visitekaartje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 17-04-2011 19:19
Hallo!

Ik ben hier en daar aan het soliciteren om te mogen draaien, nu word ik regelmatig gevraagd om een visitekaartje.?

Ik heb zelf alleen geen DJ naam, maar zet gewoon mijn eigen naam over neer. Ook heb ik geen website.

Nu is mijn vraag: is het noodzakelijk om een dj naam op een visitekaartje te zetten ? Of kan ik ook gewoon mijn eigen naam er opzetten, met alleen maar mijn e-mail adres en telefoon nummer?
Misschien zijn er nog verdere sugesties over wat ik er bij op moet / kan zetten?

Alvast bedankt Happy, laughing
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about visitekaartje ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 17-04-2011 19:29
Ik heb ze toevallig eergister binnen gekregen...
Er was een tip van een andere member, want er is nu een actie bij vistaprint, dus daar zou ik ze snel bestellen, want die actie duurt denk niet lang meer Winking my eye!

Maar om even je vragen te beantwoorden:
Ik heb eigenlijk alleen gegevens erop gezet waarvan ik weet dat ze de komende tijd niet gaan veranderen. Wat ik er wel op heb staan is dan ook: naam, email, telefoonnummer, website.

Het doel van een visitekaartje lijkt mij dat ze je kunnen bereiken. Dus als je geen dj naam hebt maakt, dat niet zo veel uit denk ik. Ik heb hem er in ieder geval niet opgezet (omdat ik denk dat ik hem nog verander).
'Music is the universal language of mankind...'
jeffrey412    posted on 17-04-2011 19:32
Oke, bedankt voor de tip ! ga direct even kijken.

Edit: Een foto van mezelf erop, is dat een id of ??

DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
User edit by jeffrey412 on 17-04-2011 @ 19:40:58 (100%)
dj-zero    posted on 17-04-2011 20:19
dat ligt aan hoe je eruit ziet he:P
MrQreeny    posted on 17-04-2011 20:34
Nou ik had zelf een ontwerp gemaakt en toen ik hem had ge?pload werd de kwaliteit heel slecht. Dus tsja... Ik zou gewoon kijken of de preview bevalt.
'Music is the universal language of mankind...'
maxmantz    posted on 18-04-2011 20:57
of eigen logo'tje

This is an old Topic

No new postings for 5.140 days.
 Post CommentThat would be 171.3 months
or a whopping 14.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

122 Users online: 28 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 23.498
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.831.957