Hey mensen zojuist is mijn eerste release officieel geworden Vandaag uitgekomen op Hot Beats Records!
Zou tof zijn als jullie hem supporten natuurlijk, kost maar 1,56 Wel ben ik benieuwd wat jullie er ook van vinden! Heeft support van onder andere Eric van Kleef en DJ Jean Binnekort mag ik ter promotie ook een halfuur lange guestmix maken voor slamfm?
What do you think about 1st release - sedelic - switching records ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Jep komt goed, was eigenlijk de bedoeling om dat morgen of zaterdag te doen (even vergeten welke dag die altijd zijn) maar door drukte van mijn kant wordt dat 1 of 2 weken later? thanks iig?
Mijn support heb je ook! Lekkere track, maar als ik je dj naam zie heb ik al wat van jou in me map zitten? Een remix van i found you (Sedelic 2011 remix). Is deze van jou?
Anyway, ik ga hem morgen even downloaden heb nog ergens een bp kaart van 10tje liggen.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.