Ik ben net begonnen met produceren. Ik wil graag goed beginnen, dus wil ik graag een MIDI Keyboard. Ik zag in een filmpje dat DJ Hardwell deze gebruikte:?M-Audio Keystation 49e. Deze is alleen niet meer leverbaar, maar was ongeveer ?100,- (wat ik zag op verschillende websites)?
Wat is hiermee vergelijkbaar? En wat is het voordeel van meerdere toetsen?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Met vriendelijke groet,
Bram - ThaBooykies
Bram - ThaBooykies
What do you think about Perfecte MIDI Keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik raad je de M-audio Keyrig 49 aan. Ik heb even zitten kijken op internet naar je Keystation. Op een webshop waar ik de naam niet van mag noemen... Bax. Is gewoon de keystation leverbaar!
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
ik heb zelf een korg nanokey 30,- Eckies. leuk ding, je hebt pitch control en je kunt van octaven veranderen. gewoon usbtje dus kunt voor weinig kun je aan de slag... alleen hij voeld niet zo lekker en zwaar aan als een echt keyboard.
Ik wil hem gaan gebruiken in combinatie met FL Studio. Ik ken die webshop, maar normaal koop ik het ergens anders. Die hebben alleen andere merken: ??Akai ??Midi keyboard ??Behringer ??Korg ??E-MU ??Edirol ??Novation?
Heerlijk om een met de hand gemaakte groove in te spelen, ik kan niet zonder!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
This is an old Topic
No new postings for 5.114 days. Post CommentThat would be 170.5 months or a whopping 14 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.