bezoekje aan Tekhead (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LucDelpeche    posted on 23-04-2011 21:40
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.

Voor ik vertrok had ik al wat opzoekingen gedaan en was ik dus met hoge verwachtingen vertrokken naar hem. Desondanks de hoge temperaturen (waar Tekhead niet goed tegen kan) en onaangekondigd bezoek van vrienden en collega's van hem, werd ik ontvangen alsof ik een hoogwaardigheidsbekleder was. Ik mocht direct mee aanschuiven aan de eet en drankenstand en kreeg een uitgebreide rondleiding in zijn muziek en gearruimte die hij lachend 'my world' noemt, en mijn mond viel gewoon helemaal open toen ik zijn vinyl collectie zag, een kleine 10.000 vinyls van allerlei genre's, waarna hij een demo gaf in beatmatchen van (bijna)alle genre's die in zijn dj geschiedenis zijn gepasseerd, zelfs een demo als radio dj liet hij horen, ongeloofelijk wat hij allemaal uit z'n hoed?goochelt, een improvisatie vermogen dat die man heeft, unbelieveble !

Buiten zijn enorme collectie vinyls viel mij nog meer op, nl pakkende foto's aan de muur van hem en z'n vader, waar hijzelf geen uitleg wou bij verschaffen, die heb ik moeten vernemen van zijn bom van een vrouwke en enkele vrienden.
Zijn vader?is een 3-voudig ex-wereldkampioen boksen en hijzelf ex-Europees kampioen bij de amateurs, maar dat terzijde.?Toen een uurtje later zijn oudste zoon zijn wereld binnen?kwam viel me meteen op?wat een goede band hij met z'n kinderen heeft, en de liefde en kennis voor muziek die hij aan hen doorgeeft (ik gaf 10 titels op die Levi er met een wip uit z'n kast trok).

Toen Tekhead zich voor een?uurtje verontschuldigde omdat hij even?aan z'n zoontje voetbaltraining ging geven, stond hij erop dat ik bleef wachten en kennis maakte met z'n vriendenkring en familie en mezelf tegoed moest doen aan drank en spijzen, wat een super gezellige dag zeg, en wat een gerespecteerd man is dat zeg, alle verhalen die ik spontaan van zijn familie en vrienden te horen kreeg deden mij diep buigen van respect, en moet ik concluderen dat ze zo'n mannen niet meer maken, als ik zie en hoor hoeveel tijd hij aan z'n werk, hobby, en vooral familie besteed, vraag ik mij toch af hoe hij dat volhoud en wanneer hij eigenlijk slaapt !
Toen ik enkele uren later vertrok kreeg ik nog een pakketje vinyls kado. Ik zeg altijd dat je respect moet hebben voor andere mensen, maar dat?ze hun respect wel moeten verdienen, en Tekhead verdient dat meer dan wie ook !
Ik ben nog nooit zo fantastisch ontvangen geweest en zeker niet door een voor mij totaal vreemde persoon !
Bedankt Rodger je hebt een diepe indruk op mij achtergelaten, en voel mij vereerd dit hebben mogen meemaken Cool?
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:17:22 (1%)

What do you think about bezoekje aan Tekhead ??

Vote :   

TH3llC    posted on 27-04-2011 23:04
manmanman...
hopeloosCool
Xarltuz    posted on 28-04-2011 00:57
@ main: Cool
main    posted on 28-04-2011 08:58
Poster: TH3llC
manmanman...
hopeloosCool

Goeie insteek... hoe was t eigenlijk om met iemand te praten die zoveel ervaring had? Voor mij voelde dat namelijk echt als een cadeau haha!
Tekhead    posted on 28-04-2011 09:39
praten met mezelf ? Heel leuk haha, alleen als ik veel te veel Stroh rum op heb Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
qntr0l    posted on 28-04-2011 10:07
Ik snap het gezeik in dit topic van een aantal members niet. Het is toch leuk dat members elkaar opzoeken, het gezellig hebben en daar dan een leuk verhaaltje over schrijven? Ik wou dat ze dat over mij deden.?

Maar nee, er wordt direct weer geflamed (en goh, wie mengt zich ook weer in de discussie?) over de aard van dit topic. Who cares?

Het beeld wat ik van Tekhead hier op het forum had gekregen is met dit verhaal in ieder geval bevestigd. Big ups for you! Cool

User edit by qntr0l on 28-04-2011 @ 10:09:16 (45%)
Tekhead    posted on 28-04-2011 10:16
Cool?thx
main    posted on 28-04-2011 10:25
Poster: qntr0l
Ik snap het gezeik in dit topic van een aantal members niet. Het is toch leuk dat members elkaar opzoeken, het gezellig hebben en daar dan een leuk verhaaltje over schrijven? Ik wou dat ze dat over mij deden.?

Maar nee, er wordt direct weer geflamed (en goh, wie mengt zich ook weer in de discussie?) over de aard van dit topic. Who cares?

Het beeld wat ik van Tekhead hier op het forum had gekregen is met dit verhaal in ieder geval bevestigd. Big ups for you! Cool

waarom blijven mensen door praten over het feit dat hiervoor werd gezeken? snapt men dan niet dat dit een reactie uitlokt? damn.
qntr0l    posted on 28-04-2011 11:52
Ik spreek alleen mijn onvrede uit op de manier waarom sommigen hier gaan reageren. Ik lok geen reactie uit. Als je het zo wil redeneren, lok jij met jou post ook reactie uit. Snap je dat niet? Damn.
User edit by qntr0l on 28-04-2011 @ 11:52:26 (3%)
main    posted on 28-04-2011 12:13
dat snap ik zeer goed zelfs. maar als je zelf zegt dat je er geen reactie mee uitlokt moet je eerder bij jezelf wezen.. en zoals ik al pak m beet 5 keer heb gezegd mag er nu gezellig gedaan worden.
LucDelpeche    posted on 28-04-2011 12:50
main, het lijkt wel alsof je er een probleem mee hebt dat iemand een review heeft gemaakt over Tekhead ? En ik heb dit niet als een cadeau ervaren dat bezoekje aan Tekhead, maar eerder als een onbereikbaar?iets in geschenkverpakking. En so what als hij al eens hard uit de hoek komt, hij is altijd?de eerste om terug vrede te sluiten en zijn eventueel ongelijk toe te geven. Zoals dolivieira al aanhaalde, hij kan iets maar loopt er niet te koop mee Cool?
Sandr    posted on 28-04-2011 13:04
Okidoki. Lang genoeg aangezien nu. Vanaf mijn post alleen inhoudelijk verder over de openingspost.

Ik verwacht dan eigenlijk niet veel reacties want het is meer een informatieve openingspost dan een vragende.

Alles offtopic wordt direct verwijderd en indien nodig zal het topic dan toch maar weer gesloten moeten worden. Waarom alles gesloten moet worden? Omdat het blijkbaar niet anders kan.

Ben je het met mij of mijn beredenering niet eens? Graag per PM, in dit topic zal het namelijk verwijderd worden.

Play that funky music white boy....
main    posted on 28-04-2011 14:04
Poster: LucDelpeche
main, het lijkt wel alsof je er een probleem mee hebt dat iemand een review heeft gemaakt over Tekhead ? En ik heb dit niet als een cadeau ervaren dat bezoekje aan Tekhead, maar eerder als een onbereikbaar?iets in geschenkverpakking. En so what als hij al eens hard uit de hoek komt, hij is altijd?de eerste om terug vrede te sluiten en zijn eventueel ongelijk toe te geven. Zoals dolivieira al aanhaalde, hij kan iets maar loopt er niet te koop mee Cool

teeeeeeering gast, ik probeer dit topic juist goed te laten lopen als je dat nog niet door had.
zal voortaan wel mn bek houden aangezien je hier alleen maar afgezeken kan worden.

misschien is het verstandig om al mijn posts even door te lezen in dit forum en na te denken over je comment kerel. vooral wat je zegt over het ?cadeau? gebeuren was puur bedoeld om een normaal gesprek te starten. ik vraag me nu echt af wat t gemiddelde eq is van de mensen in dit topic. zal me voortaan wel bezig houden met serieuze onderwerpen ipv mediator te zijn...
Bjorn1419    posted on 28-04-2011 14:08
Poster: main
ik vraag me nu echt af wat t gemiddelde eq is van de mensen in dit topic.?

eq? ?LolzCool
thomassmith    posted on 28-04-2011 14:37
bla bla blaCool
main    posted on 28-04-2011 14:47
Poster: Bjorn1419
eq? ?LolzCool

je hebt iq en eq, wikipedia is vast wel je vriend
Epocs    posted on 28-04-2011 17:48
Poster: LucDelpeche
main, het lijkt wel alsof je er een probleem mee hebt dat iemand een review heeft gemaakt over Tekhead ? En ik heb dit niet als een cadeau ervaren dat bezoekje aan Tekhead, maar eerder als een onbereikbaar?iets in geschenkverpakking. En so what als hij al eens hard uit de hoek komt, hij is altijd?de eerste om terug vrede te sluiten en zijn eventueel ongelijk toe te geven. Zoals dolivieira al aanhaalde, hij kan iets maar loopt er niet te koop mee Cool?

hahahahahahahahha!

Sorry hoor jongens maar waarom word MAIN nou ineens aangevallen?

Snap het overigens niet waarom Sandr dit niet closed. Sandr geeft zelf al een goede arugument om het te sluiten maar laat het alsnog open staan. In mijn ogen gewoon vragen om bullshit.

Tis een GESLOTEN intro post geen OPEN intro post dus met andere woorden hoort dit A; hier niet thuis B; toegevoegde waarde van een forum valt dan ook in het niet.

Graag zien mensen dit ook niet veranderen in een MTV Cribs forum dan moet je wegwezen en hier aanmelden http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&biw=2556&bih=1230&q=cribs+forum&aq=f&aqi=&aql=&oq=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=d1f2ce7f01a76470

Close it en zand er over!
User edit by Epocs on 28-04-2011 @ 17:51:22 (29%)
Tekhead    posted on 28-04-2011 18:03
Aangevallen worden is m.i. wel een groot woord. En Epocs je weet blijkbaar ook niet van ophouden he ? Is dit nu echt weer nodig ?
DJ_OB    posted on 28-04-2011 18:34
Ik vind dit nou niet echt een gesloten intro post. Er kan op genoeg manieren op een normale manier
gediscussieerd?worden.

Verder kan ik me best voorstellen dat er leden zijn die geen nut zien in dit topic, of geen discussie mogelijkheden zien. Dit is geen probleem volgens mij, maar misschien is het wel handig om dan gewoon niet te reageren en nuttige reacties te posten in andere topics.

Denk dat het hele forum dan een stuk gezelliger is Happy, laughing
djmamo    posted on 28-04-2011 20:43
ik ga ook mijn mening geven.

ben van mening dat dit soort dingen niet hier hoort.
als je een leuke dag hebt gehad, mooi en mocht het ooit ter spraken komen dan kan jij zeggen Tekhead is niet zo want....

maar om hier nu een 'review' ?te plaatsen gaat me te ver en je kon op je sloffen aanvoelen hoe mensen hierop gaan reageren.
hou het forum leuk en dat geld ook voor mensen die altijd een andere mening hebben soms is het niet erg om iets voor je te houden

www.moonentertainment.nl
DJSHAK3S    posted on 28-04-2011 20:49
Poster: DJ_OB
Ik vind dit nou niet echt een gesloten intro post. Er kan op genoeg manieren op een normale manier
gediscussieerd?worden.

Verder kan ik me best voorstellen dat er leden zijn die geen nut zien in dit topic, of geen discussie mogelijkheden zien. Dit is geen probleem volgens mij, maar misschien is het wel handig om dan gewoon niet te reageren en nuttige reacties te posten in andere topics.

Denk dat het hele forum dan een stuk gezelliger is Happy, laughing

Je kan hier naar mijn mening niet over discusi?eren, er staat een verhaal en je kan zeggen mooie review en weet ik veel wat, maar als je hier iets negatiefs over zegt (niet over tekhead zelf) dan word je ook gelijk afgeklaagd.
Epocs    posted on 28-04-2011 22:21
Poster: DJSHAK3S
Je kan hier naar mijn mening niet over discusi?eren, er staat een verhaal en je kan zeggen mooie review en weet ik veel wat, maar als je hier iets negatiefs over zegt (niet over tekhead zelf) dan word je ook gelijk afgeklaagd.

Ben het 99% eens met DJMAMO & DJSHAK3S.

Overigens snap ik nog steeds luc niet als men zegt dat je GEEN review moet schrijven. Stond ntb in zijn eerste invite.
bambamstudio    posted on 28-04-2011 22:35
En ik heb nog steeds geen mening gegeven, knap he?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Bonchanoize    posted on 28-04-2011 22:37
Poster: bambamstudio
En ik heb nog steeds geen mening gegeven, knap he?

Sterk, die komt dus binnenkort? :P
Let the magic begin
Tekhead    posted on 28-04-2011 22:47
Sorry jongens, ik ga vragen om dit topic te sluiten en ik ben hier weg, want sommige hier kunnen buiten niet schrijven, ook niet lezen en blijven ruzie stoken. Epocs van jouw ruzie maken krijg ik echt het vliegend schijt, ik heb m'n best gedaan om vriendelijk tegen jou te blijven, maar jij blijft gewoon ruzie stoken, en oude halve verhalen oprakelen. Ik heb Luc excpliciet gevraagd om niets te schrijven, ben niet verantwoordelijk dat hij dat doet, en als jij of gelijk wie dat niet wil geloven is dat jou of jullie probleem. Salut
Bonchanoize    posted on 28-04-2011 22:49
salut en de kost en de wind vanachter Winking my eye
Let the magic begin

262 Users online: 134 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 42.525
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.817