Wij zijn bezig met een nieuwe poker strategiewebsite / community, voor onze video's hebben we een catchy jingle / introdeuntje nodig en een wedstrijd tussen de leden van dit forum?leek ons een leuk manier om aan een originele, passende jingle te komen. De beste jingle zullen wij (incl. rechten) kopen voor ? 100,- Voor de meeste van jullie is een jingletje waarschijnlijk iets totaal anders dan jullie gewend zijn, dus het zou een leuke creatieve uitdaging kunnen zijn..
Dit zoeken wij: Introdeuntje / jingle tussen de 3 en 7 sec. te gebruiken als intro voor al onze video's. Sound etc.??is volledig up to you..?
Naam site: Poker Ambition Slogan site: work hard, play hard
Naam en/of slogan verwerkt in jingle is absoluut geen vereiste, maar mag wel.?
Duur van de wedstrijd: Een week vanaf nu (Op 19 Mei bespreken wij alle inzendingen en kiezen we een winnaar)
We zullen persoonlijk contact opnemen met de winnaar, zodat deze betaald kan worden.
Succes allen!
What do you think about Producer contest. 1e prijs € 100,- ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb er ook ??ntje af nu! best leuk om te doen moet ik zeggen haha :P als er meer mogen, wil ik er wel meer maken naar welk adres moet je het mailen oid?
Heren, jullie werk kan opgestuurd worden naar ons (tijdelijk) emailadres: pokerambition@gmail.com. Er is geen max. Aantal inzendingen, dus als je verschillende ideetjes wilt uitproberen, be our guest!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.