bezoekje aan Tekhead (1/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

LucDelpeche    posted on 23-04-2011 21:40
Onbeleefd als ik soms kan zijn, heb ik mezelf uitgenodigd om eens een bezoekje te brengen aan Tekhead, nav zijn woordenwisseling met Epocs, en zijn uitgestoken hand naar hem om hem een bezoekje te brengen en zijn verhalen naar waarheid te checken.

Voor ik vertrok had ik al wat opzoekingen gedaan en was ik dus met hoge verwachtingen vertrokken naar hem. Desondanks de hoge temperaturen (waar Tekhead niet goed tegen kan) en onaangekondigd bezoek van vrienden en collega's van hem, werd ik ontvangen alsof ik een hoogwaardigheidsbekleder was. Ik mocht direct mee aanschuiven aan de eet en drankenstand en kreeg een uitgebreide rondleiding in zijn muziek en gearruimte die hij lachend 'my world' noemt, en mijn mond viel gewoon helemaal open toen ik zijn vinyl collectie zag, een kleine 10.000 vinyls van allerlei genre's, waarna hij een demo gaf in beatmatchen van (bijna)alle genre's die in zijn dj geschiedenis zijn gepasseerd, zelfs een demo als radio dj liet hij horen, ongeloofelijk wat hij allemaal uit z'n hoed?goochelt, een improvisatie vermogen dat die man heeft, unbelieveble !

Buiten zijn enorme collectie vinyls viel mij nog meer op, nl pakkende foto's aan de muur van hem en z'n vader, waar hijzelf geen uitleg wou bij verschaffen, die heb ik moeten vernemen van zijn bom van een vrouwke en enkele vrienden.
Zijn vader?is een 3-voudig ex-wereldkampioen boksen en hijzelf ex-Europees kampioen bij de amateurs, maar dat terzijde.?Toen een uurtje later zijn oudste zoon zijn wereld binnen?kwam viel me meteen op?wat een goede band hij met z'n kinderen heeft, en de liefde en kennis voor muziek die hij aan hen doorgeeft (ik gaf 10 titels op die Levi er met een wip uit z'n kast trok).

Toen Tekhead zich voor een?uurtje verontschuldigde omdat hij even?aan z'n zoontje voetbaltraining ging geven, stond hij erop dat ik bleef wachten en kennis maakte met z'n vriendenkring en familie en mezelf tegoed moest doen aan drank en spijzen, wat een super gezellige dag zeg, en wat een gerespecteerd man is dat zeg, alle verhalen die ik spontaan van zijn familie en vrienden te horen kreeg deden mij diep buigen van respect, en moet ik concluderen dat ze zo'n mannen niet meer maken, als ik zie en hoor hoeveel tijd hij aan z'n werk, hobby, en vooral familie besteed, vraag ik mij toch af hoe hij dat volhoud en wanneer hij eigenlijk slaapt !
Toen ik enkele uren later vertrok kreeg ik nog een pakketje vinyls kado. Ik zeg altijd dat je respect moet hebben voor andere mensen, maar dat?ze hun respect wel moeten verdienen, en Tekhead verdient dat meer dan wie ook !
Ik ben nog nooit zo fantastisch ontvangen geweest en zeker niet door een voor mij totaal vreemde persoon !
Bedankt Rodger je hebt een diepe indruk op mij achtergelaten, en voel mij vereerd dit hebben mogen meemaken Cool?
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:17:22 (1%)

What do you think about bezoekje aan Tekhead ??

Vote :   

Bjorn1419    posted on 23-04-2011 21:56
Mooi verhaal, maar de reden waarom je dit schrijft is me een beetje onduidelijkCool
tek-zotic    posted on 23-04-2011 22:02
Poster: Bjorn1419
Mooi verhaal, maar de reden waarom je dit schrijft is me een beetje onduidelijkCool

omdat er hier dikwijls op tekhead gezeken wordt
DJSHAK3S    posted on 23-04-2011 23:05
waarom komen er geen DJR member awards,zou een mooie kans zijn om te zien wie het meest gewaardeerde member, tevens? is er?eerder al zoiets met bambam geweest, alsof mensen zich moeten bewijzen lid hier?...
venzi    posted on 23-04-2011 23:44
haha, nice stukje man!
TH3llC    posted on 24-04-2011 00:02
hehe, verbaasd me niets.
rodger is volgens mij een geweldige man
main    posted on 24-04-2011 00:20
Deja vu
Limb-Girdle    posted on 24-04-2011 00:58
Mooie eerbetoon aan tek man!
Where the music meets the deejay!
bambamstudio    posted on 24-04-2011 01:05
Tip: gebruik alinia's, maar de tekst veel leesbaarder.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
LucDelpeche    posted on 24-04-2011 02:12
Poster: Bjorn1419

Respect, ongeloofelijk veel respect !
Rodger is geen blabla, geen gepoch, zeer bescheiden, eerlijk en recht voor de raap. Weet niet of er hier meer members zijn die hem ontmoet hebben, maar enkele collega's (bekende) dj's die ik bij hem heb ontmoet waren 1 voor 1 crazy van hem en niemand die begrijpt hoe hij het allemaal voor elkaar krijgt. Hj is een 200% echte Antwerpenaar, een grote bek, fier op z'n afkomst, en met die typische Antwerpse humor zonder anderen te kwetsen, en wat meer is zijn omgang met mensen van elke generatie, van puber tot 3de leeftijd, jongen of meisje, man of vrouw, het maakt voor hem allemaal niets uit, je krijgt wat je verdient.
Ook zijn onvoorwaardelijke trouw aan degene die hem trouw zijn, zoals zijn knappe, sexy, 18 jaar jongere vrouw, waarmee hij al 10 jaar samen is, en de mama van zijn 2 zoontjes, waarvoor hij een moord zou begaan. Ik heb?hier vele topics en reply's van hem opgezocht en gelezen om?een zo goed mogelijk inzicht van hem te krijgen, en in tegenstelling tot sommige grootsprekers hier (noem liever geen namen)?kan hij alles wat hij beweert of zegt bewijzen, je hoeft het maar te vragen, en hij toont het.
Ik hoop dat hij het mij niet kwalijk neemt dat ik hem zo ophemel, omdat hij dit waarschijnlijk teveel eer zal vinden.??
User edit by LucDelpeche on 24-04-2011 @ 02:19:19 (2%)
LucDelpeche    posted on 24-04-2011 02:20
Poster: bambamstudio
Tip: gebruik alinia's, maar de tekst veel leesbaarder.

Your wish is my command BamBam, heb tekst aangepast. Happy, laughing
Ywe    posted on 24-04-2011 09:14
Ik zit vooral nog te wachten op het Topic 'bezoekje aan Epocs'

Neu eigenlijk interesseert het me ook niet :')?? (<- voor deze ene keer dan)
MaximDJ    posted on 24-04-2011 09:55
Leuk verhaal! Tek is ook een toffe vent, kijk alleen al naar de prijzen die hij beschikbaar heeft gesteld voor het contest!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
MaximDJ    posted on 24-04-2011 09:56
Poster: DJSHAK3S
waarom komen er geen DJR member awards,zou een mooie kans zijn om te zien wie het meest gewaardeerde member, tevens? is er?eerder al zoiets met bambam geweest, alsof mensen zich moeten bewijzen lid hier?...

Njah, je hebt gewoon de ranking van je profiel. Tek is SuperPro, daaraan kan je het toch zien aangezien alles boven Pro door de Admins zelf ingesteld moet worden
Party Sensations. Excellence in entertainment.
TH3llC    posted on 24-04-2011 12:04
superpro wordt je automatisch dacht ik
maar betekend toch wel wat
Dav3    posted on 24-04-2011 12:14
Tekhead is imo 1 vd meest gewaardeerde mede forum gebruikers hier.
Ik heb een x iets aan hem verkocht en dat liep toen allemaal ook zeer soepel.

en over zijn taalgebruik, ach; de man is zo en ik mag het eigenlijk wel (van hem kan ik het hebben)

RESPECT voor hem !
www.everybeat.nl
D-Danny    posted on 24-04-2011 12:18
Leuke recensie, respect voor Tekhead!
Zou graag ook eens langskomen!
Yorick    posted on 24-04-2011 12:33
:Leuk om te lezen!
Respect..
Hier is ook iedereen welkom hoorWinking my eye..
Bloedworst    posted on 25-04-2011 16:49
Gezellig verhaal Smile?respect voor zijn gastvrijheid en openheid, maar had al en goed gevoel over Tekhead, door het lezen?van zijn topic replay's hier op het forum Djr.

AdenFarleigh    posted on 25-04-2011 20:36
Leuk verhaal om te lezen! Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Epocs    posted on 26-04-2011 00:43
Poster: Ywe
Ik zit vooral nog te wachten op het Topic 'bezoekje aan Epocs'

Neu eigenlijk interesseert het me ook niet :')?? (<- voor deze ene keer dan)

Zou wat zijn als het je wel had geinteresseerdWinking my eye Als het je wel had geinteresseerd om een kijkje te nemen bij iemand anders moet je gewoon je TV aanzetten en kijken naar RTL 4Winking my eye

TIPS:
Geer en Gor over de vloer
Van de Vorst ziet sterren
RTL Boulevard

Maar goed.

Snap eerlijk gezegt niet waarom dit gepost word. EN NEE vergelijk de post van Main en zijn bezoekje aan bambam NIET hiermee.? Buiten het feit dat MAIN weet waar hij ze topic moet plaatsen schreef Main een artikel om een balletje op te gooien bij mensen. Zeer interessant overigens omdat ik meteen in zijn topic dook en vragen stelde betreft enkele citaten van bambam. Hartstikke leerzaam!

Dit is gewoon elkaars aars schoon likken en mij als excuus gebruiken waarom je incontact wou komen met Tekhead.
Zit hier ook nu bij mezelf te denken...,,,,uuh Ja dus en nu? Wat heb je hiermee bereikt?

Omdat er op Tekhead gezeken wordt vind ik nou niet echt een overtuigende reden. Sterker nog, ik lach?nu zelfs omdat ik bijmzelf denk dat Tekhead zich prima staande kan houden. Zeker?zonder een lik verhaal van een landgenoot.

Echt zonde van me tijd.

?
venzi    posted on 26-04-2011 01:08
Poster: Epocs
Zou wat zijn als het je wel had geinteresseerdWinking my eye Als het je wel had geinteresseerd om een kijkje te nemen bij iemand anders moet je gewoon je TV aanzetten en kijken naar RTL 4Winking my eye

TIPS:
RTL Boulevard

Maar goed.

Snap eerlijk gezegt niet waarom dit gepost word. EN NEE vergelijk de post van Main en zijn bezoekje aan bambam NIET hiermee.? Buiten het feit dat MAIN weet waar hij ze topic moet plaatsen schreef Main een artikel om een balletje op te gooien bij mensen. Zeer interessant overigens omdat ik meteen in zijn topic dook en vragen stelde betreft enkele citaten van bambam. Hartstikke leerzaam!

Dit is gewoon elkaars aars schoon likken en mij als excuus gebruiken waarom je incontact wou komen met Tekhead.
Zit hier ook nu bij mezelf te denken...,,,,uuh Ja dus en nu? Wat heb je hiermee bereikt?

Omdat er op Tekhead gezeken wordt vind ik nou niet echt een overtuigende reden. Sterker nog, ik lach?nu zelfs omdat ik bijmzelf denk dat Tekhead zich prima staande kan houden. Zeker?zonder een lik verhaal van een landgenoot.

Echt zonde van me tijd.

?
met de tekst die je net hebt getypt verdoe je meer tijd als die tekst lezenWinking my eye
?
Epocs    posted on 26-04-2011 01:26
Bedankt voor je bevestiging aangezien ik ook van mening?ben dat dit een totale verspilling was.

Maar aangezien men andere namen gaat noemen, vind ik het altijd interessant om mijn mening te delen ook al is het tijdverlies!?
main    posted on 26-04-2011 10:08
Poster: Epocs

TIPS:
RTL Boulevard

Maar goed.

Echt zonde van me tijd.

Cool
Bloedworst    posted on 26-04-2011 13:44
@ Epocs
Ik snap niet wat het probleem is als iemand schrijft dat hij bij iemand anders en leuke tijd heeft gehad en dat wadeert, en als je het niet interessantvind lees je het lekker niet, er zijn genoeg andere topics die jou mischien?wel boeien.
Maar ik ben wel geinteresseerd in andere mensen of je nou superpro++ bent of niet,, dus ik vind dit wel zinvol.
DJSHAK3S    posted on 26-04-2011 13:59
Intressant: ja, Nodig: nee.
Tuurlijk is het leuk om iets te horen over actieve en gewaardeerde members, maar is het nou echt nodig om met een woordwisseling gelijk bij iemand op bezoek te gaan :S
De meeste wisten wel dat tekhead een gewaardeerd en eerlijk?member is, wat is nou eigenlijk het nut van al die bezoekjes te posten voor ons? denk je echt dat mensen hierdoor opeens denken dat ze iets heel slechts hebben gedaan?(niks tegen tekhead hoor Winking my eye

225 Users online: 129 Guests (96 Unknown)
Pages generated today : 39.500
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.792