Hoi mensen,
Ik kwam er net achter dat E-FM vier functies kent:
presentator,
muziekplanner,
technicus,
producer.
Ik meen dat haast iedereen hier minimaal 25 % muziekplanner is, 50 % technicus en 25 % producer.
Ik ben zo'n beetje 75 % presentator, 75 % muziekplanner, 50 % technicus en 50 % producer.
Presenteren is dat. Plus interviews afnemen en telefoongesprekken voeren en zo. Logisch.
Muziekplannen doe je op de radio wat breder en je gebruikt daar software bij, ook geen punt.
Onder technicus verstaan ze ook mensen die verstand hebben van computers, audio, microfoons en telefoonvorken. Nou, aansluiten en installeren lukt me allemaal prima

Producer noem ik de tweede DJ: dingen voorbereiden, items monteren, telefoonopnemen, prijsvragen afhandelt.
Ben ik gek of voldoen de meeste clubDJ's eigenlijk al net als mij gemiddeld gezien voor 66 % als 'totaal-radiomaker ? Mits je genoeg tijd heb hoef je daarbij niet alles tegelijkertijd te doen.
Aan de andere kant, wil ik nou de radio op, dan verwacht E-FM dus eigenlijk wel dat ik een tweede mannetje/vrouwtje heb. En da's minder handig. Hoewel, misschien kan ik ze overtuigen met een demo.
Bovendien heb ik ze al wijsgemaakt dat in de podcastwereld telefoons opnemen niet meer nodig is en je ook veel (Zoals prijsvragen) per e-mail kan doen.
Ik zie hier graag een discussie over!