Gezocht : (Allround/club) DJ'S uit zuid NL ! (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJADMIN    posted on 11-04-2011 23:00
Beste allemaal,

Edit : Zoals jullie weten heb ik een eigen ''eventbureautje'', genaamd CLUB! Events. Ik organiseer freelance feesten in Limburg en Brabant. Ons unique selling point is de laagdrempeligheid. Wij bieden voor een heel compact bedrag een groot feest aan, met alles er op aan. Inmiddels hebben we op 5 locaties onze feesten georganiseerd, en ik krijg regelmatig aanvragen van uitgaansgelegenheden. Maar, omdat ik zelf ook nog een residentie heb, zijn er nu gemiddeld 8 feesten per jaar. Komend jaar zal dit meer worden.

natuurlijk draai ik wel deze avond, maar als organisator zal je toch veel langs de kant staan. Ik heb een dj bestand van ongeveer 30 dj's uit Limburg en omstreken, die voor mij deze feesten draaien. Maar...natuurlijk zoek ik altijd nog talent !

Voldoe jij aan de volgende voorwaarden ?

Je woont in het zuiden van het land (Limburg - Brabant) of kunt er makkelijk komen

Je bent flexibel en ''regelmatig'' inzetbaar

Je draait allround / commerciele club muziek. De nadruk ligt op het commerciele. Voor de feesten waarmee we bezig zijn is brede muziekkennis gewenst. De nadruk zal liggen op dance / house / club / electro, maar dan wel met een commercieel smaakje er aan. Herkenbaarheid is erg belangrijk.

Je draait voor de kick, voor de passie, en wil graag mensen zien losgaan. Je draait niet voor een dikke gage, maar voor een kleine (onkosten)vergoeding. Dit in overleg met de organisatie, en afhankelijk van het budget

Je bent een teamplayer, en bent leergierig

Je hebt een breed netwerk, bijvoorbeeld via sociale media

Je vind het niet erg om korte setjes op een avond te draaien...

Eisen genoeg lijkt me...maar dat is ook wel nodig, normaal ''scout'' ik dj's tijdens het draaien...maar nu wil ik 't op deze manier proberen.

Mocht je serieus geintresseerd zijn en voldoen aan de voorwaarden...mail me dan even een kort motivatieverhaaltje naar r.r.jansen@gmail.com ?onder vermelding van : Aanmelding DJ Bestand . Ook ontvang ik (op termijn) graag een korte mix van je, zodat ik een indruk krijg wat je draait, en hoe je dit brengt.

Wat heb ik je dan te bieden ?

Leuke feesten om op te draaien in caf?'s of discotheken tot 700 personen

Een overgetelijke avond (al zeg ik 't zelf) waarbij je natuurlijk niet voor de eigen drank hoeft te zorgen

Bij entree : gratis entree voor jou en je supporters

Een mogelijkheid om tijdens de avond te netwerken met de andere dj's die aan het draaien zijn (meestal 4 of 5 per avond)

Een coole ervaring

Een extra'tje voor je C.V.

Eigen foto / video reportage / aftermovie

Oftewel...mocht je geintresseerd zijn om in de toekomst op feestjes in het zuiden van het land te draaien....dan laat maar eens weten. Maar let wel op...aan ''halve'' interesse heb ik niets. Het maakt me trouwens niet uit of je 1 maand of 10 jaar draait...het gaat allemaal om sfeer...

in ieder geval ... als er serieuze interesse is, dan mail me maar, en dan zal ik je wel even mailen hoe verder te gaan !!

Groeten

Rick / DJ Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 19-10-2011 @ 19:09:53 (16%)

What do you think about Gezocht : (Allround/club) DJ'S uit zuid NL ! ??

Vote :   

DJADMIN    posted on 07-06-2011 18:24
Je mag altijd mailen naar r.r.jansen@gmail.com ....
LLCoolP    posted on 07-06-2011 19:25
ik zal straks even op mijn gemak een 'een brief schrijven'!
Join the party and become famous!
DJADMIN    posted on 07-06-2011 21:51
Poster: LLCoolP
ik zal straks even op mijn gemak een 'een brief schrijven'!

Doe hebs der al unne gestuurd jong...check dien mail mer ns Winking my eye
LLCoolP    posted on 07-06-2011 22:16
Poster: DJADMIN
Doe hebs der al unne gestuurd jong...check dien mail mer ns Winking my eye

'hmm, haajse vandaag TOEvallig nog eine gestuurd?? Bie deze dus!'
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 07-06-2011 @ 22:22:04 (25%)
Gidi    posted on 07-06-2011 22:48
ik zit je ook niet te jenne Cool
dacht gewoon dat het concept overleden was..
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
MarcoMartinez    posted on 07-06-2011 23:32
Bedankt voor je reactie.

Misschien is het toch wel handig om de dj's die de moeite hebben genomen je te mailen en een demo op te nemen gewoon
even te laten weten of je ze geschikt vind en mee wil nemen in je verdere toekomst plannen.
Mensen weten dan in ieder geval waar ze aan toe zijn,ondanks dat je ze nog geen zekerheid kan geven omdat je zelf de gesprekken nog moet aangaan.
www.djmarcomartinez.com
DJADMIN    posted on 07-06-2011 23:39
Ik neem iedereen op in 't bestand...maar om iedereen persoonlijk te gaan mailen is voor nu wat veel.

Kijk het is simpel. Ik leg een bestand aan, en vanuit daar gaan we selecteren. Ik krijg een boeking voor een feest, en ik heb de (digitale) map met jullie demos en cvs bij me.

Samen met de organisatie ga ik kijken wie op papier het beste erbij past. Dan is de eerste selectie. Dan kunnen we demos luisteren, tweede selectie. Vervolgens word je geselecteerd, of niet, en dan benader ik je per mail. Kan je ? Super ! Kan je niet ? Helaas, volgende keer beter...
MarcoMartinez    posted on 07-06-2011 23:43
Ok? helder!
Je hebt mijn gegevens,ik wacht verder rustig af.
www.djmarcomartinez.com
Chavizz1991    posted on 19-10-2011 16:53
Kan ik me nog steeds inschrijven hiervoor?
Yvaroz    posted on 19-10-2011 17:16
Jaa inderdaad?
Nothing is Impossible
Maracas    posted on 19-10-2011 17:22
Fack waarom woon ik nou in het midden :p
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
DJADMIN    posted on 19-10-2011 17:58
Inschrijven kan altijd...mits je denkt dat je er bij kan horen...is vervolgens aan mij om er iets mee te doen Winking my eye

mailadres : r.r.jansen@gmail.com
Dolivieira    posted on 19-10-2011 18:02
Heb ook wel interesse: PM je morgen wel even.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
DJADMIN    posted on 19-10-2011 19:11
Op de eerste plaats : ik benader helemaal niemand Winking my eye Waarom niet ? Heel simpel, ik heb nog ongeveer 10 aanvragen liggen die nog niet beoordeeld zijn, en heb daarnaast al +/- 30 dj's in mn bestand. Oftewel...ik heb al keuze zat...als iemand graag op de feestjes wil draaien...nouja vul zelf maar in....slijmen werk niet...maar normaal gesproken benader ik geen mensen...dat gebeurt omgedraaid.

Heb trouwens even de openingspost even actueel gemaakt / ge-edit

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

145 Users online: 37 Guests (108 Unknown)
Pages generated today : 15.058
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.622.809