Poster: niiicola
Het enige verschil tussen de Profile en de Mega panel is dat de profile 5mm leds heeft en de mega panel 10mm leds.
De mega panel is dus ook zo'n 2 keer zo fel.
Qua dmx software heb je zo veel keus. Wat is je budget?
Poster: Mathiz
Wat ik zou doen in jouw geval is magicq downloaden, de software van chamsys. Chamsys is naast grandMA DE professioneelste oplossing die er is... voordeel van chamsys tov grandMA is dat magicq bijna met elke dmx dongle overweg kan in tegenstelling tot grandMA wat enkel zijn eigen systemen ondersteund. Koop dan een goedkope usb entec dongle en je hebt voor 55 euro een setup waarmee je bijna hetzelfde mee kan als de grootste systemen die er zijn .
Poster: LLCoolP
Aha zow feller dus, ik was al aan het kijken zelfde aantal leds alleen duurder:SMaar de: profile kun je wel opdelen in vakken h??leek me mooier met effecten
budget. .? .tja max 200 euro voor software + dongel of hoe ze dat noemen
Poster: LLCoolP
Oke ik heb de site bekeken. is dat die software gratis te downlaoden of is dat de Trial?
Zou wel mooi zijn, kastje van 50euro nog kopen en klaar.
Werk je zelf ook met dit programma Mathiz?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.