Poster: horsefeather
dubstep is een evolutie van UK garage, dub en 2 step en zeker geen reggae met elektronische sound
Dubstep het nieuwe house?
Poster: Bartjens
En waar denk je dat de Dub e.d. vandaan komt dan?leg het eens naast elkaar zou ik zeggen, ben er van overtuigd dat het uit de?reggae komt?
Poster: Laidback
quote> Dubstep het nieuwe house?
Nee,
al eens 'ECHTE' Dub-step gehoord?
wat een herrie is dat..
Poster: Laidback
quote> Dubstep het nieuwe house?
Nee,
al eens 'ECHTE' Dub-step gehoord?
wat een herrie is dat..
Poster: Bartjens
Dubstep is totaal geen D&B?Meer?reggae met een elektronische?sound erin ?
Poster: Epocs
Hmmm gelukkig dat ik zo'n topic tegen ben gekomen aangezien ik hier vaak over discusieer met vrienden;
Ik ben ontzettend blij met de huidige DUBSTEP ontwikkelingen. Britney Spears heeft het geflikt om de engelse rage aardig te verklote dus zal het niet snel gebeuren wil ook dit naar de klote gaan.
Wat ik me overigens nog afvraag is hoe ze dansen op DUB STEP... want het is totaal niet gangbaar in vergelijking met jumpstyle en house als jullie snappen wat ik bedoel.
Poster: Dolivieira
Maar dat Dubstep wat te maken heeft met UK Garage is natuurlijk onzin.
Ik herken geen enkel element van UK garage in Dubstep.
Poster: Xurion
Ik ben het hier niet echt mee eens. In Nederland begon dubstep 2/3 jaar geleden al wat bekender te worden en het is nog niet op zijn hoogtepunt. Jumpstyle daarin tegen kwam naar mijn idee uit de lucht vallen en was voor 1 of 2 maanden populair en daarna rijp voor de vuilnisbak.
Poster: AdenFarleigh
Vin t wel leuk dat er nu allerlei dubstep tracks worden gebruikt bij MTV en Discovery Channel enzo in hun check-mijn-logo-stukjes op tv. Verder absoluut geen fan van, maar k zie nu al de bontkragen dermee opscheppen dat ze het hebben uitgevonden hehe!