bezoekje aan Tekhead (3/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LucDelpeche    posted on 23-04-2011 21:40
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.

Voor ik vertrok had ik al wat opzoekingen gedaan en was ik dus met hoge verwachtingen vertrokken naar hem. Desondanks de hoge temperaturen (waar Tekhead niet goed tegen kan) en onaangekondigd bezoek van vrienden en collega's van hem, werd ik ontvangen alsof ik een hoogwaardigheidsbekleder was. Ik mocht direct mee aanschuiven aan de eet en drankenstand en kreeg een uitgebreide rondleiding in zijn muziek en gearruimte die hij lachend 'my world' noemt, en mijn mond viel gewoon helemaal open toen ik zijn vinyl collectie zag, een kleine 10.000 vinyls van allerlei genre's, waarna hij een demo gaf in beatmatchen van (bijna)alle genre's die in zijn dj geschiedenis zijn gepasseerd, zelfs een demo als radio dj liet hij horen, ongeloofelijk wat hij allemaal uit z'n hoed?goochelt, een improvisatie vermogen dat die man heeft, unbelieveble !

Buiten zijn enorme collectie vinyls viel mij nog meer op, nl pakkende foto's aan de muur van hem en z'n vader, waar hijzelf geen uitleg wou bij verschaffen, die heb ik moeten vernemen van zijn bom van een vrouwke en enkele vrienden.
Zijn vader?is een 3-voudig ex-wereldkampioen boksen en hijzelf ex-Europees kampioen bij de amateurs, maar dat terzijde.?Toen een uurtje later zijn oudste zoon zijn wereld binnen?kwam viel me meteen op?wat een goede band hij met z'n kinderen heeft, en de liefde en kennis voor muziek die hij aan hen doorgeeft (ik gaf 10 titels op die Levi er met een wip uit z'n kast trok).

Toen Tekhead zich voor een?uurtje verontschuldigde omdat hij even?aan z'n zoontje voetbaltraining ging geven, stond hij erop dat ik bleef wachten en kennis maakte met z'n vriendenkring en familie en mezelf tegoed moest doen aan drank en spijzen, wat een super gezellige dag zeg, en wat een gerespecteerd man is dat zeg, alle verhalen die ik spontaan van zijn familie en vrienden te horen kreeg deden mij diep buigen van respect, en moet ik concluderen dat ze zo'n mannen niet meer maken, als ik zie en hoor hoeveel tijd hij aan z'n werk, hobby, en vooral familie besteed, vraag ik mij toch af hoe hij dat volhoud en wanneer hij eigenlijk slaapt !
Toen ik enkele uren later vertrok kreeg ik nog een pakketje vinyls kado. Ik zeg altijd dat je respect moet hebben voor andere mensen, maar dat?ze hun respect wel moeten verdienen, en Tekhead verdient dat meer dan wie ook !
Ik ben nog nooit zo fantastisch ontvangen geweest en zeker niet door een voor mij totaal vreemde persoon !
Bedankt Rodger je hebt een diepe indruk op mij achtergelaten, en voel mij vereerd dit hebben mogen meemaken Cool?
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:17:22 (1%)

What do you think about bezoekje aan Tekhead ??

Vote :   

MaximDJ    posted on 26-04-2011 21:00
Nou, na deze post weet je dat die er toch weer komt. Dus ga er dan niet op door.
Eerste post op een mooie cleane pagina dit. Zullen we de rest van de pagina ook op niveau houden, allemaal? Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 26-04-2011 @ 21:00:51 (100%)
Epocs    posted on 26-04-2011 21:03
Poster: MaximDJ
Nou, na deze post weet je dat die er toch weer komt. Dus ga er dan niet op door.
Eerste post op een mooie cleane pagina dit. Zullen we de rest van de pagina ook op niveau houden, allemaal? Cool

Tis dat je een edit eraan meegaf anders;
Wou ik dit posten:
Poster: Tekhead
?Je mag ook langskomen uiteraard, je bent zoals iedereen welkom, en je moet geen review maken Cool?Ik zal je m'n gsmnr pm'n

Tekhead    posted on 26-04-2011 21:03
Wel wel, goeie avond allemaal, moet ik hier al deze post nog even doorlezen, ben ik dan zo interessant om ruzie over te maken ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
main    posted on 26-04-2011 21:04
Poster: Epocs
Laatste* wat ik er over kwijt wil is;

Echt te grappig nu ik het weer lees. Haha!
Stel bambam heeft een woordenwisseling met Main...
Dan ga ik denk ik ook maar is even op bezoek bij Main om de waarheidgehalte te testen. En bij thuiskomt ga ik dan ook maar een topic plaatsen op een forum.

TIP;
Ik had vorig jaar ook een woordenwisseling met MAIN maybe moet een member zich opofferen om met pen en papier langs te komen en te toetsen of het echt is?

*=mits er weer een lompe opmerking komt

zou zeggen, pm me en kom gezellig een middagje studio doen onder het genot van een pilsje!
Epocs    posted on 26-04-2011 21:09
Wel wel, goeie avond allemaal, moet ik hier al deze post nog even doorlezen, ben ik dan zo interessant om ruzie over te maken ?

hahaha schijnbaar!

@ Main gaan we zeker doen ben alleen wel ieder weekend nu druk druk druk. Werk, draaien en studioprojecten die nog af moeten. Ga binnenkort ook 5 weken Indonesie om daar te draaien:D:D
Maar Main we spreken zeker wel af! Wie weet kan ik nog veel van je leren!
main    posted on 26-04-2011 21:12
is prima! plannen we wel ergens in de vakantie, aangezien ik mn examens heb!
Tekhead    posted on 26-04-2011 21:38
Wel jongens,
Vooraleerst ben ik vereerd dat er iemand een review schrijft nav een bezoek dat hij aan mij gebracht heeft, en heeft Luc idd over andere dingen geschreven, waarvan ik geeneens wist dat ze door vrienden,?DJ's?en familie aan hem overgemaakt waren, en al die andere dingen en wetenswaardigheden waar hij kennis mee gemaakt heeft, daar heeft hij idd op mijn uitdrukkelijke vraag niets over geschreven.
Op de eerste pagina loopt het prima en ben ik nog steeds ontroerd over de vriendelijke reactie's, maar toch gebeurt er weer iets waardoor het weer helemaal uit de hand loopt, en dat is het laatste wat ik wil, en daarom dat ik ook gevraagd had om geen review te maken. Luc als newbie zal je uiteraard niet geweten hebben dat een paar opgesomde woorden tot een ontploffing kunnen leiden hier, en denk eraan dat Antwerps taalgebruik soms verkeerd begrepen wordt, daarom dat ik nu ook altijd probeer om Antwerpse uitdrukkingen goed te omschrijven. Toch bedankt voor je lieve woorden. Happy, laughing

Epocs, het ging idd een poosje rustiger tussen ons, hou het ook zo aub, en hamer niet door over het bezoek dat hij gebracht heeft, jou had ik tenslotte uitgenodigd en je bent er niet op ingegaan.
Ik dank degene die mij respecteren en mijn topics of postings leerzaam vinden, degene die mij een lul vinden, dan is dat maar zo. Heb daar geen boodschap aan Happy, laughing
Zoals Maxim ook aangeeft, laten we ermee stoppen met elkaar in de haren te vliegen, is helemaal niet wat ik wil. Opmerkingen zoveel als men wil, zolang het maar vriendelijk blijft.

Bedankt hiervoor.
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 21:59
Wel jongens,
Vooraleerst ben ik vereerd dat er iemand een review schrijft nav een bezoek dat hij aan mij gebracht heeft, en heeft Luc idd over andere dingen geschreven, waarvan ik geeneens wist dat ze door vrienden,?DJ's?en familie aan hem overgemaakt waren, en al die andere dingen en wetenswaardigheden waar hij kennis mee gemaakt heeft, daar heeft hij idd op mijn uitdrukkelijke vraag niets over geschreven.
Op de eerste pagina loopt het prima en ben ik nog steeds ontroerd over de vriendelijke reactie's, maar toch gebeurt er weer iets waardoor het weer helemaal uit de hand loopt, en dat is het laatste wat ik wil, en daarom dat ik ook gevraagd had om geen review te maken. Luc als newbie zal je uiteraard niet geweten hebben dat een paar opgesomde woorden tot een ontploffing kunnen leiden hier, en denk eraan dat Antwerps taalgebruik soms verkeerd begrepen wordt, daarom dat ik nu ook altijd probeer om Antwerpse uitdrukkingen goed te omschrijven. Toch bedankt voor je lieve woorden. Happy, laughing

Epocs, het ging idd een poosje rustiger tussen ons, hou het ook zo aub, en hamer niet door over het bezoek dat hij gebracht heeft, jou had ik tenslotte uitgenodigd en je bent er niet op ingegaan.
Ik dank degene die mij respecteren en mijn topics of postings leerzaam vinden, degene die mij een lul vinden, dan is dat maar zo. Heb daar geen boodschap aan Happy, laughing
Zoals Maxim ook aangeeft, laten we ermee stoppen met elkaar in de haren te vliegen, is helemaal niet wat ik wil. Opmerkingen zoveel als men wil, zolang het maar vriendelijk blijft.

Bedankt hiervoor.

Wijze woorden, misschien is het eigenlijk beter om dit topic te sluiten...
main    posted on 26-04-2011 22:08
of men gaat zich naar zijn/haar leeftijd gedragen en laat dit open voor discussie!
Seca    posted on 26-04-2011 22:15
Poster: main
of men gaat zich naar zijn/haar leeftijd gedragen en laat dit open voor discussie!

Over wat gaat men dan juist discussieren eigenlijk? :D
Tekhead    posted on 26-04-2011 22:15
Poster: main

idd, waarom altijd topics sluiten ?
MaximDJ    posted on 26-04-2011 22:41
Wijze woorden van onze Antwerpse moat!?Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Dolivieira    posted on 26-04-2011 22:47
Tek kan nogal fel zijn maar een ding hij heeft zijn hart op zijn goede plek. En hij praat geen bullshit. Stylen komen niet altijd overeen met mij al moet ik zeggen dat er ook veel overeenkomsten zijn vooral op de stylen van vroeger. Maar ik weet wel dat hij kan draaien. ook is Rodger een echte vinyl man. Maar staat ook wel open voor andere nieuwe technieken. ik ben blij dat die ook tegen over Pioneer anders is gaan denken. Over de prijzen die Pioneer hanteert ben ik het wel?compleet met hem eens. Maar dat ten zijde.?

Een ding als ik weer?in de buurd van Antwerpen moet zijn breng ik deze man zeker een bezoek.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 23:23
Poster: Seca
Over wat gaat men dan juist discussieren eigenlijk? :D

idd?
Epocs    posted on 27-04-2011 00:06
idd, waarom altijd topics sluiten ?

http://www.encyclo.nl/begrip/doofpot

Hanteer dan versie 1Winking my eye

@ Doli

Wat moet ik dan voor me hallen als je praat over de prijzen van pioneer?
User edit by Epocs on 27-04-2011 @ 00:07:46 (60%)
Xarltuz    posted on 27-04-2011 02:05
@ epocs: volgens wij allemaal hebben kunnen lezen zei dolivieira dat hij over de prijzen verder niks wou zeggen...
waarom dan deze vraag? of wil u zo nodig daarover ook nog eens een overbodige discussie starten?
daar zijn er al genoeg topics over.
Tekhead    posted on 27-04-2011 09:01
Poster: Dolivieira
Tek kan nogal fel zijn maar een ding hij heeft zijn hart op zijn goede plek. En hij praat geen bullshit. Stylen komen niet altijd overeen met mij al moet ik zeggen dat er ook veel overeenkomsten zijn vooral op de stylen van vroeger. Maar ik weet wel dat hij kan draaien. ook is Rodger een echte vinyl man. Maar staat ook wel open voor andere nieuwe technieken. ik ben blij dat die ook tegen over Pioneer anders is gaan denken. Over de prijzen die Pioneer hanteert ben ik het wel?compleet met hem eens. Maar dat ten zijde.?

Een ding als ik weer?in de buurd van Antwerpen moet zijn breng ik deze man zeker een bezoek.

altijd welkom Dennis
Bonchanoize    posted on 27-04-2011 09:15
Internetetiquette
(Dan vind ik dat wij ons nog rustig houden)
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 27-04-2011 @ 09:18:14 (100%)
Tekhead    posted on 27-04-2011 09:18
haha
Ywe    posted on 27-04-2011 09:28
Poster: Bonchanoize
a href='http://www.youtube.com/watch?v=IxYgcM4ftiQ' target='_blank'>Internetetiquette
(Dan vind ik dat wij ons nog rustig houden)

wet van Godwin kom dr maar in!
main    posted on 27-04-2011 09:36
hahaha, geniaal! klopt nog ook
Luxx    posted on 27-04-2011 13:26
jullie zijn allemaal retarded
www.mothermusic.nl
Epocs    posted on 27-04-2011 13:38
Poster: Xarltuz
@ epocs: volgens wij allemaal hebben kunnen lezen zei dolivieira dat hij over de prijzen verder niks wou zeggen...
waarom dan deze vraag? of wil u zo nodig daarover ook nog eens een overbodige discussie starten?
daar zijn er al genoeg topics over.

Dat zouden leuke discussies opleveren omdat een prijs een vastgesteld iets is waar men zijn of haar mening op los kan laten.
Vraag me eigenlijk af waarom je zegt OOK nog een overbodige discussie starten?

@bon
hahaha herkenbaar!!

@luxx
Plaatje van jezelf?

Geintje(A)
Xarltuz    posted on 27-04-2011 22:27
dat kan inderdaad, maar als de persoon in kwestie nu wenst daar verder niet op in te gaan,
waarom vraag je er dan toch nog even naar?
niet dat ik iets op tegen hebt dat je vragen steld, maar zoals ik eerder heb gelezen
verdoe je je tijd niet graag met overbodige reacties... waarom zou u erdan zelf aanbeginen?
en waarom ik zeg 'ook'? simpel, de hele discussie over dit topic over het voor en tegen de manier waarop iemand respect wil opbregen overbodig vond... en waarom, omdat daar niet valt over te discuseren. iedereen doet dat op zijn manier.
main    posted on 27-04-2011 22:38
je weet dat je nu weer verder gaat met een argument wat redelijk was afgesloten een paar uur geleden he?

laten we vanaf hier ons weer gedragen, geen onzin meer, gezelligheid ten top alleen.

309 Users online: 161 Guests (148 Unknown)
Pages generated today : 45.996
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.288