Hey ik ben op zoek naar de muziek van Hed Kendi. Niet in iedere zaak verkopen ze die. Is er misschien online een winkel waar ze hed kendi verkopen waar ik terecht kan?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb er een paar de FRS gekocht, en bij de vanleest heb ik ze ook zien liggen. Misschien is op de websites van deze winkels kijken om te bestellen of op bol.com ?
de cds liggen in Chill Out in het midden van de winkel, naast de kassa's (aan de kant van de straat) staat een cd rek en daar staan veel hedkandi cds aan leuke prijzen !
ik heb er in totaal 3 van maar toevallig vandaag er een cdtje van genomen. En ik vond ze verdraaid goed dus koop ik ze ineens allemaal.
This is an old Topic
No new postings for 6.232 days. Post CommentThat would be 207.7 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.