Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe HP te kopen (vooral voor vrij luisteren en ook wat mixen). Ik zat te denken aan een Reloop RHP-5, heeft iemand hem al kunnen uitproberen?
User edit by __MauMau__ on 26-04-2011 @ 14:43:37 (1%)
What do you think about Reloop RHP-5 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb de RHP-5 niet geprobeerd, maar de RHP-10 wel en die vond ik niet zo fijn om mee te werken. Hij gaat namelijk kraken bij niet hele hoge geluidsdruk, klinkt sowieso niet geweldig en hij sluit niet zo goed af. Ik moest hem soms echt op mijn oren drukken om te horen wat ik aan het doen was. Aangezien de RHP-5 als het kleine broertje van de RHP-10 wordt gezien zou ik eerder voor een andere HP gaan. Kijk eens in dit topic voor heel wat opties.
hp's altijd zelf testen, dat is iets persoonlijks of je bijv. een lichte of een zware fijn vindt.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.