What do you think about Snel even eigen liedje gemaakt ;) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
waarom 2 topics? anyhow, zelfde als in ander topic: een boel herrie, ik vind het voor geen meter klinken het zijn gewoon een boel standaardsamples over elkaar geplakt
User edit by tek-zotic on 25-04-2011 @ 15:50:14 (60%)
1. Je maakt een nummer niet snel even (tenzij je een pro bent). 2. Het klinkt werkelijk nergens naar.
Edit: Ik heb zelf jaren geleden ook wel eens wat geprutst en vond op deze pc nog wat terug van toen, het gaat werkelijk nergens over maar hier een link haha wat een ellende
User edit by Sound-Division on 26-04-2011 @ 04:19:53 (100%)
die views heb je zeker met het op f5 drukken, die downloads zullen ook wel van je zelf zijn of misschien van tosh.0 ofso. en ik weet niet welke muziekbarbaar dit heeft gefavorited, maaruh die comments zullen wel van je vrienden zijn...
gelukkig probeer hij het... maar ik zou het niet hebben gepost.? lekker door oefenen zou ik zeggen. niet net als : http://www.youtube.com/watch?v=yM8jrvF5zYs posten als je er zelf niet zekker van bent.
? Sorry maar ?ik vraag me af hoe iemand hier op kan zeggen 'Chille Beats'. Ik wil u niet afkraken ofzo, maar ik hoop dat ook gij beseft dat dit niet echt (excuseer) om aan te horen is. Gij zult uw draai wel vinden hoop ik. Maar als ik het goed begrijp zijt ge een fan van Eskamon ?
User edit by TheMole on 28-04-2011 @ 18:34:41 (17%)
Argh omfg m?n oren. Echt gozer, of je neemt de moeite om serieus tijd in een productie te steken, of je doet het niet maar ga dan niet pronken als 'producer' want dit is echt gewoon een teringherrie.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Michiel, je hoeft niet gelijk te bewijzen dat je wel kunt producen want tot nu toe is dit niet echt goed voor je reputatie (die alle zowat alle posts in dit topic).? Als ik jouw was zal ik gewoon verder gaan met uitproberen van het maken van tracks. Volg tutorials op internet en etc. En dan over een jaar ofzo heb je gelijk een hoop ervaring meer. Maar post niet tracks waarvan je niet zeker van bend dat het iets is..
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.