Launch event of Mixmo DJ
'The first Pro DJ app for the iPad'
?
DJ performances with Mixmo DJ on iPads.
DJ sets by Paul Veth & BIGGI
?
*The first 50 persons which arrive with an iPad, will get the app for free*
Dit is een openbare party, RSVP ervoor op Facebook
Ik heb ook een mixje gebrouwen met de ipads: linkje naar soundcloud
We hopen diegene die er geinteresseerd in zijn dat zij aanwezig zijn tijdens de launch
Poster: Yorick
Hoe kan je de app gratis weg geven dan?
Poster: V-Ray
Afgelopen zaterdag de nieuwe iPad gehaald in Duitsland. Ik wil graag de iPad als 3e speler integreren in m'n setup die ik a.s.zaterdag wil gebruiken. Zo gezegd zo, gedaan en ook de Hoverbar van TwelveSouth besteld om de boel netjes aan de flightcase te kunnen hangen. Zie foto.
Inmiddels al wat Apps erop gezet om te spelen, maar ik ben nog niet helemaal tevreden. De reactiesnelheid van de iPad tov CDJ's valt me tegen, daardoor ben je flink aan het slingeren om de boel te matchen en als het dan matcht... en de BPM-counters van de CDJ's staan op (bijvoorbeeld) 128.8bpm en die van de Mixmo Pro App staan ook op 128.8, dan blijven de CDJ's gelijk lopen, maar de iPad/Mixmo loopt al snel uit de maat. Ik ga morgen nog een beetje proberen om er wat van te maken. Eens zien of ik er lekker mee kan werken. Het aanbod van CDJ-kloon-Apps valt me ook nog een beetje tegen. Had verwacht dat er wel meer waren. Of zijn er mensen die nog suggesties hebben?
PS: aan de makers van Mixmo App: als je in je eigen Mixmo App (free versie) zet dat de Mixmo Pro aangeschaft kan worden voor 6,99 euro, en je selecteert deze dan, dan linkt de App door naar de App store alwaar je de Mixmo Pro App kunt aanschaffen, dan wordt je daar verrast door een prijs van 14,99 euro? Ik wist het al door dit topic, maar zet het dan goed in je'free'-App neer.