iPad (2) DJ Applications (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

FloRise    posted on 04-05-2011 11:39
heeey beste mede DJ's & Producers

binnenkort heb ik een iPad 2, alleen WAT kan ik er nou mee op het gebied van muziek?

dus de vraag aan jullie is om je eigen ervaringen / kennis / vragen over de iPad 2 in dit topic te plaatsen.
- Midi?
- Apps?
- Controller?
- Toebehoren ?
- Aansluiten op Mixer?
- Foto's van gear?

ik heb zelf al wat dingen gevonden:
- zo kun je hem blijkbaar gebruiken als controller voor Tractor 2 (Iemand ervaring)
- er zijn al verschillende DJ-apps verkrijgbaar waarbij je gebruik kunt maken van 2 Decks (??)
- ook heb ik al wat?Hardware gevonden voor de Ipad 2 (Numark, Apple, Alesis)

dus iedereen?met ervaring?met de Ipad,?brand maar los!??

Grz,

Flo-Rise
User edit by FloRise on 04-05-2011 @ 11:40:28 (2%)
Mod edit by Lead on 05-05-2011 13:32 (1%)

What do you think about iPad (2) DJ Applications ??

Vote :   

Yorick    posted on 27-10-2011 11:36
Aparte topic ga ik niet openen hier omdat het niet voor iedereen is.
Heb je mail ontvangen trouwens!
Ben onderhand wel erg benieuwd naar de DJ app.
mixmodj    posted on 02-11-2011 17:17
We hebben vandaag DJ's vast moeten leggen voor de launchparty (omdat hun agenda's vol begonnen te raken).
De locatie moet ik nog even checken maar ik neem aan dat dat wel goed zit.

De Launch vindt dan 1 december plaats.
Nadere details volgen nog.

We hebben een shortlist van 11 items die we voor eind volgende week wel af moeten krijgen, maar heb er goede hoop op dat dat lukt.
Helaas is het software en dat het een keer crasht zullen we helaas vrede mee moeten hebben (aangezien vrijwel iedere app dat doet, en zolang die het niet doet als de play knop is ingedrukt).
Niet dat het buggy software is maar 1 crash per draai avond is waar we nu op zitten Happy, laughing, en dat vinden wij acceptabel vinden. Het hangt ook van de gebruiker af en met normaal 'DJ' gebruik is er geen crash Happy, laughing
The first pro DJ app for the iPad & iPhone
User edit by mixmodj on 02-11-2011 @ 17:17:28 (1%)
mixmodj    posted on 04-11-2011 12:50
Okay we hebben de launch date vast gezet.

Launch party: date, location, time, RSVP and line up (free entrance)

De eerste 50 die met een iPad komen, krijgen de app gratis!
mixmodj    posted on 09-11-2011 21:47

Oke 1 december gaan we echt launchen.

Launch event of Mixmo DJ

'The first Pro DJ app for the iPad'

?

DJ performances with Mixmo DJ on iPads.

DJ sets by Paul Veth & BIGGI

?

*The first 50 persons which arrive with an iPad, will get the app for free*

Dit is een openbare party, RSVP ervoor op Facebook

Ik heb ook een mixje gebrouwen met de ipads: linkje naar soundcloud

We hopen diegene die er geinteresseerd in zijn dat zij aanwezig zijn tijdens de launch Happy, laughing

Yorick    posted on 09-11-2011 23:39
Hoe kan je de app gratis weg geven dan?
vanilladj    posted on 10-11-2011 09:29
Poster: Yorick
Hoe kan je de app gratis weg geven dan?

Je kan de app cadeau doen aan een ander itunes account.
Was voorheen: Nils7
User edit by vanilladj on 10-11-2011 @ 10:33:27 (4%)
Yorick    posted on 10-11-2011 10:52
Ow wist ik niet,, ben even m'n agenda aan het omgooien om aanwezig te zijn (:
mixmodj    posted on 14-11-2011 12:12
Nou de app word, at the moment, gestuurd naar Apple Happy, laughing

Dus de app is af!
thedutchie    posted on 14-11-2011 19:43
dat is goed nieuws! ik ga volgende week zaterdag een ipad 2 kopen, dus het perfecte tijdstip Happy, laughing
brecht    posted on 18-01-2012 23:38
Heeft iemand nu al beetje ervaring met deze applicatie. mocht deze applicatie effectief goed werken zal ik sowieso een Ipad kopen. De ipad 3 komt uit in maart dus nog effe wachten.
brecht    posted on 18-01-2012 23:41
Heeft iemand nu al beetje ervaring met deze applicatie. mocht deze applicatie effectief goed werken zal ik sowieso een Ipad kopen. De ipad 3 komt uit in maart dus nog effe wachten.
Tekhead    posted on 04-02-2012 02:29
mijn zoontje wil graag wat zelf muziek ineen prutsen met de ipad2, en ik wil hem als aanvulling op m'n analoge set, zoontje wil eventueel het nieuwe akai keyboard met ipad integratie erbij, zodat het ook een workstation wordt, is dit te doen voor kids ? Zo ja welke is heel makkelijk te leren produceer software voor ipad, en wat is een goede app voor aanvulling, analoge dj set ?

Iemand voorstellen ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
V-Ray    posted on 08-03-2012 21:45
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van gebruikers met de Mixmo DJ. De 'new iPad' is gisteravond bekend gemaakt en al het mee zit op 23 maart in mijn bezit. Lijkt me, samen met wat soundboards enzo, best leuk om te integreren in de setup.?

En zijn er andere DJ's die ervaringen hebben met muziek-apps? Welke gebruike je en waarom?
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
Dennis1981    posted on 09-03-2012 18:25
Doet de MIXMO app het alleen op de ipad 2, of ook op de 1 ?

En zijn alle bestaande apps ook op de nieuwe ipad te draaien ?
User edit by Dennis1981 on 09-03-2012 @ 18:26:29 (5%)
vanilladj    posted on 15-03-2012 12:21
Mixmo werkt ook op de iPad1 echter de performance van de 2 is beter.
V-Ray    posted on 22-03-2012 23:16
Afgelopen zaterdag de nieuwe iPad gehaald in Duitsland. Ik wil graag de iPad als 3e speler integreren in m'n setup die ik a.s.zaterdag wil gebruiken. Zo gezegd zo, gedaan en ook de Hoverbar van TwelveSouth besteld om de boel netjes aan de flightcase te kunnen hangen. Zie foto.
?
Inmiddels al wat Apps erop gezet om te spelen, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. De reactiesnelheid van de iPad tov CDJ's valt me tegen, daardoor ben je flink aan het slingeren om de boel te matchen en als het dan matcht... en de BPM-counters van de CDJ's staan op (bijvoorbeeld) 128.8bpm en die van de Mixmo Pro App staan ook op 128.8, dan blijven de CDJ's gelijk lopen, maar de iPad/Mixmo loopt al snel uit de maat. Ik ga morgen nog een beetje proberen om er wat van te maken. Eens zien of ik er lekker mee kan werken. Het aanbod van CDJ-kloon-Apps valt me ook nog een beetje tegen. Had verwacht dat er wel meer waren. Of zijn er mensen die nog suggesties hebben?
?
?

?
PS: aan de makers van Mixmo App: als je in je eigen Mixmo App (free versie) zet dat de Mixmo Pro aangeschaft kan worden voor 6,99 euro, en je selecteert deze dan, dan linkt de App door naar de App store alwaar je de Mixmo Pro App kunt aanschaffen, dan wordt je daar verrast door een prijs van 14,99 euro? Ik wist het al door dit topic, maar zet het dan goed in je'free'-App neer.
Steel niet! De belasting duldt geen concurrentie!
vanilladj    posted on 24-03-2012 20:02
Poster: V-Ray
Afgelopen zaterdag de nieuwe iPad gehaald in Duitsland. Ik wil graag de iPad als 3e speler integreren in m'n setup die ik a.s.zaterdag wil gebruiken. Zo gezegd zo, gedaan en ook de Hoverbar van TwelveSouth besteld om de boel netjes aan de flightcase te kunnen hangen. Zie foto.

Inmiddels al wat Apps erop gezet om te spelen, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. De reactiesnelheid van de iPad tov CDJ's valt me tegen, daardoor ben je flink aan het slingeren om de boel te matchen en als het dan matcht... en de BPM-counters van de CDJ's staan op (bijvoorbeeld) 128.8bpm en die van de Mixmo Pro App staan ook op 128.8, dan blijven de CDJ's gelijk lopen, maar de iPad/Mixmo loopt al snel uit de maat. Ik ga morgen nog een beetje proberen om er wat van te maken. Eens zien of ik er lekker mee kan werken. Het aanbod van CDJ-kloon-Apps valt me ook nog een beetje tegen. Had verwacht dat er wel meer waren. Of zijn er mensen die nog suggesties hebben?

PS: aan de makers van Mixmo App: als je in je eigen Mixmo App (free versie) zet dat de Mixmo Pro aangeschaft kan worden voor 6,99 euro, en je selecteert deze dan, dan linkt de App door naar de App store alwaar je de Mixmo Pro App kunt aanschaffen, dan wordt je daar verrast door een prijs van 14,99 euro? Ik wist het al door dit topic, maar zet het dan goed in je'free'-App neer.

Ow toen we het testte en is gebouwd als dat er een keuze gemaakt kan worden overigens!
De counters kunnen verschillen een CDJ-1000 verschilt al van een CDJ-2000.
User edit by vanilladj on 24-03-2012 @ 20:04:06 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 4.796 days.
 Post CommentThat would be 159.9 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

111 Users online: 20 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 55.529
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.280