bezoekje aan Tekhead (2/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LucDelpeche    posted on 23-04-2011 21:40
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.

Voor ik vertrok had ik al wat opzoekingen gedaan en was ik dus met hoge verwachtingen vertrokken naar hem. Desondanks de hoge temperaturen (waar Tekhead niet goed tegen kan) en onaangekondigd bezoek van vrienden en collega's van hem, werd ik ontvangen alsof ik een hoogwaardigheidsbekleder was. Ik mocht direct mee aanschuiven aan de eet en drankenstand en kreeg een uitgebreide rondleiding in zijn muziek en gearruimte die hij lachend 'my world' noemt, en mijn mond viel gewoon helemaal open toen ik zijn vinyl collectie zag, een kleine 10.000 vinyls van allerlei genre's, waarna hij een demo gaf in beatmatchen van (bijna)alle genre's die in zijn dj geschiedenis zijn gepasseerd, zelfs een demo als radio dj liet hij horen, ongeloofelijk wat hij allemaal uit z'n hoed?goochelt, een improvisatie vermogen dat die man heeft, unbelieveble !

Buiten zijn enorme collectie vinyls viel mij nog meer op, nl pakkende foto's aan de muur van hem en z'n vader, waar hijzelf geen uitleg wou bij verschaffen, die heb ik moeten vernemen van zijn bom van een vrouwke en enkele vrienden.
Zijn vader?is een 3-voudig ex-wereldkampioen boksen en hijzelf ex-Europees kampioen bij de amateurs, maar dat terzijde.?Toen een uurtje later zijn oudste zoon zijn wereld binnen?kwam viel me meteen op?wat een goede band hij met z'n kinderen heeft, en de liefde en kennis voor muziek die hij aan hen doorgeeft (ik gaf 10 titels op die Levi er met een wip uit z'n kast trok).

Toen Tekhead zich voor een?uurtje verontschuldigde omdat hij even?aan z'n zoontje voetbaltraining ging geven, stond hij erop dat ik bleef wachten en kennis maakte met z'n vriendenkring en familie en mezelf tegoed moest doen aan drank en spijzen, wat een super gezellige dag zeg, en wat een gerespecteerd man is dat zeg, alle verhalen die ik spontaan van zijn familie en vrienden te horen kreeg deden mij diep buigen van respect, en moet ik concluderen dat ze zo'n mannen niet meer maken, als ik zie en hoor hoeveel tijd hij aan z'n werk, hobby, en vooral familie besteed, vraag ik mij toch af hoe hij dat volhoud en wanneer hij eigenlijk slaapt !
Toen ik enkele uren later vertrok kreeg ik nog een pakketje vinyls kado. Ik zeg altijd dat je respect moet hebben voor andere mensen, maar dat?ze hun respect wel moeten verdienen, en Tekhead verdient dat meer dan wie ook !
Ik ben nog nooit zo fantastisch ontvangen geweest en zeker niet door een voor mij totaal vreemde persoon !
Bedankt Rodger je hebt een diepe indruk op mij achtergelaten, en voel mij vereerd dit hebben mogen meemaken Cool?
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:17:22 (1%)

What do you think about bezoekje aan Tekhead ??

Vote :   

LucDelpeche    posted on 26-04-2011 14:46
Poster: DJSHAK3S
waarom komen er geen DJR member awards,zou een mooie kans zijn om te zien wie het meest gewaardeerde member, tevens? is er?eerder al zoiets met bambam geweest, alsof mensen zich moeten bewijzen lid hier?...

Helemaal niet, maar er is wel een klein verschil, nl bambam als tegenprestatie aan main opgedragen had om een review te schrijven, en Tekhead had gezegd aub, geen review van mij, heb daarom alleen maar een review over zijn ontvangst geschreven en al de andere bewijzen over wat hij allemaal al gepresteerd had en welke invloed hij bvb o.a als pionier van de Belgische piratenzenders destijds heeft betekend heb ik uit respect op zijn uitdrukkelijk verzoek dan ook niets geschreven.

Poster: Epocs
Zou wat zijn als het je wel had geinteresseerdWinking my eye Als het je wel had geinteresseerd om een kijkje te nemen bij iemand anders moet je gewoon je TV aanzetten en kijken naar RTL 4Winking my eye

TIPS:
Geer en Gor over de vloer
Van de Vorst ziet sterren
RTL Boulevard

Maar goed.

Snap eerlijk gezegt niet waarom dit gepost word. EN NEE vergelijk de post van Main en zijn bezoekje aan bambam NIET hiermee.? Buiten het feit dat MAIN weet waar hij ze topic moet plaatsen schreef Main een artikel om een balletje op te gooien bij mensen. Zeer interessant overigens omdat ik meteen in zijn topic dook en vragen stelde betreft enkele citaten van bambam. Hartstikke leerzaam!

Dit is gewoon elkaars aars schoon likken en mij als excuus gebruiken waarom je incontact wou komen met Tekhead.
Zit hier ook nu bij mezelf te denken...,,,,uuh Ja dus en nu? Wat heb je hiermee bereikt ?

Omdat er op Tekhead gezeken wordt vind ik nou niet echt een overtuigende reden. Sterker nog, ik lach?nu zelfs omdat ik bijmzelf denk dat Tekhead zich prima staande kan houden. Zeker?zonder een lik verhaal van een landgenoot.

Echt zonde van me tijd.

Waarheid kwetst zeker ?? En positieve reacties over 'een Belg' nog meer zeker ?
?
Wie is er hier wie zijn aars aan't likken ? Jij die van Main en Bambam me dunkt. Ik zou in gods naam niet weten waarom ik zijn aars moet likken, ik heb niks van Tekhead nodig, en hij zeker niet van mij, maar deze man woont niet ver van mij en het leek mij gewoon tof om hem te ontmoeten, en ik heb al meermaals gelezen dat er ook andere members hier al contact met hem hebben gehad en dat die er allemaal positief over?waren (en neen, dat zijn niet alleen Belgen), dat kotsgezeik?en jouw anti Belgen gedrag begint mij serieus de keel uit te hangen ! (en mij niet alleen, denk ik)
Van al jouw gestoef en grootsprakerij heeft nog niemand hier enig bewijs gehoord of gezien, dus kom nu maar eindelijk eens met echte bewijzen ipv lachwekkende puberale reactie's te posten en snoer ons de mond ermee, zoniet? zwijg je beter?daar bewijs je jezelf een grote dienst mee !
main    posted on 26-04-2011 15:40
en nog snap ik de reden van dit stukje niet.

edit: ik heb geen belgen haat, even voor de goede orde..
User edit by main on 26-04-2011 @ 15:40:49 (100%)
thomassmith    posted on 26-04-2011 15:46
wie wil er bij mij langs komen voor mij cd mapje gebrande cd's en 1 cola?
soundcollector    posted on 26-04-2011 15:53
Poster: thomassmith

Alleen cola in een blikske, das zowiezo het beste :D.
Sorry dat ik hier mee lach, ik vond het wel een interessant verhaalke om te lezen. Het is niet nodig voor mij, ma wel eens fijn voor zo eens iets te lezen, ipv cst pioneer-denon battle of weet ik veel Winking my eye.

thumbs up, denk dat van deze dingen de onderlinge band misschien wel kan verbeteren tussen members. Ik weet dat Tek vak wel eens zwaar uit hoek kan komen met comments, maar door verhalen zoals deze kunnen die ellendige discusies wel vermeden worden. Zo weet je in je achterhoofd dat als iemand een vervelende comment geeft hij niet onmiddellijk een l*l is Winking my eye.
LucDelpeche    posted on 26-04-2011 15:58
Poster: main
en nog snap ik de reden van dit stukje niet.

edit: ik heb geen belgen haat, even voor de goede orde..

heb ik ook niet gezegd Main, Epocs had ik het over, die altijd op de Belgen ligt te zeiken. Sorry als ik je die indruk heb gegeven.

En dat andere stukje, dat jij aanhaalt, bedoel ik dat Epocs zegt dat ik aan aars schoonlikken doen, terwijl hij dat nu net zelf doet met jouw review aan bambam aan te halen. Ik heb helemaal geen intensie of gelijk welke reden om jou of bambam van gatlikkerij te?beschuldigen Happy, laughing?Ik ken jullie niet, jullie geven goede comments, en onderbouwen jullie reply's, welke reden zou ik dan hebben ? M'n excuses als het zo over kwam.

Verder ga ik ermee stoppen, want dat is Epocs zijn bedoeling, eerst uitdagen en ruzie maken en dan anderen tegen elkaar opzetten, mogen we ons niet aan laten vangen. Winking my eye
main    posted on 26-04-2011 16:25
ah, was van mij meer een opmerking dat ik daar niet op afgezeken werd haha. maar dan begrijpen wij elkaar Winking my eye
LucDelpeche    posted on 26-04-2011 16:41
Poster: thomassmith

gelijk een dagje doorbrengen in het mooie Amsterdam. Winking my eye
Poster: soundcollector
Ik weet dat Tek vak wel eens zwaar uit hoek kan komen met comments
  Meestal als hij eerst aangevallen wordt ! En hij onderbouwd zijn comments tenminste. En voor een echte Antwerpenaar blijft hij er nog erg rustig bij hoor Winking my eye

Poster: main
ah, was van mij meer een opmerking dat ik daar niet op afgezeken werd haha. maar dan begrijpen wij elkaar Winking my eye
  Cool
Prozei    posted on 26-04-2011 17:09
Poster: soundcollector
Alleen cola in een blikske, das zowiezo het beste :D.

er gaat niks boven een oldschool glazen flesje cola?Cool
Epocs    posted on 26-04-2011 17:29
Intressant: ja, Nodig: nee.
Tuurlijk is het leuk om iets te horen over actieve en gewaardeerde members, maar is het nou echt nodig om met een woordwisseling gelijk bij iemand op bezoek te gaan :S
De meeste wisten wel dat tekhead een gewaardeerd en eerlijk?member is, wat is nou eigenlijk het nut van al die bezoekjes te posten voor ons? denk je echt dat mensen hierdoor opeens denken dat ze iets heel slechts hebben gedaan?(niks tegen tekhead hoor Winking my eye

+1

En trouwens leuk feitje; heb zelf ook Belgisch bloed en shop regelmatig in Antwerpen. Ga daar vaker naar de bioscoop dan in Rotterdam.?Maar goed zal dan wel komen omdat ik ze niet kan uitstaan toch?
--------------------
Wat me opvalt is dat TEKHEAD zich ineens erbuiten houdt. Maybe omdat hij gewoon niet achter je verhaal staat en dat je dit echt niet had moeten posten.

--------------------
Stukje dat ik in een goed daglicht wil komen bij Main is ook bullshit aangezien ik vroeger vaak met hem een woordenwisseling hadWinking my eye
main    posted on 26-04-2011 17:30
zeer zeker waar
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 17:39
Luc, nu zeg je dat hij haat aan belgen heeft, als dat zo is ga je dan ook even bij alle anderen belgen langs?:s
LucDelpeche    posted on 26-04-2011 18:24
Poster: Prozei
er gaat niks boven een oldschool glazen flesje cola?Cool

vind ik ook, net als bier, smaakt cola het best uit glazen fles of glas.
+1

En trouwens leuk feitje; heb zelf ook Belgisch bloed en shop regelmatig in Antwerpen. Ga daar vaker naar de bioscoop dan in Rotterdam.?Maar goed zal dan wel komen omdat ik ze niet kan uitstaan toch ?

weer zo een fantastisch verhaal zeker ? Ach er zijn zoveel Nederlanders die op de Belgen zeiken, maar wel elke week in Antwerpen rondlopen. Gelukkig zijn er veel meer die dat niet doen.
:
Wat me opvalt is dat TEKHEAD zich ineens erbuiten houdt. Maybe omdat hij gewoon niet achter je verhaal staat en dat je dit echt niet had moeten posten.

Hij al een paar dagen niet meer online is geweest (check z'n profiel), en het mss geeneens heeft gelezen, en ja mss heb jij gelijk en staat hij er niet achter, dan zal ik mijn excuses aanbieden !!!
--------------------
:
Stukje dat ik in een goed daglicht wil komen bij Main is ook bullshit aangezien ik vroeger vaak met hem een woordenwisseling hadWinking my eye

Met wie heb jij nog niet in de clinch gelegen ? Je hebt dolivieira ook al liggen afzeiken, en die heeft ook al een en ander bewezen.
Luc, nu zeg je dat hij haat aan belgen heeft, als dat zo is ga je dan ook even bij alle anderen belgen langs?:s

Haat is mss een groot woord, maar hij laat geen kans onbenut om regelmatig van die anti belgen post neer te pennen !
En btw, wie zegt dat ik langs ben geweest omdat hij anti belg is of zou zijn ? Lees?ALLES eerst nog eens door en dan weet je waarom ik dat heb gedaan.
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 18:41
Jij zegt zelf dat hij gewoon iets tegen belgen heeft en dat hij ze vaker afzeikt, maar dan zou je niet alleen bij tekhead langs moeten gaan maar bij iedereen?die hij (volgens jou) heeft afgezeikt: ik lees hier Wel alles door.
Seca    posted on 26-04-2011 18:47
Zou wat zijn als het je wel had geinteresseerdWinking my eye Als het je wel had geinteresseerd om een kijkje te nemen bij iemand anders moet je gewoon je TV aanzetten en kijken naar RTL 4Winking my eye

Dit is gewoon elkaars aars schoon likken en mij als excuus gebruiken waarom je incontact wou komen met Tekhead.
Zit hier ook nu bij mezelf te denken...,,,,uuh Ja dus en nu? Wat heb je hiermee bereikt?

Omdat er op Tekhead gezeken wordt vind ik nou niet echt een overtuigende reden. Sterker nog, ik lach?nu zelfs omdat ik bijmzelf denk dat Tekhead zich prima staande kan houden. Zeker?zonder een lik verhaal van een landgenoot.

Echt zonde van me tijd.

Reageren als dit hoeft toch niet?
Wat is dan de meest onnutige post, de zijne of de jouwe?
Luc toont gewoon respect ten opzichte van Tekhead.
LucDelpeche    posted on 26-04-2011 18:53
Jij zegt zelf dat hij gewoon iets tegen belgen heeft en dat hij ze vaker afzeikt, maar dan zou je niet alleen bij tekhead langs moeten gaan maar bij iedereen?die hij (volgens jou) heeft afgezeikt: ik lees hier Wel alles door.

Dan begrijp je wss niet wat je leest, want voor de 3de x, ik ben er niet langsgegaan omdat hij hem afzeikt (moet ik er dan mss een tekening bijmaken ?)

@seca: idd,gewoon respect,?voor sommige is begrijpend lezen moeilijk he !
main    posted on 26-04-2011 19:01
teeeeeering, wat gedragen we ons als kleine kindertjes. dames, waar zijn we mee bezig?
Epocs    posted on 26-04-2011 19:18
Seca,

Luc moet gewoon geen shit excuus zoeken om maar even ze verhaal kwijt te kunnen tegen derest. Sterker nog hij gebruikt mijn gebruikersnaam om aan te geven dat men op TEKHEAD fit. Toch sneu?
Zeker nadat TEKHEAD en ik al een poos rustig tegen elkaar doen.

Echt snel LUC diep triest!
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 19:44
Poster: LucDelpeche
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.?
?

er staat hier duidelijk dat je ernaartoe bent gegaan NAV de woordwisseling met tekhead, of ben ik nu gek?
LucDelpeche    posted on 26-04-2011 19:56
Om te checken of hij de waarheid sprak nav de woordenwisseling, niet naar aanleiding van zijn anti-belgen opmerking zoals jij eerder aanhaalt Winking my eye
MaximDJ    posted on 26-04-2011 20:04
Zullen we het even op niveau houden, en niet van deze onzinnige en vooral oneindige discussie's voeren? Volgens mij hebben we allemaal wel wat beters te doen.
Party Sensations. Excellence in entertainment.
User edit by MaximDJ on 26-04-2011 @ 20:05:00 (12%)
Limb-Girdle    posted on 26-04-2011 20:22
Poster: MaximDJ
Zullen we het even op niveau houden, en niet van deze onzinnige en vooral oneindige discussie's voeren? Volgens mij hebben we allemaal wel wat beters te doen.

Cool
Where the music meets the deejay!
Bonchanoize    posted on 26-04-2011 20:33
Ik kan me vergissen, maar is discussi?ren niet het doelterrein van forums als deze?
Let the magic begin
MaximDJ    posted on 26-04-2011 20:34
Poster: Bonchanoize
Ik kan me vergissen, maar is discussi?ren niet het doelterrein van forums als deze?

Correct, maar NIET over dit soort onzinnigheden
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Bonchanoize    posted on 26-04-2011 20:43
Poster: MaximDJ
Correct, maar NIET over dit soort onzinnigheden

Daar heeft u een punt
Let the magic begin
Epocs    posted on 26-04-2011 20:58
Laatste* wat ik er over kwijt wil is;

Echt te grappig nu ik het weer lees. Haha!
Stel bambam heeft een woordenwisseling met Main...
Dan ga ik denk ik ook maar is even op bezoek bij Main om de waarheidgehalte te testen. En bij thuiskomt ga ik dan ook maar een topic plaatsen op een forum.

TIP;
Ik had vorig jaar ook een woordenwisseling met MAIN maybe moet een member zich opofferen om met pen en papier langs te komen en te toetsen of het echt is?

*=mits er weer een lompe opmerking komt

230 Users online: 124 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 42.681
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.949.973