Poster: Rhino
waarom is mixen met software nu weer fake??
het gaat er niet om hoe je iets doet maar WAT je doet !
een mix die mensenhanden te buiten gaat kan voor het oor absoluut strelend zijn, je zou je zelf te kort doen als je m liet liggen.
2 many dj,s is toch ook gewoon vette shit , en daar zit ook al een hoop voorwerk in .
Wel iedereen gaat loS
thats the issue!
Dj,s denken dat ze sterren zijn en handelen te vaak zo, ze zijn bng om voor gek te staan met een laptop.
of bang dat ze fake over komen
Ik ga er altijd van uit :ALLES IS MOOI ZOLANG JE OREN NIET PROTESTEREN.
JUST ENJOY THE FUCKIN MUSIC PLEASE!!
Poster: Djillusion:Pdaar ben ik ook mee bezig@ Rhino, je krijgt niet de echte feeling van het mixen, t?s gewoon alles met de muis, en je hebt natuurlijk ook 2 geluidskaarten nodig.
@ djwillem, een pc mix programma, is natuurlijk wel handig om even te kijken hoe alles eigenlijk werkt, en om te zien wat je allemaal nodig hebt. Je kan een beetje een paar dingetjes uitproberen, en zo leer je inderdaad een beetje.
Maar om echt te leren mixen, zou ik je gewoon aanraden om lekkr door te sparen voor een Dj-Setje.
Succes
Ben ik het niet mee eens, als je simpel wil mixen dan hoef je geen 2 kanalen te beluisteren, maar als je niet 2 verschillende kanalen kan beluisteren, kan je ook geen perfecte mix maken. Het kan wel, maar dan moet je het 2e nummer eerst door de andere heen horen. En volgens mij moet je wel 2 geluidskaarten hebben. |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.