hallo allemaal, nu ik pas begonnen ben met dj-en, en het langzamerhand stukje bij beetje beter gaat, zit ik nu voor mijzelf een naam te bedenken, maar ik kom er niet helemaal uit!
hebben jullie nog leuke suggesties
alvast bedankt!
What do you think about Verzin een naam voor een DJ ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind dat je een naam zelf moet verzinnen,,,, iedere dj heeft bij zijn naam wel een keuze waarom en het klinkt een beetje raar als je dan zegt jah dat heeft iemand voor me verzonnen heb je geen special hobby's of zo iets,,,, heb je een bijaanm op school.... k'hoor wel wat je verzonnen hebt
DJ Marco is ook gewoon mijn naam, ik ben niet goed in bijnamen verzinnen.
Maar wisten jullie dat bijnamen in de jaren '90 echt een hype werden? Je was geen dj als je geen bijnaam had. Gelukkig is het nu veel vrijer en kan je dus ook gewoon eigen naam gebruiken.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.