Poster: Jayro
Je moet eerst een controller of iets dergelijks aanschaffen als je zeker weet dat je het leuk vindt, want mixen in virtual dj met een muis GAAT NIET zoals vele al gezegd hebben. Als je een controller hebt of iets dergelijks hoef je ook niet alles te vragen dan kan je zelf gewoon een beetje kloten en vind je wel uit hoe iets goed klinkt. Alles maar blijven vragen slaat nergens op.
Poster: Bjorn1419
gast wat boeit het, dan download je ze toch lekker als je ze niet wilt kopen
Poster: MrMichiel
Er zijn al veel mensen die via Virtual Dj goeie mixen hebben kunnen maken of heb ik het mis misschien ?
jaa en er zijn ook mensen die met hun voeten kunnen mixenga nou maar oefenen met wat je hebt. En als je het echt leuk vindt koop je een midi controller
en ja: ik koop ze
wat doet het ertoe? Artiesten stoppen veel moeite in het maken van het nummer, en dit dien je niet zomaar te downloaden voor niks. Hier zijn al veel discussies over gevoerd, dus die kan je hier op het forum of ergens anders gaan nalezen als je wilt.
Poster: Sound-Division
Check je instellingen hehehe
gebruik de search, gebruik google, of doe een klein beetje moeite?
Opgelost?
Poster: Sound-Division
*ZUCHT
Net even op google gezocht, vond hier en daar genoeg antwoorden dus mijn conclusie:
Doe even wat moeite, zoek en gij zult vinden
Asjeblieft...
Dankjewel
Poster: TheMole
Zijt ge u van den domme aan het houden ?
Poster: RAS
Moet ik toch ook eens doen. Een extra account aanmaken op dj resource en iedereen irriteren door de meest stomme vragen te stellen :D
Poster: RAS
Moet ik toch ook eens doen. Een extra account aanmaken op dj resource en iedereen irriteren door de meest stomme vragen te stellen :D
Poster: MrMichielIets met een geluidskaart waar je niet over beschikt.
Ik heb klote probleem !
Die virtual Dj
Ik wil deck 1 in men boxen horen
ik wil deck 2 in men koptelefoon horen wat moet ik instellen want dat werkt niet?
Poster: Bootstrap
Ik vond dat er eerst een beetje overdreven werd gereageerd, maar ik zie nu dat je totaal geen aandacht besteeds aan wat er wordt gezegd. Ik ga dus geen tijd meer besteden aan je vragen, sorry.
Poster: main
kun je de caps uitzetten aub? het stoort. kun je verder ook normale zinsopbouw en structuur aanbrengen in je posts? voor zover je deze al geleerd hebt op school althans.