Net begonnen ;s (4/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MrMichiel    posted on 13-04-2011 14:16
Hallo ,

Ik ben net begonnen met Dj'en Happy, laughing
En het gaat al goed ..

Maar ik zit toch nog met sommige problemen :s

1. Die BPM Is Soms buiten het ritme van de song in het andere deck ( Ik gebruik Virtual Dj Home Version binnenkort Pro )

Kan iemand mij helpen?

En kan je ook lid worden van onze FaceBook pagina ?
( Ik draai wel al op kleine feestjes ) Maar toch die Bpm is niet altijd exact meestal wel maar soms niet kan iemand mij misschien goeie liedjes geven waar het zeker mee lukt?

http://www.facebook.com/DjsTMM
User edit by MrMichiel on 13-04-2011 @ 22:17:12 (20%)

What do you think about Net begonnen ;s ??

Vote :   

MrMichiel    posted on 14-04-2011 16:42
Poster: main
ik ga zelf geen mix beoordelen die gemaakt is zonder te voorbeluisteren en alleen met een muis.

Je kan toch gewoon even luisteren en zeggen wat je er van vind ? Moet ik link sturen?
Bjorn1419    posted on 14-04-2011 16:45
Poster: MrMichiel

Maar wat vind je van men nieuwste mix ?? Ik heb jullie raad gevolgd ? Is hij goed of slecht ? (:

Omdat je het zo aardig gevraagd. Als ik eerlijk moet zijn is het de slechtste mix die ik ooit heb gehoord. Loops die het nummer verneuken, grote volumeverschillen, overgang die niet gebeatmatcht is, opname kwaliteit is bagger. Ga nou maar andere mixjes luisteren op youtube luisteren, er zijn er 1000'en. En zoals al eerder is gezegd, ga filmpjes de van ellaskins bekijkenCool
MrMichiel    posted on 14-04-2011 16:48
Poster: Bjorn1419
Omdat je het zo aardig gevraagd. Als ik eerlijk moet zijn is het de slechtste mix die ik ooit heb gehoord. Loops die het nummer verneuken, grote volumeverschillen, overgang die niet gebeatmatcht is, opname kwaliteit is bagger. Ga nou maar andere mixjes luisteren op youtube luisteren, er zijn er 1000'en. En zoals al eerder is gezegd, ga filmpjes de van ellaskins bekijkenCool

Die ellaskins heeft miljarden video's ? Hoe kan ik nu weten welke Virtual dj is ik kan die toch moeilijk allemaal afzoeken ?
main    posted on 14-04-2011 16:49
ik zal je een geheimpje verplakken, geen een.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 16:50
ik zal je een geheimpje verplakken, geen een.

Hoe kan ik het dan leren ? Je weet dat ik Virtual Dj gebruik ? Of wat moet ik nu doen ?
main    posted on 14-04-2011 16:52
misschien is het handig om vorige pagina?s door te lezen en te beseffen dat je niet ver komt zonder midi controller. met een muis kun je nou eenmaal niet mixen, en al helemaal niet met een koptelefoon.
wat jij nodig hebt is hardware (midi controller).
TheMole    posted on 14-04-2011 16:53
Jong, ge zijt wel moeilijk aan het doen he. Wilt ge nu zelf nummers maken of wilt ge nu mixen (dj'en). En er is toch niks mis mee als mensen naar youtube verwijzen zo wordt alles nog duidelijker wat in uw geval helemaal niet slecht is. IK denk niet dat die ellaskins videos heeft over virtual dj, maar hij legt toch gewoon de basis uit. Ik zal uw helpen

---------> KLIK HIER <-----------
Bjorn1419    posted on 14-04-2011 16:54
nou je zoekt een filmpje op youtube van virtual djCool

voorbeeld:?http://www.youtube.com/watch?v=2Ulp6eGu2Uw
MrMichiel    posted on 14-04-2011 16:57
nou je zoekt een filmpje op youtube van virtual djCool

voorbeeld:?http://www.youtube.com/watch?v=2Ulp6eGu2Uw

Poster: TheMole
Jong, ge zijt wel moeilijk aan het doen he. Wilt ge nu zelf nummers maken of wilt ge nu mixen (dj'en). En er is toch niks mis mee als mensen naar youtube verwijzen zo wordt alles nog duidelijker wat in uw geval helemaal niet slecht is. IK denk niet dat die ellaskins videos heeft over virtual dj, maar hij legt toch gewoon de basis uit. Ik zal uw helpen

---------> KLIK HIER <-----------

Sorry ze ..
En dat heb ik al allemaal ingetikt Winking my eye
En die ene link van YouTube die heb ik ook al gezien Winking my eye

1 Vraag hebben jullie nog niet beantwoord -> Geef mij is wat goeie liedjes om te mixen ? ( House )
main    posted on 14-04-2011 16:58
die vraag is al beantwoord, een dj zoekt zn eigen muziek en koopt deze. ren naar de lokale freerecordshop en koop een album zoals sneakerz.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 16:59
die vraag is al beantwoord, een dj zoekt zn eigen muziek en koopt deze. ren naar de lokale freerecordshop en koop een album zoals sneakerz.

Kopen ? Ik download die ? Zou ik in het vervolg beter kopen of wat?
main    posted on 14-04-2011 17:02
ja, tenzij je een boete wilt tijdens het draaien. het is illegaal om gedownloade muziek te draaien namelijk. ook dit is te vinden met de search aan de linker kant van de website

<--daar dus
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:03
ja, tenzij je een boete wilt tijdens het draaien. het is illegaal om gedownloade muziek te draaien namelijk. ook dit is te vinden met de search aan de linker kant van de website

<--daar dus

En cd's branden ?
main    posted on 14-04-2011 17:05
mits de muziek gekocht is mag dit. maar dan moet je dus altijd het aankoop bewijs bij je hebben
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:05
mits de muziek gekocht is mag dit. maar dan moet je dus altijd het aankoop bewijs bij je hebben

Koopt gij al u cd's ? ;o
main    posted on 14-04-2011 17:07
kort gezegd: ja.

groot gezegd: niet allemaal, ik stream nummers met spotify voor thuis gebruik.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:08
kort gezegd: ja.

groot gezegd: niet allemaal, ik stream nummers met spotify voor thuis gebruik.

Maar op gewone feestjes van vrienden mag je toch draaien zonder die ?cd's te moeten kopen ?
Bjorn1419    posted on 14-04-2011 17:09
officieel mag het niet, maar dat lijkt me geen probleem
main    posted on 14-04-2011 17:09
ik ga hier verder niet meer op in, succes met trollen
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:09
ik ga hier verder niet meer op in, succes met trollen

Wat is trollen ?
-FLoriZ-    posted on 14-04-2011 17:11
Poster: MrMichiel
Wat is trollen ?
  http://trololololololololololo.com/
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:13
Poster: -FLoriZ-
http://trololololololololololo.com/

Hahahaahah ! geweldig :D

Kunt gij mij misschien helpen ? Met Mixen ?
Bjorn1419    posted on 14-04-2011 17:17
Koop 'Control Room' van Fedde Le grand en 'move it to the drum' van chuckie en hardwell op beatport of itunes en ga daar maar mee oefenen. Net zo lang oefenen totdat je een fatsoenlijke overgang hebt gemaakt. Als je niet weet hoe je een fatsoenlijke overgang kan maken, ga dan de filmpjes van ellaskins kijken. Weet je niet hoe virtual dj werkt? Ga je filmpje van dj ravine kijken.
MrMichiel    posted on 14-04-2011 17:20
Koop 'Control Room' van Fedde Le grand en 'move it to the drum' van chuckie en hardwell op beatport of itunes en ga daar maar mee oefenen. Net zo lang oefenen totdat je een fatsoenlijke overgang hebt gemaakt. Als je niet weet hoe je een fatsoenlijke overgang kan maken, ga dan de filmpjes van ellaskins kijken. Weet je niet hoe virtual dj werkt? Ga je filmpje van dj ravine kijken.

Moet ik dit echt kopen ?
Bjorn1419    posted on 14-04-2011 17:20
gast wat boeit het, dan download je ze toch lekker als je ze niet wilt kopen

228 Users online: 126 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 46.455
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.953.747