Poster: Ace-Twisted
je kan toch niet een hele avond los gaan op dubstep? 
Nou ik wel hoor! En met mij vele anderen.
Afgelopen zondag was daar een mooi voorbeeld van, Clash in Oosterpoort Groningen, met o.a. Caspa en Skream. Zijn behoorlijk grote namen in de Dubstep. 3000 man die toch redelijk los gingen op de Dubstep klanken.?
Ook ben ik vaste bezoeker van BLIZZURD in Hedon, Zwolle. Ook hier gaat iedereen compleet los op die heerlijke beats en dubs

?
Op bijv. Lowlands wordt al zeker een jaar of 3-4 Dubstep gedraaid, eerst in de kleine tenten en sinds vorig jaar ook in de grote tenten.
Ook op 3FM wordt al met enige regelmaat (commerciele) Dubstep gedraaid, Katy B, Chase en Status, Nero.?
Zelf draai ik ook af en toe een Dubstep avondje hier in de buurt waar zo'n 100 man op af komt en in m'n andre sets probeer ik het zo af en toe ook.
Op dit moment wordt de Dubstep zeer populair en ik denk dat komende zomer het hoogtepunt zal zijn. ?
Mocht je wat meer willen verdiepen in de Dubstep, kijk eens bij de volgende artiesten:
- Caspa
- Magnetic Man (Artwork, Benga, Skream)
-?Foreign Beggars
- Dr. P
- Flux Pavilion
-?Cookie Monsta
-?AC Slater
-?Excision
- Datsik
En zo kan ik nog wel even doorgaan

Wat ik hiermee wil zeggen is dat de Dubstep zeker aan populariteit wint de laatste tijd en dat het best wel eens een populair genre kan gaan worden. Ik hoop alleen niet dat het net zo commercieel gaat worden als de house op dit moment is..