Nieuwe SinuZ youtube mix! (electro/drumstep)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bootstrap    posted on 07-05-2011 16:11
Yoo mensen! Ik vond het weer eens tijd worden voor een nieuwe youtube mix Happy, laughing Zoals gewoonlijk heb ik hem zonder enige voorbereiding in 1 take gemaakt.

Equipment used:

Allen & Heath Xone:4D
Stanton Uberstand
Sennheiser HD-25 CII
MacBook 2,4 GHz Unibody
Traktor Pro DJ Software

Tracklist pt.1:

1. Manifesto - Brodinski
2. Synrise (Mumbai Science remix) - Goose
3. Shake it (Mr. Tools remix) - k12
4. Expander (Peo Di Pitte remix) - Will Bailey, Persian Wolf
5. Love Money Music Body feat. Aaron Smyth (Polymath Dub) - Misk, Arveene
6. Lick The Rainbow - Mord Fustang
7. Global Grind - Dem Slackers

PART 2 (het lukt me nooit om 2 youtube filmpjes te embedden?)

Tracklist pt.2:
7. Global Grind - Dem Slackers
8. Through The Prism (Tom Deluxx remix) - Designer Drugs
9. Adagio For Tron (Remixed By Teddybears) - Daft Punk
10. Volcano (Zeds Dead remix) - Dragonette
11. Witchcraft (Rob Swire's Drumstep mix) - Pendulum
12. Always Tomorrow (Figure's Drumstep remix) - Hirshee, Sue Cho
13. Last Days Of Disco - Blockh4ad
14. Kick Snare VIP (Drumstep mix) - Crissy Criss & Youngman
15. Abort - Delta Heavy

De mix is ook op soundcloud te beluisteren en downloaden. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
User edit by Bootstrap on 07-05-2011 @ 16:12:36 (6%)

What do you think about Nieuwe SinuZ youtube mix! (electro/drumstep) ??

Vote :   
FloRise    posted on 07-05-2011 16:44
netjes,
alleen begin je meteen met twee nummers? want die lopen niet gelijk, naar mijn horen.
maar verder wel lkkr, niet echt mijn stijl, maar toch netjes!

draai je nog veel in utrecht?, ik heb jou eens n keer in de lust volgens mij gezien op n feest.
(studeer zelf in utrecht)
bevalt die 4D een beetje? zit er ook aan te denken..

Keep up the good work!

grz Flo-Rise
Bonchanoize    posted on 07-05-2011 16:48
Heb voorlopig enkel het eerste deel geluisterd maar klinkt erg goed hoor. Ook leuk om u eens bezig te zien op die 4D.
Let the magic begin
Bootstrap    posted on 07-05-2011 17:15
Poster: FloRise
netjes,
alleen begin je meteen met twee nummers? want die lopen niet gelijk, naar mijn horen.
maar verder wel lkkr, niet echt mijn stijl, maar toch netjes!

draai je nog veel in utrecht?, ik heb jou eens n keer in de lust volgens mij gezien op n feest.
(studeer zelf in utrecht)
bevalt die 4D een beetje? zit er ook aan te denken..

Keep up the good work!

grz Flo-Rise

Helemaal op het begin start ik gewoon 1 nummer, dus het kan niet zo zijn dat er dan iets verkeerd loopt Cool Ik draai wel vaak ik Utrecht ja, binnenkort zeer waarschijnlijk in de Monza (wordt misschien de Woo) en op het GNSK (bij Olympos). Als je me in Lust hebt gezien was dat op mijn eigen feest Happy, laughing De 4D bevalt echt heel erg goed. Met deze stijl is het alleen heel erg moeilijk om met meer dan 2 decks te mixen, zeker als ik al zo snel mix. Met techno of minimal komt dat beter tot zijn recht.

@Bochanoize: Thanks maat!
User edit by Bootstrap on 07-05-2011 @ 17:16:13 (3%)
FloRise    posted on 08-05-2011 09:22
Poster: Bootstrap
Helemaal op het begin start ik gewoon 1 nummer, dus het kan niet zo zijn dat er dan iets verkeerd loopt Cool Ik draai wel vaak ik Utrecht ja, binnenkort zeer waarschijnlijk in de Monza (wordt misschien de Woo) en op het GNSK (bij Olympos). Als je me in Lust hebt gezien was dat op mijn eigen feest Happy, laughing De 4D bevalt echt heel erg goed. Met deze stijl is het alleen heel erg moeilijk om met meer dan 2 decks te mixen, zeker als ik al zo snel mix. Met techno of minimal komt dat beter tot zijn recht.

@Bochanoize: Thanks maat!

oke, dat ligt dan aan het nummer op het bigin, want er komt een kick heletijd net er naast. kan misschien zo bedoeld zijn in het nummer alleen klink vaag. ligt dus niet aan jouwWinking my eye
ik snap dat je met 2 decks zoet bent, met de 4D? en laptopje is de track erg bewerkbaar gok ik zo. en aangezien jij snel doormixed en niet de track met rust laat verder is het logisch dat je met twee decks werkt Winking my eye
ik zal je in iedergeval veel tegenkomen, de woo en monza kom ik regelmatig, vooral de woo.
hopelijk klinkt het dan ook zo goed.Cool
ltrz
Bcurly    posted on 08-05-2011 12:01
Klinkt heerlijk!
Waar in Utrecht studeer je eigenlijk als ik vragen mag?
Je komt me zo bekend voor haha!
Bootstrap    posted on 08-05-2011 21:59
Bedankt voor je comment FloRise! Ik zie je binnenkort vast wel een keer in Utrecht dan, draai jij ook regelmatig hier?

@Bcurly: Thanks! Ik studeer Natuurwetenschap en Innovatiemanagement aan de UU op de Uithof. Ik zie dat je in Nieuwegein woont, daar heb ik ook op school gezeten (Oosterlicht). Misschien ken je me daar van? En anders van de uni/feestjes in de stad?
FloRise    posted on 08-05-2011 22:05
@ bootstrap,
nee, ben nu eerste jaars. ben nu stevig op zoek naar een kamer eerst. en dan zo snel mogelijk eerst een mooi VAST baantje kunnen vinden ergens in utrecht. ik heb er al wel eens mogen draaien via via maar gewoon ff iets vast voor wat minder uurloon. ik draai nu zelf in den bosch om de zoveel tijd vast, ook wel eens in eindhoven.
als ik je ergens zie draaien zal ik me wel voorstellen Winking my eye
ltrz ben benieuwd!
Bootstrap    posted on 08-05-2011 22:12
Als je het forum een beetje in de gaten houdt zul je wel zien waar ik draai Happy, laughing Ik sta ook wel eens in Eindhoven btw, heb een keer in de Dynamo en een keer in de Fabriek gestaan. Over een tijdje hopelijk weer Dynamo, hoor je dan wel Cool
Limb-Girdle    posted on 08-05-2011 22:26
Morgen maar eens luisteren!! Cool
Where the music meets the deejay!
Bootstrap    posted on 09-05-2011 18:57
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt Limb Happy, laughing
Bcurly    posted on 10-05-2011 21:51
Ik loop ook al 2 jaar rond op de Uithof, heb helaas niet op het Oosterlicht gezeten, maar het cals college Happy, laughing
Ik denk dat het dus waarschijnlijk het uitgaansleven in utrecht is geweest!
DiVario    posted on 10-05-2011 21:57
Zitten wel paar lekkere nummers bij Happy, laughing
Practise makes perfect!
Bootstrap    posted on 11-05-2011 01:15
@ Bcurly: Dat zal dan wel inderdaad Happy, laughing Wat studeer je?

@ DiVario: Zeer zeker, ik vind ze allemaal heel vet maar dat is een kwestie van smaak he Cool

This is an old Topic

No new postings for 5.248 days.
 Post CommentThat would be 174.9 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

231 Users online: 61 Guests (170 Unknown)
Pages generated today : 36.903
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.372.434