Poster: RAS
Moet ik toch ook eens doen. Een extra account aanmaken op dj resource en iedereen irriteren door de meest stomme vragen te stellen :D
Poster: niiicola
Doet me denken aan zo'n actie van W.i.M, Pioneer vs Denon
Poster: MrMichielGe gaat er inderdaad nog komen zo op uw eentje.
Ik krijg binnen een week een paar cd's van een dj ( www.lebardeux.be )
Die gaat mij enkele cd's geven om te beginnen ik ga er nog komen h? ?
Poster: TheMole
Ge gaat er inderdaad nog komen zo op uw eentje.
Poster: Lucalicious
jongens? how de HELL kunnen er 6 pagina's aan zo een loser worden besteed? en bij serieuse topics krijg je nauwlijks reacties soms? volgens mij is dat omgekeerde wereld of niet?
?
laten we onder deze streep niks meer hier posten
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poster: T1psY
ligt het aan mij of lijk michiel heel veel op michael...
Poster: MrMichielAllez, leer gewoon even ABN typen asjeblieft, beetje vlaams ok, maar je typt echt moeilijk hinderlijk. En tuurlijk ga je er komen, gewoon met je muisje lekker in virtual dj knopjes omhoog en omlaag zetten. Vooral domme vragen stellen waar je het antwoord zelf ook al op weet, kom je ook ver mee. Cd's kan ik je ook zo opsturen hoor, heb je ook zelf alleen maar iTunes en een pc'tje en een spindle voor nodig. Btw, het is hier geen /b/ ofzo dus als je jezelf daar gaat vermaken zijn wij van je af.
Poster: niiicola
Doet me denken aan zo'n actie van W.i.M, Pioneer vs Denon
Poster: MrMichielBen ik zeer blij om want goede opvoeding is in staat zijn niet te laten blijken hoe goed we onszelf vinden en hoe miezerig anderen. Iedereen wilt u wel helpen maar als we zien dat gij niks aan hun tips hebt dan heeft het geen zin om u te helpen.
Woehoe ! Ik heb er terug zicht op( Niet dat ik dat ooit heb gehad :D )
Poster: MrMichiel
Poster: DJSHAK3S
en nu nog leren hoe je cd's in je computer doet
Poster: main
Hahaha, t feit dat je daar serieus een reactie op geeft zegt al genoeg