What do you think about Platentas of Platenkoffer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Platenkoffer.........omdat het na het draaien zo,n fijn bankje is als je m tegen een muur zet.(kan best makkelijk zijn je eigen bankje mee als je in de middle of nowhere in een illegale tunnel /hal bent waar verder niets is)kan je echt ff lekker op uit puffen en een pafke doen!
Ik zou voor geen goud meer zonder mijn UDG Flipfront platentassen willen! M'n platen zijn nog nooit zo veilig geweest, en nog makkelijk meenemen ook (evt op een trolley)
Heb zo'n UDG voor 90 platen tas. Kon een prakitsch nieuwe voor 60 euro kopen. Iemand had hem over. Tja dat was wel heeel veel korting dus heb ik maar gedaan. en moet zeggen hij bevalt prima Een tas draagt denk ik makkelijker dan een koffer omdat je die niet om je nek kunt hangen en dat handvat snijdt lekker in je vingers.. Bescherming van de platen is bij beiden goed.
Heb een UDG slanted / softbag large / courierbag deluxe/CD mapje allemaal gold/bronze (waarvan de large binnenkort weg gaat)
Daarbij nog een M-audio gigbag voor FS
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community