Snel even eigen liedje gemaakt ;) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MrMichiel    posted on 25-04-2011 15:16
Ik heb snel even mijn eigen liedje gemaakt genaamd ' Planet ' Wat vinden jullie er van ? Ben benieuwd naar de comments Winking my eye

http://soundcloud.com/djmrmichiel/planet-djmrmichiel

Thanks ,

What do you think about Snel even eigen liedje gemaakt ;) ??

Vote :   

Xurion    posted on 28-04-2011 19:09
Oke je hebt de vetste post van dit topic te pakken!
TheMole    posted on 28-04-2011 19:16
Idd, volgens mij zijt ge een beetje te enthousiast. Denk niet dat ge in een paar maanden al iets degelijk gaat kunnen maken, eerlijk voor hetzelfde geld lukt het u nooit om echt iets goed te maken, maar het gaat er ook om dat ge plezier hebt. Wat ik nu hoor zijn misschien idee?n die ge ooit nog eens zult uitwerken, ale ik hoop van niet natuurlijk. Maar zo leert ge, en uiteindelijk zult ge wel iets degelijks maken. Ik kreeg al de schijt toen ik uw naam zag en ge zei dat ge snel even een 'liedje' had gemaakt. Vraag hier om tips als ge hulp nodig hebt, doe er dan iets mee, gebruik uw fantasie, maar ik zou uw enthousiasme in bedwang proberen te houden als ik u was. Het is logisch dat ge in het begin van deze rommel maakt, maar bouw geen dam in uw rivier.
dj-zero    posted on 28-04-2011 22:47
Poster: DJADMIN
haha Yorick, onder de voorwaarde dat jij m tijdens de volgende CLUB ADK draait hahaha !!

deal:D!
Maar dan doe jij de deuren op slot... ik wil niet dat iedereen zo hard los gaat dat ze allemaal vermoeid naar huis toe gaan halverwegen dit liedjeWinking my eye
Bonchanoize    posted on 28-04-2011 22:56
Een ding moet je hem nageven, hij krijgt reply. Lang geleden dat ik nog zoveel reply gezien heb op een productie. Zelf kan ik er alleen van dromen (van de hoeveelheid, niet de inhoud)
Let the magic begin
JMwan    posted on 28-04-2011 22:59
Poster: MrMichiel
CHECK DIT MAAR IS >?http://soundcloud.com/djmrmichiel/hiphop-djmrmichiel

Volgens mij heb ik je onderschat, sorry daarvoor?Cool
FloRise    posted on 29-04-2011 10:57
Poster: dj-zero
ik denk dat er vocals ontbreken:O
probeer eens een mash-up te maken met de vocals van de link van FloRise...
Dan ga ik helemaal los!!

haha, ben ik ook al mee bezig geweest voor de grap, met house en dubstep.
wel lache.
I'm 50 Tyson.

Cool
Bloedworst    posted on 29-04-2011 11:03
Poster: Bonchanoize
Een ding moet je hem nageven, hij krijgt reply. Lang geleden dat ik nog zoveel reply gezien heb op een productie. Zelf kan ik er alleen van dromen (van de hoeveelheid, niet de inhoud)

Hahaha dat is helemaal waarCool
MrMichiel    posted on 29-04-2011 17:44
Poster: JMwan
Volgens mij heb ik je onderschat, sorry daarvoor?Cool

Hoe moet ik 1. Mijn eigen vocals maken met standard tekst van de Pc ? En 2. Hoe moet ik ze in Fl Studio of in Virtual dj plaatsen ?
Xurion    posted on 29-04-2011 17:47
Vocal laten inspreken/zingen en wat bedoel je met de 2e vraag?
MrMichiel    posted on 29-04-2011 17:50
Poster: Xurion
Vocal laten inspreken/zingen en wat bedoel je met de 2e vraag?

Ik wil eigenlijk zelf een Vocal maken zonder dat ze mijn stem horen ? Dus dat ik die helemaal juist kan vervormen enz , .. ?
Sound-Division    posted on 29-04-2011 18:29
Hahaha denk jij ooit zelf eens na?

1. Koop een microfoon (online of dichtstbijzijnde winkel)
2. In het geval dat je hem in de winkel koopt, zorg dan dat je hem veilig thuis ziet te krijgen.
3. Als je hem veilig thuis hebt gekregen, haal de microfoon uit de verpakking, kijk of er een gebruiksaanwijzing bij zit, en lees deze dan door.
4. Als je de microfoon dan hebt aangesloten dan herinner je opeens dat je (verborgen punt: 2.5 bent vergeten, namelijk een standaard voor de microfoon)
5. Herhaal punt 1. t/m 3 en ga verder met stap 6
6. Je probeert de microfoon op de standaard te zetten.
7. Als je alle stappen goed hebt doorlopen en je de bijv: bijhorende software hebt geinstalleerd, begin je met op te nemen via een programma wat bij jou het beste past/werkt.
8. Importeer het bestandje dat je hebt opgenomen in bijv: Fruityloops, daarna gooi je er wat vst effecten overheen en TADAAAAAAAAA je herkent je eigen stem niet Cool

Cool

Bloedworst    posted on 29-04-2011 18:44
Haha lol, denk niet door veel te vragen dat je sneller leert MrMichiel google en wiki zijn jou vrienden.
Bjorn1419    posted on 29-04-2011 21:16
hoezo wil je vocals erbij inspreken? Ben je aan het bedenken hoe je je nummers nog slechter kan maken ofso? Probeer nou eerst maar gewoon een redelijk nummer in elkaar te zetten, dat lijkt me op dit moment een goed uitgangspuntCool
MrMichiel    posted on 01-05-2011 19:13
main    posted on 01-05-2011 19:35
hahaha, 5 loopjes en dan zeg je dat t je eigen nummer is..
Sound-Division    posted on 01-05-2011 19:37
Je zal wel trots zijn nu je weet hoe je gedownloade sample packs in Fruity moet krijgen hahaha
User edit by Sound-Division on 01-05-2011 @ 19:38:02 (1%)
TheMole    posted on 01-05-2011 19:42
Vanaf nu wanneer ik een liedje hier post zal het topic 'snel even eigen liedje gemaakt Winking my eye' heten. Succes gegarandeerd
User edit by TheMole on 01-05-2011 @ 19:42:32 (3%)
main    posted on 01-05-2011 19:43
je brengt me op idee?n... maar iedereen zal dan wel schrikken als ze iets horen waar meer dan 5 samples in zitten, laat staan bewerking van de samples...

kon t niet laten
User edit by main on 01-05-2011 @ 19:50:12 (13%)
JMwan    posted on 01-05-2011 19:57
Poster: MrMichiel
a href='http://soundcloud.com/djmrmichiel/down-djmrmichiel'>http://soundcloud.com/djmrmichiel/down-djmrmichiel

het houdt maar niet op...
pieterb    posted on 01-05-2011 20:24
laat die jongen toch even lekker oefenen.

maar zet het a.u.b. niet meer online, BVD
Smile
maxmantz    posted on 03-05-2011 18:27
het lijkt wel een of andere teletubie-song ofso. het heet de down song en alle rating gaan ook down...

waarom post je dit in gods naamConfused
OneSixty    posted on 03-05-2011 18:45
voor wie het niet meer weet, op 12jarige leeftijd was iedereen een mongol, ja jij ook, dus doe een beetje lief Winking my eye

@michiel: blijven oefenen kerel, goed bezig voor jou leeftijd.
als je blijft oefenen ga je vast nog hele mooie dingen maken, maar hou ze voorlopig nog voor jezelf totdat je wat meer gevorderd bent Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.256 days.
 Post CommentThat would be 175.2 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

198 Users online: 60 Guests (138 Unknown)
Pages generated today : 31.386
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.366.917