Vroeger werkte in men fl studio en heb daar toen veel meloditjes in pianorol ingespeel. Nu ben ik overgeschakeld naar ableton live 8 en nu zou ik graag die pianorol meloditjes van fl terug willen uploaden in pianorol van ableton , hoe moet ik dan doen ??
Grtz
What do you think about FL melodi uploaden in Ableton ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
lol melodie pad openen in fruity; dan vanboven op tools klikken, daar naar deeltje macro's gaan, dan op prepare for midi export drukken als je dat gedaan hebt op file klikken, daar op export ?en dan midi file als je deze file dan opslaat kan je ze in ableton slepen en krijg je je melodie daar
No new postings for 5.253 days. Post CommentThat would be 175.1 months or a whopping 14.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.