[TK] PR Colour Clubscan (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 05-05-2011 16:07
Titel
Ik heb de kelder eens opgeruimd, en eens gekeken wat ik niet (meer) gebruik. Kwam daar nog ??n PR colour clubscan tegen...die ik ook een keer voor een fikse korting van de nieuwprijs (2 jaar geleden ongeveer 280 euro) heb kunnen krijgen en welgeteld ??n keer gebruikt heb...staat nu in de weg...dus de eerste de beste...die een fatsoenlijk bod doet...!!
Staat
Alles is gebruikt, maar wel erg goed onderhouden
Prijs
Bieden mag, zit zelf rond de 60 euro te denken
Transport
Ophalen heeft de voorkeur
Beschrijving
Filmpje ter verduidelijking :?http://www.youtube.com/watch?v=-QFp_ktomXU

Gearbase item

Foto's

CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 27-11-2011 @ 17:21:56 (52%)

What do you think about [TK] PR Colour Clubscan ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 18-07-2011 21:43
Voor de liefhebber is dit nog wat er staat

1x PR Colour scan, een DMX bestuurbare scanner, die net anderhalf jaar oud is, maar pas 1x mee op een klus is gegaan. Ik heb zelf ook de showtec scans, maar deze scan heeft een veel hoger vermogen, heeft leuke DMX tools en mooiere effecten. ??n van de sterkere scans die ik ken.?nieuwwaarde is hoog...en echt pas paar keer gebruikt

1x rookmachine met afstandbediening....laat je kleine tot middelgrote ruimte snel vollopen met rook...blijft lekker lang hangen ! Mag voor een prikkie weg.... Atari...

1x keyboard stand, ook geschikt voor dj flightcase (kan die makkelijk dragen)?

1x microfoon statief, compact ?ingeschoven- statief om microfoon op aan te sluiten. Is nog nooit gebruikt

2x showtec lichtspot, 2 roterende lampen (180 graden) die automatisch gestuurd worden. Er komt een felle witte straal uit, die dus leuk is (en ook gebruikt is) om bijvoorbeeld bij de entree neer te zetten. De lampen zijn fel en hebben een groot uithoudingsvermogen, leuk voor de sfeer.?

DJADMIN    posted on 27-11-2011 17:22
Aangepast : de Clubscan is alleen nog te koop tegen een zeeeer lichte prijs !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

249 Users online: 61 Guests (188 Unknown)
Pages generated today : 16.624
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.352.155