Te koop : veel DJ Gear !
Omdat ik heb uitgebreid, al een tijdje terug, en ik dit echt niet meer gebruik, wacht het braaf op een nieuwe eigenaar. Dat het in de weg staat ? Nee. Dat ik er iemand blij mee kan en wil maken ? Ja. Dus?zit er misschien iets voor jou bij?.mail me dan maar even (
r.r.jansen@gmail.com) en dan kunnen we er over onderhandelen.
1x driepoots licht statief. Groot statief om 4 tot 8 lampen aan op te hangen. Standaard, uitschuifbalk en ook de T bar zitten er allemaal bij. Leuk en praktisch om lichten aan op te hangen.?
1x PR Colour scan, een DMX bestuurbare scanner, die net anderhalf jaar oud is, maar pas 1x mee op een klus is gegaan. Ik heb zelf ook de showtec scans, maar deze scan heeft een veel hoger vermogen, heeft leuke DMX tools en mooiere effecten. ??n van de sterkere scans die ik ken.?
2x Showtec clubscan....250w lampen er in, leuke effecten, leuek gobo's, nette en felle kleuren. DMX aansluitbaar naturulijk
1x rookmachine met afstandbediening....laat je kleine tot middelgrote ruimte snel vollopen met rook...blijft lekker lang hangen !
1x keyboard stand, ook geschikt voor dj flightcase (kan die makkelijk dragen) (wel op foto)
1x microfoon statief, compact ?ingeschoven- statief om microfoon op aan te sluiten. Is nog nooit gebruikt (niet op foto)
2x showtec lichtspot, 2 roterende lampen (180 graden) die automatisch gestuurd worden. Er komt een felle witte straal uit, die dus leuk is (en ook gebruikt is) om bijvoorbeeld bij de entree neer te zetten. De lampen zijn fel en hebben een groot uithoudingsvermogen, leuk voor de sfeer. (wel op de foto)
1x lichtcontroler HQ, perfect voor de drive in show om alle lichten op aan te sluiten. Ik heb ?m twee keer gebruikt, en toen heb ik een dongle voor de PC gekregen, en dus werd die overbodig. 24 kanaals, en voldoende aansluitmogelijkheden.