en je gaat die 2 schatjes van patatjes van een cdj's daar gewoon laten staan

. Wat triest...
H?h? neenee

Mijn advies:
omdat je in tijdsnood zit zou ik niet gaan zoeken naar oplossingen voor met de mixer aan de slag te kunnen gaan. Met dat kabeltje kan je nog steeds niet mixen via de djm maar moet dat intern.
2 oplossingen:
- Of je zoekt een geluidskaartje wat ervoor gaat zorgen dat je deck 1 en deck 2 van je VDJ apart kan sturen naar je djm
- Of je zoekt een controller (ik denk dan aan de bekende hercules rmx controllers) die je aansluit tussen je laptop en de djm. Hiermee kan je dan zowel VDJ aansturen, als het mixen met het hercules paneeltje. De DJM staat er dan gewoon nog tussen voor aan hogekwaliteit (XLR) door te verbinden naar de PA-installatie van dienst...
Persoonlijk zou ik dan voor optie 2 gaan...
Wat je kan doen is je hier even voorstellen en dan kan je nog veel leren van iedereen hier!
Ik denk persoonlijk dat je niet erg veel ervaring hebt in het dj milieu en dan kan je hier al je domme, minder domme, slimme en zeer professionele vragen posten en zo uiteindelijk kenner van de dj-wereld worden

. 't is maar een voorstel, maar ik denk zeker dat je er baat bij gaat hebben....