Nieuwe flash Site Lil Quint!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 20-04-2011 20:53
Eindelijk,

Mijn nieuwe site is online :D!
Gemaakt door Fresh-Flix,
Die ook onderhanderen mijn videoclip inelkaar hebben geknutselt!

Ik ben heel erg tevreden over het resultaat!

Check hem @ www.lilquint.nl

Veel kijkplezier!

Stef

What do you think about Nieuwe flash Site Lil Quint! ??

Vote :   

Maikelxxl    posted on 20-04-2011 21:11
kleine lettertjes maar het desinge is wel leuk Happy, laughing
Gidi    posted on 20-04-2011 22:24
mwah vind het design leuk. Maar aan de site heb je niks? ik word doorgelinkt als ik je agenda wil zien? je foto's? filmpjes moet ik naar youtube??

lettertjes zijn aan te klein, dat zou ik zowiezo aanpassen.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
RAS    posted on 21-04-2011 02:32
Flash is leuk, maar indexeert google je tekst dan nog wel?
Muis    posted on 21-04-2011 08:09
En alle plaatjes en de mediaplayer zijn onscherp! Je had beter vectors kunnen gebruiken ofzo... Ik vind de site niet goed. Ziet er niet echt pro uit zo..
bambamstudio    posted on 21-04-2011 08:33
Poster: Muis
Ziet er niet echt pro uit zo..

Hier sluit ik me bij aan. Ook de splashpage slaat nergens op. Flash is uit.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Xtremer    posted on 21-04-2011 09:19
Houd rekening met andere die je website willen bezoeken. Dat is punt 1 waar je bij na moet denken bij het maken of kiezen van een website. Gaat dit werken binnen IE (waar meestal de meeste fouten optreden), gaat het ook werken binnen andere browsers? Het antwoord is nee, mobiele browsers trekken dit niet. Zeker de iPhone / iPad gebruikers niet.

Over het design
Toen ik binnen kwam dacht ik van: nu komt er wat. De intro is leuk gedaan, maar erg pixelig! Sommige mensen haken gelijk af bij het zien van een intro, we willen informatie, geen poespas. Gaan we kijken naar het design van de website zelf is het allemaal wat simpel en kaal. Ook hier komt het pixelige weer terug. Ik denk ook dat dit te maken heeft met pixel afbeeldingen en geen vector dat wordt ge-upscaled.

Wat dan wel?
Ik ben zelf groot voorstander van Wordpress. Het is tegenwoordig niet alleen maar bloggen, maar een compleet CMS (content management systeem). Alles wat je kwijt wilt gooi je op je home pagina en mensen kunnen filteren per categorie. Als voorbeeld wil ik je graag mijn website laten zien: http://www.djxtremer.nl. Deze site is wel meer gericht op het bloggen. Het CMS zelf zit heel eenvoudig in elkaar, bericht maken, plaatje(s) erbij en publiceren. Ook kun je dankzij de vele plugins leuke dingen toevoegen. Zo kun je ervoor kiezen om onder elk bericht iets te laten delen.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
djmamo    posted on 21-04-2011 09:37
persoonlijk vind ik het ook niet spannend.

En eerlijk gezegd ook als ik kijk naar je filmpje ziet dat er ook niet spannend uit. dat kan iedereen maken met movie maker en een handycam.

zal volgende week een filmpje posten hoe het wel moet.
www.moonentertainment.nl
bambamstudio    posted on 21-04-2011 09:55
Mijn site's zijn ook gemaakt met WP, en niet gemaakt om te bloggen: www.bambamstudio.nl, www.bambamopleidingen.nl en www.kamansi.com. Er is bewust voor dezelfde layout gekozen en iedere site zijn eigen kleur ID gegeven.
LilQuint    posted on 21-04-2011 16:49
De letters kregen we niet groter,
Of de layout pasten er niet meer helemaal op,
Wat bedoelen jullie met pixeligen afbeeldigen?
voor agenda en foto's was dat de betere oplossing, anders moest ik steeds betalen om iets te laten updaten snapje?
bambamstudio    posted on 21-04-2011 16:52
Daarom is een WP site perfect, dan kun je alles zelf bijhouden en hoef je voor updates niet steeds te betalen...... En als de webdesigner de letters niet groter krijgt zou ik toch eens op zoek gaan met iemand met WEL verstand van zaken....
Xtremer    posted on 21-04-2011 17:06
Ik zal je even laten zien hoe die verschillen komen door tekstformaat.
Jou website kan resizen. Dit wil zeggen dat het formaat per schermresolutie verschilt.
Afbeeldingen (pixel) worden uit elkaar getrokken of in elkaar gedrukt. Vector bestanden kun je oneindig groot laten worden zonder kwaliteitverlies. Jij gebruikt afbeeldingen. Dit veroorzaakt de problemen.

Screenshots:
- 1024 x 768
- 1280 x 1024
- Full size (30' Apple Cinema HD)

Bekijk hier het gemak van Wordpress. Overzichtelijk en snel.
Limb-Girdle    posted on 21-04-2011 17:16
Update jij je Wordpress eens Xtremer!!! Cool
Where the music meets the deejay!
Xtremer    posted on 21-04-2011 19:32
Poster: Limb-Girdle
Update jij je Wordpress eens Xtremer!!! Cool

DoneCool
Mod edit by Xtremer on 21-04-2011 19:36 (23%)

This is an old Topic

No new postings for 5.133 days.
 Post CommentThat would be 171.1 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: Lead & 15 Guests (191 Unknown)
Pages generated today : 3.542
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.481.543