Bootlegs maken
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 18-04-2011 09:11
'Hallo, !

Ik wil me wat meer foxussen op het maken van bootlegs, nu is mijn vraag wat jullie het beste programma vinden om dit mee te doen, ook ben ik op zoek naar goeie tips voor dit !
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Bootlegs maken ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 18-04-2011 09:17
Dat is een een beetje een rare vraag? Niet zo zeer dat je hem stelt. Maar dat is meer een persoonlijk antwoord. Kijk ik gebruik bijvoorbeeld Ableton Live voor mijn Producties, Edits, Mashups en bootlegs. Maar in principe moet het met alle DAW programma`s lukken. Of je nou FL studio, Logic, Ableton?Live of?Cubase gebruikt. Het is er allemaal mee te doen. Jij moet zelf even kijken wat je het fijnste vind werken. probeer ze allemaal maar eens uit. Overal zijn demo`s van down te loaden zowel voor Mac en of PC?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 18-04-2011 @ 09:20:42 (8%)
jeffrey412    posted on 18-04-2011 09:50
Poster: Dolivieira
Dat is een een beetje een rare vraag? Niet zo zeer dat je hem stelt. Maar dat is meer een persoonlijk antwoord. Kijk ik gebruik bijvoorbeeld Ableton Live voor mijn Producties, Edits, Mashups en bootlegs. Maar in principe moet het met alle DAW programma`s lukken. Of je nou FL studio, Logic, Ableton?Live of?Cubase gebruikt. Het is er allemaal mee te doen. Jij moet zelf even kijken wat je het fijnste vind werken. probeer ze allemaal maar eens uit. Overal zijn demo`s van down te loaden zowel voor Mac en of PC?

Ik snap je opmerking ! Ik bedoel er meer mee te vragen, of er misschien een programma is die het meest gericht is op het maken van mixen. Ik ben zelf altijd bezig met FL studio, maar het het idee dat er een makkelijker programma is, voor het produceren kan ik prima worden met FL, maar met het mixen raak ik toch regelmatig in de knoop..
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Dolivieira    posted on 18-04-2011 10:58
Dan zou ik zeker ableton overwegen. Daar kan je ook mixen mee maken.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Dav3    posted on 18-04-2011 12:45
Ableton is je vriend Winking my eye
www.everybeat.nl
maxmantz    posted on 18-04-2011 23:27
Ik heb gehoord ( maar niet zelf ervaren) dat acid van sony goed om mee te werken met het maken van bootlegs, zou je eens kunnen proberen.
Gery    posted on 19-04-2011 15:19
heb nog een tijd ACID gebruikt, maar dit is ook niet optimaal.. ableton live is veel preciezer (bvb in warpen) en handiger voor het maken van knippen en plakken bootlegs.

ik gebruik dan ook ableton live voor knippen en plakken edits en bootlegs en logic pro voor producties en remixen
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 5.270 days.
 Post CommentThat would be 175.7 months
or a whopping 14.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

235 Users online: 40 Guests (195 Unknown)
Pages generated today : 52.486
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.388.017