Houd rekening met andere die je website willen bezoeken. Dat is punt 1 waar je bij na moet denken bij het maken of kiezen van een website. Gaat dit werken binnen IE (waar meestal de meeste fouten optreden), gaat het ook werken binnen andere browsers? Het antwoord is nee, mobiele browsers trekken dit niet. Zeker de iPhone / iPad gebruikers niet.
Over het designToen ik binnen kwam dacht ik van: nu komt er wat. De intro is leuk gedaan, maar erg pixelig! Sommige mensen haken gelijk af bij het zien van een intro, we willen informatie, geen poespas. Gaan we kijken naar het design van de website zelf is het allemaal wat simpel en kaal. Ook hier komt het pixelige weer terug. Ik denk ook dat dit te maken heeft met pixel afbeeldingen en geen vector dat wordt ge-upscaled.
Wat dan wel?Ik ben zelf groot voorstander van Wordpress. Het is tegenwoordig niet alleen maar bloggen, maar een compleet CMS (content management systeem). Alles wat je kwijt wilt gooi je op je home pagina en mensen kunnen filteren per categorie. Als voorbeeld wil ik je graag mijn website laten zien:
http://www.djxtremer.nl. Deze site is wel meer gericht op het bloggen. Het CMS zelf zit heel eenvoudig in elkaar, bericht maken, plaatje(s) erbij en publiceren. Ook kun je dankzij de vele plugins leuke dingen toevoegen. Zo kun je ervoor kiezen om onder elk bericht iets te laten delen.