Op koninginnenacht zal Nachtlampen anders zijn dan de rest van Eindhoven en weer zorgen voor de nodige Electro en Dubstep beats, die door de speakers zullen knallen bij het Loading Dock(open air stage) van Dynamo. Deze editie heet dan ook niet voor niets Maxima-aaaaal en is helemaal gratis!
Voor deze editie hebben we weer een zeer malse line-up:
What do you think about 29-04 Nachtlampen - maxima-aaal ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik ben uiteindelijk toch geboekt voor vrijdag in Utrecht, ik kom binnenkort wel weer eens naar Eindje om te feesten Paul En misschien draaien als er weer ergens een keertje plekje voor ons is, misschien een keer bij Kattekwaad? Lijkt me tof!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.