Gratis Bier is alleen voor bandnamen geschikt als in:
Pinkpop 200x- Faithless
- Anouk
- Di-rect
- Gratis Bier
Maar toch, je kan het over die boeg gooien.
DJ Ofzo is geinig: "Hee ben jij Dj Ofzo?"

DJ LoIsLekker. Als in : "Die JLO is lekker"
DJ Guevara. Als in "Die Che Guevara"
DJ Vanavond. 'Ik ben DJ Vanavond'. Of DJ Tonight... Of van mijn part DJ 2Day

DJ Last night. 'I am DJ Last night' - 'Are you sure you weren't DJ Last night?'. 'No, I was DJ Tiesto, but I changed my name (to) last night.' :D
En zo kan je er ook nog wel meer bedenken. Gewoon zinnen bedenken die beginnen of eindigen met 'DJ'.
Overigens is Pool inderdaad ook een leuke woordspeling. DJ Badpak is een idee

DJ Rubber Eendje - yay (of was die meer voor in bad). Nee, effe serieus...
DJ Tankini is een leuke idee, vooral als je house draait. (http://en.wikipedia.org/wiki/Tankini)
Dat even tussendoor: wat draai je eigenlijk? Want DJ Houthakker is meer een hardstyle naam dan een hiphopnaam (duh).
Goed.. Back to the pool. Dan is het DJ Water slide. Of Als je Brits wilt doen, maar dan klopt pool (swimming bath is Brits, swimming pool Amerikaans) natuurlijk weer niet, want dat is Amerikaans... Maar mocht je toch je Engels willen verwarren, dan kan je ook DJ Water chute nemen. Blijft allebei een (water) glijbaan.
Of tja, goh... DJ Duinrell

Of combineer het een en het ander: DJ Tiki Tankini of Tankini Tiki en als we zo bezig zijn is Tiny Tankini oh wel grappig, vooral als je korter dan 1m70 bent.
DJ Loopneus kan ook nog en als laatste heb ik nog DJ Dunix in de aanbieding - maar die laatste is leuker als je Asterix fan bent.

Zo... Genoeg ideeen?