Brass and Bass (welke melodie is beter?)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Oliviero    posted on 08-05-2011 16:53
hallo allemaal,

ik ben net bezig geweest met latin house en ik heb nu een project met 2 melodie?n en ik twijfel welke melodie ik zal gebruiken.
graag hoor ik trouwens ook commentaar over andere dingen die beter kunnen in de track.
climax 1:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
climax 2:
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

voor alle duidelijkheid: de 2e melodie heb ik niet zelf gemaakt. die is gemaakt door ''Emilo Beatz''

kritiek is welkom !

p.s.: is dit release waardig?

greetz

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/oliverheldens
User edit by Oliviero on 08-05-2011 @ 17:28:52 (25%)

What do you think about Brass and Bass (welke melodie is beter?) ??

Vote :   

Jayro    posted on 08-05-2011 17:26
ik ga voor de 1e
Sebasz    posted on 08-05-2011 17:34
ik vind de 1e ook iets beter maar ik vind ze allebei nog iets te rommelig zit zegmaar teveel variatie in de verschillende stukjese
Limb-Girdle    posted on 08-05-2011 17:46
Ik vind de eerste in vergelijking met de tweede preview beter.
De opbouw naar de climax, zoals Sebasz ook al aanhaalde, is t? rommelig.

Succes! Cool
Where the music meets the deejay!
Oliviero    posted on 08-05-2011 17:49
oke, bedankt voor jullie commentaar !
is alleen de opbouw rommelig of ook de climax?
dit projectje is namelijk binnen een kwartier gemaakt, dus ik ga er nog hard aan werken !
en het wordt melodie 1 denk ik. bovendien is die 2e melodie gemaakt door emilo beatz, dus dat zou jatten zijn.
JMwan    posted on 08-05-2011 18:08
Mon-D    posted on 08-05-2011 20:46
Ik zou ze allebij nemen! en dan na de break de 2de beginnen en dan na de 2de break de 1ste doen! het helpt je nummer afdraaien als je 2de break vetter is he.

ik lees net dat je de 2de jatten vond! dan maak je hem anders, maar net ietsjer minder vet dan de 1ste.
User edit by Mon-D on 08-05-2011 @ 20:47:35 (67%)
ElVrieso    posted on 09-05-2011 00:05
Je kan een hoop leuke dingen met deze track! Ik zou evengoed voor een hele andere melodie gaan, dus geen een van deze twee. Wel deze sound behouden natuurlijk! Happy, laughing

Goodluckk
Bruno de Vries - @djelvrieso
main    posted on 09-05-2011 10:29
heb je alleen de opbouw + melo veranderd? aangezien t zo erg op elkaar lijkt... je kunt dit beter een bootleg noemen dan een eigen nummer, anders krijg je probleempjes met copyright..
JMwan    posted on 09-05-2011 10:37
Poster: main
heb je alleen de opbouw + melo veranderd? aangezien t zo erg op elkaar lijkt... je kunt dit beter een bootleg noemen dan een eigen nummer, anders krijg je probleempjes met copyright..

ik heb het nummer niet gereleased dus in principe zou hij het gewoon kunnen doen maar dan naait hij me wel hard
main    posted on 09-05-2011 11:03
ah, jij bent emilio beatz?

dan vind ik dit vrij jammer van olivieiro, doet me denken aan incidenten met mijn eigen nummers en andere dj's.. als ik jou was (olivieiro) zou ik dit project zsm in de afvalbak gooien, tenzij emilio beatz dit goed vind.
FloRise    posted on 09-05-2011 11:11
DIKKE plus voor emilio,? zit een vette sound in. maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor twee gaan.
maar je kunt beter ff een geheel eigen ding makenWinking my eye
JMwan    posted on 09-05-2011 11:40
nou kijk ik vind het goed als hij de 2e melo gebruikt en niet mijn melodie. buiten dat is het natuurlijk niet zo heel origineel om ook die brass te gebruiken maarja dat moet je zelf weten oliviero?Cool
Oliviero    posted on 09-05-2011 21:19
@main

ik heb officieel gezien 0% van de track van emilo beatz gebruikt voor mijn track...
aangezien die brass een sample is.
bovendien ga ik mijn eigen melodie gebruiken, dus ik snap niet waarom ik dit in de afvalbak zou moeten gooien
main    posted on 09-05-2011 21:32
t lijkt veels teveel op elkaar...
Oliviero    posted on 09-05-2011 21:39
alle dutch house beats lijken op elkaar :P
maar je hebt idd gelijk.
main    posted on 09-05-2011 21:41
vind ik niet, maar aan beiden wil ik graag de tip meegeven om zoveel mogelijk dingen over je sounds heen te gooien. niet om te verneuken, maar om het ?eigen? te maken! vind t altijd vrij gay als ik dingen hoor wat in meerdere nummers zit... maar da?s persoonlijk natuurlijk

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

268 Users online: 61 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 35.830
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.371.361