?

Edit: heerlijk, die website google: http://forum.thats-me.nl/viewtopic.php?t=4254
User edit by bambamstudio on 12-05-2011 @ 23:03:02 (100%)
MaxM    posted on 12-05-2011 23:05
Ik betaal wel vaker via PayPal, dat is het niet, maar ik vind het vreemd dat als je via Beatport probeert te betalen je opeens je Creditcard gegevens moet opgeven.. als ik dat ook moet doen als ik genoeg geld op m'n Paypal rekening heb staan dan kan ik nog niks...
AdenFarleigh    posted on 12-05-2011 23:07
Ik heb mn gewone bankrekening aan PayPal gekoppeld; elke keer als ik dan Beatport ofzo moet betalen.. Ga ik naar PayPal, inloggen > op ja klikken > het is betaald. Dan wordt het na verloop van tijd (dag of 2 max) van m'n gewone rekening gehaald. Geen creditcard nodig. Happy, laughing
Mail die lui van PayPal anders eens over het hoe en wat? Of check hun FAQ? (Geen idee of 't daarin staat)
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
MaxM    posted on 12-05-2011 23:10
Ok thnx! Maar wat bedoel je met 'op ja klikken'? Ik krijg dus een scherm dat ik m'n creditcard gegevens moet invoeren. Of moet je eerst op Paypal aangeven dat ze van je rekening af mogen schrijven?
bambamstudio    posted on 12-05-2011 23:12
Het ligt niet aan beatport, maar aan je paypal account volgens mij
MaxM    posted on 12-05-2011 23:15
Poster: MaxM
Ok thnx! Maar wat bedoel je met 'op ja klikken'? Ik krijg dus een scherm dat ik m'n creditcard gegevens moet invoeren. Of moet je eerst op Paypal aangeven dat ze van je rekening af mogen schrijven?

En vraag 2: heb jij ook een creditcard aan je paypal account toegevoegd?
Sebasz    posted on 13-05-2011 00:01
Moet gewoon zonder CC kunnen. Vriend van mij koopt ook via Paypal en heeft geen CCnummer opgegeven
Roov    posted on 13-05-2011 09:25
Dit komt omdat Beatport (zoals vele grote webwinkels) meteen geld wilt ontvangen. Je kan met een saldo van 0 euro niks kopen. Zodra je geld op je paypal hebt gezet hoef je je creditcard niet meer te koppelen.
Danielvb    posted on 13-05-2011 10:04
Heb je wel genoeg geld op je paypal account staan?
Want ik heb ook wel is met paypal betaald, zonder dat die aan m'n creditcard/bank gekoppeld was.
Dyno    posted on 13-05-2011 11:20
Poster: AdenFarleigh
Ik heb mn gewone bankrekening aan PayPal gekoppeld; elke keer als ik dan Beatport ofzo moet betalen.. Ga ik naar PayPal, inloggen > op ja klikken > het is betaald. Dan wordt het na verloop van tijd (dag of 2 max) van m'n gewone rekening gehaald. Geen creditcard nodig.

Dat heb ik ook zo.
Ik betaal net zo makkelijk met Paypal als met iDeal, gewoon via je eigen bankrekening. En ik hoef geen geld op mijn Paypal rekening te storten.
Over dat ze vragen om je creditcardnummer: stuur een mail naar Paypal dat je geen creditcard hebt en dat je gebruik wil maken van je normale bankrekening.
Succes.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
MaxM    posted on 13-05-2011 15:04
Ok, tis duidelijk denk ik, thnx. Geld is overgemaakt naar PayPal, daarna zal het vast wel lukken Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.235 days.
 Post CommentThat would be 174.5 months
or a whopping 14.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

212 Users online: 56 Guests (156 Unknown)
Pages generated today : 62.000
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.811.472