Net begonnen ;s (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MrMichiel    posted on 13-04-2011 14:16
Hallo ,

Ik ben net begonnen met Dj'en Happy, laughing
En het gaat al goed ..

Maar ik zit toch nog met sommige problemen :s

1. Die BPM Is Soms buiten het ritme van de song in het andere deck ( Ik gebruik Virtual Dj Home Version binnenkort Pro )

Kan iemand mij helpen?

En kan je ook lid worden van onze FaceBook pagina ?
( Ik draai wel al op kleine feestjes ) Maar toch die Bpm is niet altijd exact meestal wel maar soms niet kan iemand mij misschien goeie liedjes geven waar het zeker mee lukt?

http://www.facebook.com/DjsTMM
User edit by MrMichiel on 13-04-2011 @ 22:17:12 (20%)

What do you think about Net begonnen ;s ??

Vote :   

niiicola    posted on 14-04-2011 20:33
Poster: RAS
Moet ik toch ook eens doen. Een extra account aanmaken op dj resource en iedereen irriteren door de meest stomme vragen te stellen :D

Doet me denken aan zo'n actie van W.i.M, Pioneer vs Denon
Gewoon.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 21:50
Poster: niiicola

Ik krijg binnen een week een paar cd's van een dj ( www.lebardeux.be )
Die gaat mij enkele cd's geven om te beginnen ik ga er nog komen h? ? Winking my eye
venzi    posted on 14-04-2011 22:14
waarom quote je de zin van nicola als jouw antwoord daar niks mee te maken heeft?Happy, laughing
Lucalicious    posted on 14-04-2011 22:29
jongens? how de HELL kunnen er 6 pagina's aan zo een loser worden besteed? en bij serieuse topics krijg je nauwlijks reacties soms? volgens mij is dat omgekeerde wereld of niet? Winking my eye
?
laten we onder deze streep niks meer hier posten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TheMole    posted on 14-04-2011 22:30
Poster: MrMichiel
Die gaat mij enkele cd's geven om te beginnen ik ga er nog komen h? ? Winking my eye
 Ge gaat er inderdaad nog komen zo op uw eentje.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 23:25
Poster: TheMole
Ge gaat er inderdaad nog komen zo op uw eentje.

Woehoe ! Ik heb er terug zicht op Winking my eye ( Niet dat ik dat ooit heb gehad :D )
MrMichiel    posted on 14-04-2011 23:45
Poster: Lucalicious
jongens? how de HELL kunnen er 6 pagina's aan zo een loser worden besteed? en bij serieuse topics krijg je nauwlijks reacties soms? volgens mij is dat omgekeerde wereld of niet? Winking my eye

?

laten we onder deze streep niks meer hier posten

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noem je mij nu loser!?
T1psY    posted on 14-04-2011 23:52
ligt het aan mij of lijk michiel heel veel op michael...
MrMichiel    posted on 15-04-2011 00:01
Poster: T1psY
ligt het aan mij of lijk michiel heel veel op michael...

Wie is michael?
-FLoriZ-    posted on 15-04-2011 00:24
  Allez, leer gewoon even ABN typen asjeblieft, beetje vlaams ok, maar je typt echt moeilijk hinderlijk. En tuurlijk ga je er komen, gewoon met je muisje lekker in virtual dj knopjes omhoog en omlaag zetten. Vooral domme vragen stellen waar je het antwoord zelf ook al op weet, kom je ook ver mee. Cd's kan ik je ook zo opsturen hoor, heb je ook zelf alleen maar iTunes en een pc'tje en een spindle voor nodig. Btw, het is hier geen /b/ ofzo dus als je jezelf daar gaat vermaken zijn wij van je af.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Winston    posted on 15-04-2011 00:37
Poster: niiicola

Haha, ik kan me dat nu ook weer herinneren. Dat was lachen, achteraf. Cool Ik weet wel niet meer of ik me had laten pakken.

Misschien is MrMichiel gewoon W.i.M?Cool die weer een stunt met ons uithaald.

Tic Toc
TheMole    posted on 15-04-2011 07:32
Woehoe ! Ik heb er terug zicht op Winking my eye ( Niet dat ik dat ooit heb gehad :D )
 Ben ik zeer blij om want goede opvoeding is in staat zijn niet te laten blijken hoe goed we onszelf vinden en hoe miezerig anderen. Iedereen wilt u wel helpen maar als we zien dat gij niks aan hun tips hebt dan heeft het geen zin om u te helpen.
User edit by TheMole on 15-04-2011 @ 07:34:29 (44%)
DJSHAK3S    posted on 15-04-2011 08:41

en nu nog leren hoe je cd's in je computer doet
MrMichiel    posted on 15-04-2011 08:46
Poster: DJSHAK3S
en nu nog leren hoe je cd's in je computer doet

Dat weet ik toevallig wel daar is een vierkant ding in je computer voor voorzien als ge het nog niet zou weten ..
main    posted on 15-04-2011 08:49
Hahaha, t feit dat je daar serieus een reactie op geeft zegt al genoeg
N0L1F3    posted on 15-04-2011 10:53
Poster: main
Hahaha, t feit dat je daar serieus een reactie op geeft zegt al genoeg

idd LOL
Sebasz    posted on 15-04-2011 11:26
Volgens mij ben je wel genoeg geholpen en wordt er verder alleen maar nutteloos gediscussie?rd

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

251 Users online: 115 Guests (136 Unknown)
Pages generated today : 39.219
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.946.511