bezoekje aan Tekhead (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LucDelpeche    posted on 23-04-2011 21:40
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.

Voor ik vertrok had ik al wat opzoekingen gedaan en was ik dus met hoge verwachtingen vertrokken naar hem. Desondanks de hoge temperaturen (waar Tekhead niet goed tegen kan) en onaangekondigd bezoek van vrienden en collega's van hem, werd ik ontvangen alsof ik een hoogwaardigheidsbekleder was. Ik mocht direct mee aanschuiven aan de eet en drankenstand en kreeg een uitgebreide rondleiding in zijn muziek en gearruimte die hij lachend 'my world' noemt, en mijn mond viel gewoon helemaal open toen ik zijn vinyl collectie zag, een kleine 10.000 vinyls van allerlei genre's, waarna hij een demo gaf in beatmatchen van (bijna)alle genre's die in zijn dj geschiedenis zijn gepasseerd, zelfs een demo als radio dj liet hij horen, ongeloofelijk wat hij allemaal uit z'n hoed?goochelt, een improvisatie vermogen dat die man heeft, unbelieveble !

Buiten zijn enorme collectie vinyls viel mij nog meer op, nl pakkende foto's aan de muur van hem en z'n vader, waar hijzelf geen uitleg wou bij verschaffen, die heb ik moeten vernemen van zijn bom van een vrouwke en enkele vrienden.
Zijn vader?is een 3-voudig ex-wereldkampioen boksen en hijzelf ex-Europees kampioen bij de amateurs, maar dat terzijde.?Toen een uurtje later zijn oudste zoon zijn wereld binnen?kwam viel me meteen op?wat een goede band hij met z'n kinderen heeft, en de liefde en kennis voor muziek die hij aan hen doorgeeft (ik gaf 10 titels op die Levi er met een wip uit z'n kast trok).

Toen Tekhead zich voor een?uurtje verontschuldigde omdat hij even?aan z'n zoontje voetbaltraining ging geven, stond hij erop dat ik bleef wachten en kennis maakte met z'n vriendenkring en familie en mezelf tegoed moest doen aan drank en spijzen, wat een super gezellige dag zeg, en wat een gerespecteerd man is dat zeg, alle verhalen die ik spontaan van zijn familie en vrienden te horen kreeg deden mij diep buigen van respect, en moet ik concluderen dat ze zo'n mannen niet meer maken, als ik zie en hoor hoeveel tijd hij aan z'n werk, hobby, en vooral familie besteed, vraag ik mij toch af hoe hij dat volhoud en wanneer hij eigenlijk slaapt !
Toen ik enkele uren later vertrok kreeg ik nog een pakketje vinyls kado. Ik zeg altijd dat je respect moet hebben voor andere mensen, maar dat?ze hun respect wel moeten verdienen, en Tekhead verdient dat meer dan wie ook !
Ik ben nog nooit zo fantastisch ontvangen geweest en zeker niet door een voor mij totaal vreemde persoon !
Bedankt Rodger je hebt een diepe indruk op mij achtergelaten, en voel mij vereerd dit hebben mogen meemaken Cool?
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:17:22 (1%)

What do you think about bezoekje aan Tekhead ??

Vote :   

Epocs    posted on 28-04-2011 23:06
Poster: Tekhead
Sorry jongens, ik ga vragen om dit topic te sluiten en ik ben hier weg, want sommige hier kunnen buiten niet schrijven, ook niet lezen en blijven ruzie stoken. Epocs van jouw ruzie maken krijg ik echt het vliegend schijt, ik heb m'n best gedaan om vriendelijk tegen jou te blijven, maar jij blijft gewoon ruzie stoken, en oude halve verhalen oprakelen. Ik heb Luc excpliciet gevraagd om niets te schrijven, ben niet verantwoordelijk dat hij dat doet, en als jij of gelijk wie dat niet wil geloven is dat jou of jullie probleem. Salut

Met andere woorden jij trekt gewoon zelf alles aan. Ik praat 75% hier langs jou heen en?probeer je te negeren voordat het fout gaat.

En nog even over je eerste zin;
''Pot verwijt de ketel dat hij zwart?is'
Snap?namelijk geen hout van je hele indeling,?zinsopbouw laat staan bedoelingWinking my eye?
Xtremer    posted on 29-04-2011 09:54
Blijkbaar is de opmerking van Sandr niet duideijk genoeg. Dit topic zal worden gesloten om verdere discussies te voorkomen. Jammer, maar helaasCool. Heb je vragen dan ben ik, Sandr of een andere Moderator/admin te bereiken via een PM.

DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

226 Users online: 106 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 39.275
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.567