Poster: tek-zotic
dubstep gaat de kant op van jump
underground => populair(zit dubstep nu) => hype => gekelderd
Poster: DiVario
Ik vind het ook wel een leuke combinatie..
kent iemand nog platen zoals
mr oizo - flat beat ??
Poster: Bjorn1419
dubstep zal nooit zo populair worden als house
Poster:?Ace-Twisted
Sommige Dubstep is best lekker, maar niet de hele tijd en gewoon in combinatie met house.?
Maar ik kan me niet voorstellen dat er dubstep avonden georganiseerd gaan worden...
Poster: Xurion
Ik ben het hier niet echt mee eens. In Nederland begon dubstep 2/3 jaar geleden al wat bekender te worden en het is nog niet op zijn hoogtepunt. Jumpstyle daarin tegen kwam naar mijn idee uit de lucht vallen en was voor 1 of 2 maanden populair en daarna rijp voor de vuilnisbak.
Poster: tek-zotic
jump in belgie bestond al sinds eind jaren 90, was populair begin van 2000 jaren en kwam dus totaal niet uit de lucht vallen, maar in 2007 ofzo ging het fout omdat het te populair was
Poster: MrQreeny
Want?? Niet dat ik denk dat dat wel zo zal zijn hoor, maar je zegt het alleen maar en dan klaar...
Ik denk het niet omdat het best wel een expressieve style is die je wel of niet bevalt, house daarentegen is veel universeler denk ik en meer standaard.
Ik denk dat dubstep qua populariteit over paar jaar naast drum n bass blijft staan, met misschien komende tijd een piek... Er worden iig wel veel dubstepplaten uitgebracht zeg :O!
Zal ik je is een geheimpje vertellen..... Die zijn er al :P