Verzin een naam voor een DJ (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tek-Boy    posted on 04-01-2006 10:23
hallo allemaal, nu ik pas begonnen ben met dj-en, en het langzamerhand stukje bij beetje beter gaat, zit ik nu voor mijzelf een naam te bedenken, maar ik kom er niet helemaal uit!

hebben jullie nog leuke suggestiesConfused

alvast bedankt!

What do you think about Verzin een naam voor een DJ ??

Vote :   

Cyrille    posted on 05-01-2006 10:22
En als je het nou echt niet meer weet : http://www.coolenaam.nl/generators/dj.htm maar de naam die je dan krijgt is een beetje kansloos denk ik ..
User edit by Cyrille on 05-01-2006 @ 10:23:37 (1%)
Cyrille    posted on 05-01-2006 10:24
Poster: Cyrille
En als je het nou echt niet meer weet : http://www.coolenaam.nl/generators/dj.htm maar de naam die je dan krijgt is een beetje kansloos denk ik ..

Ja dus DJ Breaker Faker
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 12:52

Ja dus DJ Breaker Faker

ja, die site heb ik ook al gezien...
dies best wel grappig, maar wat je ook intoetst, hij verzint overal een naam op...

toch bedankt, maar ik ga even op zoek naar n ander... kdenk toch MadBoy...
Illusion    posted on 05-01-2006 13:46
inderdaad een beetje kansloos ik zou dus....... dj Punani heten,,,, K'vind "Illusion" toch even wat orgineler bedacht
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 15:06
Poster: Djillusion
inderdaad een beetje kansloos ik zou dus....... dj Punani heten,,,, K'vind "Illusion" toch even wat orgineler bedacht

inderdaad! dj punani..... wie verzint zoietsConfused

dj illusion, zelf bedacht?? ik vind um super stoer
DjCheng    posted on 05-01-2006 15:20
Mijn Dj naam is:

DJ Bitch Ho

Zie je het a gebeuren?  "Hallo, ik ben DJ Bitch Ho"
_ruud_    posted on 05-01-2006 15:23
bij die site (http://www.coolenaam.nl/generators/dj.htm ) komt er bij mij te staan
DJ Small Penis     (is met VAN voor Soest)

is egt kansloos die site

en zonder van der voor zou ik
The Knocker heten :P
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
User edit by _ruud_ on 05-01-2006 @ 15:24:07 (2%)
the-melody    posted on 05-01-2006 15:27
  ik had DJ Bad muther hahaha
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 15:35
bij mij staat er Dj Breaker Feaker....hahaha

Tek-Boy    posted on 05-01-2006 15:36
Poster: DjCheng
Mijn Dj naam is:

DJ Bitch Ho

Zie je het a gebeuren?  "Hallo, ik ben DJ Bitch Ho"

dies ook orgineel...hihi
Basrose    posted on 05-01-2006 15:48
Dj Gratis bier
DjCheng    posted on 05-01-2006 16:21
Poster: DJ-BasRose
Dj Gratis bier

ROFL

Elke keer dat je draait geef je dus gratis bier?  

En euh ... Wnr draai je nog eens "Dj Gratis Bier" ? 
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 16:22
Poster: DJ-BasRose
Dj Gratis bier

dan sta ik zo bij de top 10...haha
Illusion    posted on 05-01-2006 17:22
Poster: BoyvanderPool

inderdaad! dj punani..... wie verzint zoietsConfused

dj illusion, zelf bedacht?? ik vind um super stoer

Jup zelf bedacht,, ik zat eens te denken, mijn eerste naam was ooit Dj Scrapheap, en die naam die was een beetje slecht voor mijn reputatie hier in mijn dorp, k'werd altijd dj schroothoop genoemd. Ik heb hem op een gegeven moment veranderd,, wel na lang nadenken, want een naam die verzin je niet zomaar. En toen dacht ik een keer aan gezichtsbedrog, k'weet ook niet hoe ik daar aan kwam, volgens mij omdat we dat een keer op school opzochten.

En toen kwam ik erachter, dat een ander woord voor gezichtsbedrog, een Illusie is, oftewel in het Engels "Illusion" zo heb is mijn Dj naam ontstaan.

En daarom zie je ook vaak onder mijn naam, Dj Illusion, It's Almost An Illusion.

(k'heb trouwens nu ook nieuw idee voor een topic)
Collin    posted on 05-01-2006 17:22
 ik kom met Dj Fishful aan zette

denk gelijk aan un vis filet ofzo haha

doe mij ma gewoon Dj Collin Bosgraaf

( Yes mijn 100e post  Winking my eye
Illusion    posted on 05-01-2006 17:23
Dj Gert Jan Poelman klinkt ook niks
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 17:26
Dj Gert Jan Poelman klinkt ook niks

dan moet ik weer zeggen, dat je je dj naam goed verzonnen hebt, ik vind het wel goed bedacht!
sommigen zeggen dat ze een naam niet belangrijk vinden, maar dat vind ik niet, dj boyvanderpool klinkt echt niet...

wat vind jij van dj MadBoy??

ik had eigenlijk techno-boy willen heten, maar die bestaat al jammer genoeg...
Illusion    posted on 05-01-2006 17:31
jah die bestaat al jammer he
dj madboy, vind ik wel een stoere naam, klinkt goed, beetje naughty, dat spreekt het publiek vast wel aan, maar je moet natuurlijk doen wat jij het beste vind klinken,
succes

Tek-Boy    posted on 05-01-2006 18:48
jah die bestaat al jammer he
dj madboy, vind ik wel een stoere naam, klinkt goed, beetje naughty, dat spreekt het publiek vast wel aan, maar je moet natuurlijk doen wat jij het beste vind klinken,
succes

die bestaat inderdaad al, das zeker jammer, dan heeft hij mijn naam gepikt...hihi
want zijn voornaam is niet boy, en de mijne wel..

maar ik vind zelf dj madboy ook het mooist, dus hou ik het daarop!

thanks, kunne we deze topic eindelijk sluiten!
Tek-Boy    posted on 05-01-2006 18:50
jeeuuuuhhh!!!
MadSteven    posted on 05-01-2006 19:01
Gratis Bier is alleen voor bandnamen geschikt als in:

Pinkpop 200x

- Faithless

- Anouk

- Di-rect

- Gratis Bier

Maar toch, je kan het over die boeg gooien.

DJ Ofzo is geinig: "Hee ben jij Dj Ofzo?" Winking my eye

DJ LoIsLekker. Als in : "Die JLO is lekker"

DJ Guevara. Als in "Die Che Guevara"

DJ Vanavond. 'Ik ben DJ Vanavond'. Of DJ Tonight... Of van mijn part DJ 2Day Happy, laughing

DJ Last night. 'I am DJ Last night' - 'Are you sure you weren't DJ Last night?'. 'No, I was DJ Tiesto, but I changed my name (to) last night.' :D

En zo kan je er ook nog wel meer bedenken. Gewoon zinnen bedenken die beginnen of eindigen met 'DJ'.

Overigens is Pool inderdaad ook een leuke woordspeling. DJ Badpak is een idee Happy, laughing
DJ Rubber Eendje - yay (of was die meer voor in bad). Nee, effe serieus...
DJ Tankini is een leuke idee, vooral als je house draait. (http://en.wikipedia.org/wiki/Tankini)

Dat even tussendoor: wat draai je eigenlijk? Want DJ Houthakker is meer een hardstyle naam dan een hiphopnaam (duh).

Goed.. Back to the pool. Dan is het DJ Water slide. Of Als je Brits wilt doen, maar dan klopt pool (swimming bath is Brits, swimming pool Amerikaans) natuurlijk weer niet, want dat is Amerikaans... Maar mocht je toch je Engels willen verwarren, dan kan je ook DJ Water chute nemen. Blijft allebei een (water) glijbaan.

Of tja, goh... DJ Duinrell Happy, laughing

Of combineer het een en het ander: DJ Tiki Tankini of Tankini Tiki en als we zo bezig zijn is Tiny Tankini oh wel grappig, vooral als je korter dan 1m70 bent.

DJ Loopneus kan ook nog en als laatste heb ik nog DJ Dunix in de aanbieding - maar die laatste is leuker als je Asterix fan bent. Happy, laughing

Zo... Genoeg ideeen?

Tek-Boy    posted on 05-01-2006 19:12
ik draai (of probeer athans te draaien) (hard) Techno, van daar dat DJ-MadBoy wel stoer zou zijn... vindje ook nietConfused

DJ-B-LoopConfused
DJ-P-BoyConfused
MadSteven    posted on 05-01-2006 21:17
Oh, techno...

Gewoon even bij wikipedia wat rondneuzen bij software programming leet slash dot en dat soort items en je vind vanzelf iets technoklinkeds.

Dingen als DJ Terminal, DJ Byte en DJ Deathlock
Tek-Boy    posted on 06-01-2006 00:10
Poster: MadSteven
Oh, techno...

Gewoon even bij wikipedia wat rondneuzen bij software programming leet slash dot en dat soort items en je vind vanzelf iets technoklinkeds.

Dingen als DJ Terminal, DJ Byte en DJ Deathlock

kga t ff checke...
Tekhead    posted on 06-01-2006 02:57
Poster: BoyvanderPool
ik draai (of probeer athans te draaien) (hard) Techno, van daar dat DJ-MadBoy wel stoer zou zijn... vindje ook nietConfused

DJ-B-LoopConfused
DJ-P-BoyConfused

Wat denk je van Big Boy Pooley -  dutch Boy Pooley - of gewoon dj Pooley, Pool, toffe naam om wat aan te passen.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

126 Users online: 18 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 30.706
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.839.165