Wow! Lekkere stijl! Zie ik hier de nieuwe Ida Engberg ? Heerlijk zeg! Af en toe zat je qua beatmatchen er een beetje naast... maar dat corrigeerde je vrij snel! Dus dat valt gewoon weg! Well done! Ga zo door! Trouwens ook lekker om te luisteren bij mij op kantoor!
Net een paar minuten geluisterd. Mixwerk is goed, maar misschien een idee om wat meer 'risico's te nemen met mixen? Niet alleen de Intro - Outro's maar ook vanuit een break. Of al samples van de komende track door de huidige track laten komen?? Naja ik ben ook totaal een ander type DJ;?http://soundcloud.com/desp/sets/just-another-mixtape In ieder geval goed bezig, luister lekker weg
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.