Gezocht: Allround DJ 23 april in Kortemark
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Niels325    posted on 16-04-2011 16:53
Hallo,

Volgende zaterdag (23 april 2011) geven mijn vriendin en ik een verjaardagsfeest omdat we beiden 21 geworden zijn, recent dan toch. Nu heeft de bevestiging van onze zaal, en dus ook het feest wat op zich laten wachten, waardoor we nog niemand hebben om muziek te draaien.

Mijn vraag voor jullie is: is er iemand uit de buurt van Kortemark (West-Vlaanderen) die de capaciteiten heeft om een ganse avond van leuke, hedendaagse muziek (electro, dance, switch/de maxx/...-toestanden,...) te voorzien?
Ik heb dit vroeger zelf enkele malen gedaan, verliep goed, tevreden publiek, maar nu hou ik me daar niet meer mee bezig, z?ker niet op mijn eigen feestCool.

Mochten er ge?nteresseerden zijn, stuur mij een mailtje (hidden message). Is misschien leuk voor iemand die tot nu toe de kans nog niet kreeg om ergens te draaien.

Ik denk dat het het interessantst is voor iemand die digitaal draait (met eigen laptop), want de cdspelers in het caf? zijn nogal aan de oude en versleten kant...

Bedankt!
Niels

Hidden Message

Reply to view the Secret Message

What do you think about Gezocht: Allround DJ 23 april in Kortemark ??

Vote :   1 member likes this  

iGrasmat    posted on 16-04-2011 17:00
Welke spelers staan er?
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Niels325    posted on 16-04-2011 17:06
oude jbsystems, is in een jeugdhuis met een nogal verouderde djset, ze spelen dan ook altijd muziek vanop de pc af. Wel hebben ze een digitale controller, dacht van Numark, ism virtual DJ.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

106 Users online: 13 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 62.237
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.669.988