Poster: DJSHAK3S
MrMichiel ik pm je f mijn contact dan leg ik alles uit
Poster: TheMole
Op uw vraag kan ik niet antwoorden, maar ik wou even zeggen dat ge er misschien aan moet denken om in de toekomst over te stappen naar ander materiaal. En dan bedoel ik draaitafels,cd-spelers, mengpaneel,etc. Persoonlijk denk ik dat ge hier veel meer plezier aan gaat beleven, en zo leert ge het natuurlijk ook beter. Want het lijkt erop dat gij wel veel interesse hebt in dj'en. (Sorry wou ik gewoon even zeggen).
Poster: Bootstrap
Ik zou met een midi controller beginnen als ik jou was. Stuk goedkopere manier om het draaien een beetje uit te testen. Er zijn ook genoeg hele goede midi controllers op de markt, dus de overstap naar CD's op vinyl hoef je nooit te maken als je dat niet wil. Er zijn op dit forum al eindeloze discussies geweest over of je beter met vinyl, CD's of midi kan draaien. Uiteindelijk kwam hieruit naar voren dat het gewoon een persoonlijke keuze is. Je moet dus lekker veel opzoeken over hoe het werkt en alles uitproberen en dan uiteindelijk beslissen wat je wil gaan gebruiken.
Maar voor nu lijkt het me de slimste keuze om eerst met een (goedkope) midi controller aan de slag te gaan.
Poster: Bootstrap
Volgens mij snap je het concept 'remix' niet helemaal. Wat jij doet is gewoon een nummer pakken en er heel veel effecten overheen gooien, daar wordt het sowieso niet beter van.
Wat wil je eigenlijk leren? Om op feestjes te draaien of om een goede remix te kunnen maken?
edit: een Behringer BCD3000 kun je tweedehands voor onder ?100 vinden als je goed zoekt.
Poster: Bjorn1419
Een remix is als je delen van een nummer gebruikt voor je eigen nummer. Het heeft dus te maken met het produceren van nummers. Wat jij aan het doen bent is gewoon wat (proberen te) mixen met virtual DJ.
dude, ik leg je uit wat een remix is. Wat jij doet heeft nix met het remixen van nummers te maken. Ik zal je een voorbeeld geven van wat wel een remix is
Kijk je hebt dit nummer: http://www.youtube.com/watch?v=IeNmFhIjGXE
En dan heeft manuel de la mare daar een remix van gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=Y7LawQrSbiM
Nee ik kon niet gelijk heel goed mixen, maar ik ging gewoon urenlang oefenen totdat ik het wel kon.?
Poster: main
wat me het meeste irriteert is dat ik dit die ?aardige? jongen al op de eerste pagina heb proberen uit te leggen maar dit simpel weg niet leest.
in zijn eerste reactie legt die toch uit dat wat jij doet geen remixen is....
wel, heb je wel.
het enige wat we aan jou vragen is om te lezen wat we allemaal netjes getypt hebben. we hebben het zelfs meerdere keren voor je uitgelegd op eerdere pagina's EN DAN NOG weiger je het te lezen.
wat ik dan niet begrijp is dat je nog steeds vraagt of we je willen helpen, TERWIJL JE AL 3 PAGINA'S VOL AAN INFO hebt.